Τροχαίο Mad Clip : Η απόλυτη αvατρoπή.. «Πειραγμένη» η μοιραία Porsche;
Www.true.gr

Τροχαίο Mad Clip : Η απόλυτη αvατρoπή.. «Πειραγμένη» η μοιραία Porsche;

Οι έρευνες τις ΕΛ.ΑΣ συνεχίζονται για την συλλογή πληροφοριών και δεδομένων που θα οδηγήσουν τους εμπειρογνώμονες στο τελικό συμπέρασμα για τα πραγματικά αίτια του τραγικού δυστυχήματος του Mad Clip τα ξημερώματα της Πέμπτης στη Λεωφόρο Βουλιαγμένης.

Ύστερα από την αποκάλυψη του ειδικού εμπειρογνώμονα Παναγιώτη Μαδιά ότι η ταχύτητα από μόνη της δε σκότωσε τον τράπερ έρχονται νέες πληροφορίες που αναφέρουν ότι ίσως ο 34χρονος είχε «πειράξει» κάποιο από τα συστήματα ασφάλειας του αυτοκινήτου.

Ο Παναγιώτης Μαδιάς, ειδικός πραγματογνώμονας του τροχαίου δυστυχήματος που στοίχισε τη ζωή στον Mad Clip, μιλώντας στο reader.gr έκανε μία αποκάλυψη που αλλάζει τα δεδομένα στα μέχρι στιγμής ρεπορτάζ που έδειχναν την υπερβολική ταχύτητα ως την αιτία για τον θάνατο του τράπερ.

Σύμφωνα με τον ειδικό, τον μοναδικό άνθρωπο που έχει δει το βίντεο της πορείας της Porsche του τράπερ, ο Mad Clip δεν έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου στις στροφές λόγω υψηλής ταχύτητας. Ο 34χρονος μπήκε κανονικά στις στροφές, κινήθηκε χωρίς πρόβλημα στην ευθεία και εκεί χωρίς να μπορεί να εξηγηθεί το γιατί πάτησε φρένο.


«Το βίντεο που είδα και μελέτησα δείχνει τον οδηγό να ευθυγραμμίζεται στην ευθεία και να έχει κανονική πορεία για 25 ολόκληρα μέτρα. Για άγνωστη αιτία κι ενώ βρίσκεται στη δεξιά λωρίδα, κατευθύνεται μπροστά και διαγώνια προς τα αριστερά και πέφτει στη νησίδα, πιθανολογώντας ότι πάτησε αναίτια φρένο, καθώς δεν φαίνεται να τον εμποδίζει κάτι στην πορεία του», εξήγησε ο πραγματογνώμονας αλλάζοντας τα πάντα στα μέχρι σήμερα δεδομένα της υπόθεσης.

Μάλιστα ο ειδικός εξήγησε γιατί θεωρεί ότι η Περιφέρεια Αττικής έχει τεράστια ευθύνη για το δυστύχημα δηλώνοντας:

«Η Περιφέρεια Αττικής φέρει ευθύνη για το δυστύχημα. Το σημείο έχει 3 λωρίδες και νησίδα στο κέντρο, έπρεπε να είχε τοποθετηθεί σύστημα αναχαίτισης οχημάτων. Αν είχε συμβεί, ο οδηγός ίσως να τραυματιζόταν, αλλά δεν θα έχανε την ζωή του. Πρέπει να βάλουν αύριο μπάρες εκεί, αν δεν το έχουν κάνει ήδη σήμερα».


Όπως αναφέρει το nassosblog επικαλούμενο πηγές του, από ορισμένες καταθέσεις φίλων του Mad Clip, που περιλαμβάνονται στη δικογραφία, προκύπτει ότι ο 34χρονος μουσικός συνήθιζε να απενεργοποιεί το αντισπίν.

Το αντισπίν είναι ένα σύστημα που συναντάται σε πολυτελή αυτοκίνητα με πολύ μεγάλη ιπποδύναμη, το οποίο κρίνεται αναγκαίο για την αποτροπή του σπινιαρίσματος των τροχών. Ένα τέτοιο ήταν και το αυτοκίνητο του Mad Clip, με το πίσω σύστημα στην κίνησή του να χρειάζεται αρκετές φορές το αντισπίν για να μη «διπλώσει» και εκτραπεί από την πορεία του.

Οι πληροφορίες αυτές εξετάζονται χωρίς να είναι ακόμα γνωστό αν τη μοιραία νύχτα ο τράπερ είχε απενεργοποιήσει το σύστημα αυτό

Πηγή : dailymedia.com

Διαβάστε περισσότερα
Αφήστε το σχόλιο σας:
True.gr