Ζαλάδα και Ίλιγγος Τέλος: 8 Αποτελεσματικοί Τρόποι για να Συνέλθετε Μέσα σε 5 Λεπτά
Www.true.gr

Ζαλάδα και Ίλιγγος Τέλος: 8 Αποτελεσματικοί Τρόποι για να Συνέλθετε Μέσα σε 5 Λεπτά

Όταν ο κόσμος γύρω σας περιστρέφεται συνεχώς, η ζωή σας γίνεται αρκετά δύσκολη – δεν μπορείτε να οδηγήσετε, δεν μπορείτε να εργαστείτε και απλά δεν μπορείτε να περπατήσετε χωρίς τον φόβο να πέσετε. Στις περισσότερες περιπτώσεις, αυτό το αίσθημα ζάλης πηγάζει από προβλήματα με το εσωτερικό του αυτιού όπου τα σωματίδια έχουν αρχίσει να μετατοπίζονται λόγω των κινήσεων σας. Αλλά εάν διατηρήσετε αυτά τα σωματίδια σε τάξη, θα είστε σε θέση να απαλλαγείτε από τον ίλιγγο και να επιστρέφετε την αίσθηση σταθερότητας στον εγκέφαλό σας.

Μάθετε ποιο αυτί προκαλεί τον ίλιγγο σας.

  • Καθίστε στο κρεβάτι σας σε μια θέση που θα κάνει το κεφάλι σας να κρέμεται λίγο στην άκρη όταν ξαπλώνετε.
  • Γυρίστε το κεφάλι σας προς τη δεξιά πλευρά, στη συνέχεια επανέλθετε στην αρχική θέση γρήγορα.
  • Περιμένετε λίγο και δείτε εάν αισθάνεστε ζάλη.
  • Επαναλάβετε την αντίθετη πλευρά.
  • Αν αισθάνεστε ζάλη όταν στρίβετε δεξιά, αυτό σημαίνει ότι το δεξί σας αυτί είναι το «κακό» αυτί σας. Εάν συμβεί ζάλη όταν γυρίζετε αριστερά, είναι το αριστερό σας αυτί.

Πώς να σταματήσετε να αισθάνεστε ζάλη:

8. Δοκιμάστε τον ελιγμό Semont.

  • Καθίστε στην άκρη του κρεβατιού σας.
  • Γυρίστε το κεφάλι σας σε γωνία 45 μοιρών οριζόντια προς το καλό αυτί σας.
  • Γυρίστε το κεφάλι σας σε γωνία 105 μοιρών και ξαπλώστε στο πλάι του κακού σας αυτιού με το κεφάλι σας να κρέμεται και τη μύτη σας στραμμένη προς τα πάνω.
  • Μείνετε σε αυτή τη θέση για μερικά λεπτά.
  • Κρατώντας το κεφάλι σας στην ίδια θέση, γρήγορα γυρίστε στην πλευρά του ανεπηρέαστου αυτιού με τη μύτη σας στραμμένη στο έδαφος.
  • Μείνετε σε αυτή τη θέση για μερικά λεπτά.
  • Στρίψτε αργά στην αρχική θέση σας και χαλαρώστε.

7. Εκτελέστε τον ελιγμό half-somersault

  • Ξεκινήστε καθισμένοι στις φτέρνες σας.
  • Σηκώστε το κεφάλι σας προς τα πάνω σαν να κοιτάτε το ταβάνι. Μείνετε στη θέση για λίγα δευτερόλεπτα.


  • Κατεβάστε το κεφάλι σας κάτω, σφίγγοντας το πηγούνι σας λίγο προς τα γόνατά σας, σαν να πάτε να κάντε τούμπα.
  • Γυρίστε το κεφάλι προς το δεξιό ή τον αριστερό αγκώνα σας (πιο κοντά στο «κακό» αυτί σας) σε γωνία 45 μοιρών. Περιμένετε να σταματήσει η ζάλη ή να μετρήσετε έως 30.
  • Κρατώντας το κεφάλι σας στραμμένο, σηκώστε το γρήγορα από το σημείο που ξεκινήσατε. Περιμένετε να διακοπεί η περιστροφή για 15-30 δευτερόλεπτα.
  • Κρατώντας το κεφάλι στραμμένο στο πλάι σας, ξαπλώνετε γρήγορα.
    Εάν εξακολουθείτε να αισθάνεστε ζάλη, επαναλάβετε τον ελιγμό 4-5 φορές.

6. Κάνετε τον ελιγμό Gufoni.

  • Καθίστε σε ένα πάγκο με τα πόδια σας να κρέμονται.
  • Γυρίστε γρήγορα την υγιή πλευρά σας μέχρι το κεφάλι σας να φτάσει στο πάγκο και να περιμένετε σταματήσει η ζάλη.
  • Γυρίστε γρήγορα το κεφάλι σας προς το πάγκο σε γωνία 90 μοιρών και περιμένετε 30 δευτερόλεπτα.
  • Επιστροφή σε καθιστή θέση με ταχεία κίνηση.
  • Επαναλάβετε τον ελιγμό 3 φορές μέχρι να εξαφανιστεί ο ζάλη σας.

5. Εκτελέστε τον ελιγμό Epley.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Shanele Lundahl (@myo_medicaldc) στις

  • Καθίστε στο κρεβάτι σας και τοποθετήστε ένα μαξιλάρι πίσω σας έτσι ώστε όταν ακουμπάτε την πλάτη σας, θα βρίσκεται κάτω από τους ώμους σας.
  • Γυρίστε το κεφάλι σας στην «κακή» πλευρά σας σε γωνία 45 μοιρών και ξαπλώστε γρήγορα. Οι ώμοι σας πρέπει να είναι στο μαξιλάρι και το κεφάλι σας πρέπει να είναι κεκλιμένο.
  • Μείνετε στη θέση αυτή για 30 δευτερόλεπτα.


  • Γυρίστε το κεφάλι σας στην άλλη πλευρά και κρατήστε το για 30 δευτερόλεπτα. Στη συνέχεια, κυλήστε το σώμα σας προς αυτή την κατεύθυνση.
  • Περιμένετε 30 δευτερόλεπτα, στη συνέχεια καθίστε αργά και χαλαρώστε για λίγα λεπτά.
  • Επαναλάβετε τον ελιγμό 3 φορές.

4. Κάντε την άσκηση Brandt-Daroff.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Dra. ORLMadrid (@dra.orlmadrid) στις

  • Ξεκινήστε σε καθιστή θέση στην άκρη του κρεβατιού σας.
  • Ξαπλώστε γρήγορα πλάγια δεξιά με τη μύτη σας στραμμένη πάνω σε γωνία 45 μοιρών.
  • Μείνετε στη θέση αυτή για 30 δευτερόλεπτα και, στη συνέχεια, επιστρέψτε στην αρχική θέση.
  • Κάνετε το ίδιο με την αντίθετη πλευρά.
  • Επαναλάβετε την άσκηση 3-5 φορές.

3. Εφαρμόστε πίεση στον καρπό σας.

Το περικάρδιο ή το P6 είναι ένα σημείο που βρίσκεται στο εσωτερικό του καρπού σας, 3 δάχτυλα κάτω από τον καρπό σας ανάμεσα στους 2 τένοντες. Πιέστε αυτή την περιοχή για 4-5 δευτερόλεπτα για να απαλλαγείτε από ίλιγγο και ναυτία.

2. Πιέστε το σημείο του εσωτερικού αυτιού στο πόδι σας.

Αυτό το μικρό σημείο βρίσκεται στην κορυφή του ποδιού σας ανάμεσα στο τέταρτο και το μικρό δάκτυλο. Για να μειώσετε τη ζάλη, κάντε μασάζ σε αυτό το σημείο και στα δύο πόδια σας με τον δείκτη σας για 30 δευτερόλεπτα.

1. Διατηρήστε σταθερό βλέμμα.

  • Κοιτάξτε ευθεία μπροστά και επικεντρωθείτε σε ένα μικρό έγχρωμο τετράγωνο ή ένα κουμπί που βρίσκεται στο επίπεδο των ματιών μπροστά σας.
  • Εστιάστε σε αυτό το σημείο και περιμένετε να σταματήσει η ζάλη σας.
  • Διατηρώντας το βλέμμα σας στο στόχο, αρχίστε να μετακινείτε αργά το κεφάλι σας από τη μια πλευρά στην άλλη.
  • Σταδιακά αυξήστε την ταχύτητα της κίνησης του κεφαλιού σας. Αλλά εάν αρχίσετε να αισθάνεστε υπερβολικά ζάλη, επιβραδύνετε.
  • Συνεχίστε να μετακινείτε το κεφάλι σας για ένα λεπτό.

Προειδοποίηση: Εάν ο ίλιγγος σας χειροτερεύει κατά τη διάρκεια αυτών των ασκήσεων, σταματήστε αμέσως και συμβουλευτείτε το γιατρό σας.

Διαβάστε περισσότερα
Αφήστε το σχόλιο σας:
True.gr