Τι θα Συμβεί στο Σώμα σου αν Ξεκινήσεις και Τρως, Ένα Αγγούρι Καθημερινά
Www.true.gr

Τι θα Συμβεί στο Σώμα σου αν Ξεκινήσεις και Τρως, Ένα Αγγούρι Καθημερινά

Από την αρχαιότητα, το αγγούρι έχει χρησιμοποιηθεί στην Ινδία τόσο στο φαγητό όσο και στην παραδοσιακή ιατρική. Αυτό συμβαίνει επειδή, σε μια ζεστή χώρα όπως η Ινδία, τα αγγούρια παρέχουν την απαραίτητη ενυδάτωση και δροσιά για το σώμα. Και αυτό δεν είναι το μόνο όφελος που παρέχει αυτό το φρούτο (ναι, είναι ένας καρπός, και όχι λαχανικό).

Αυτό το άρθρο ρίχνει μια ματιά σε μερικά από τα οφέλη για την υγεία της κατανάλωσης αγγουριών και γιατί πρέπει σίγουρα να συμπεριλάβετε περισσότερα από αυτά στη διατροφή σας.

1. Θα είστε καλύτερα προστατευμένοι από νευρολογικές ασθένειες.

Η χημική ένωση fisetin που υπάρχει στα αγγούρια έχει αναγνωριστεί για το ρόλο της στην καλύτερη υγεία του εγκεφάλου. Τα αγγούρια περιέχουν επίσης φώσφορο και η έλλειψη φωσφόρου σχετίζεται με αυξημένο κίνδυνο γνωστικών ασθενειών. Έτσι καταναλώνοντας αγγούρια σίγουρα θα κρατήσει τον εγκέφαλο σας σε εγρήγορση και συγκεντρωμένο!

2. Μπορείτε να χάσετε το περιττό βάρος γρήγορα.

Η υψηλή περιεκτικότητα σε νερό στα αγγούρια σας βοηθά να φτάσετε σε γρήγορο κορεσμό, ελέγχοντας έτσι την υπερκατανάλωση και μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε περιττό βάρος. Το αγγούρι είναι απαλλαγμένο από λίπη και είναι φρούτο χαμηλών θερμίδων. Ως εκ τούτου, είναι μια εξαιρετική επιλογή για όποιον προσπαθεί να χάσει σωματικό βάρος.

3. Ο κίνδυνος καρκίνου θα μειωθεί.

Το Fisetin, ένα φλαβονοειδές που προκαλεί μεγάλο ενδιαφέρον σε ερευνητές του καρκίνου, βρίσκεται στα αγγούρια. Εκτός από τις αντιοξειδωτικές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες αυτού του φλαβονοειδούς, έχει επίσης συνδεθεί με τη μείωση του κινδύνου για συγκεκριμένους τύπους καρκίνου.

4. Η πέψη θα βελτιωθεί.

Τα αγγούρια περιέχουν διαιτητικές ίνες και επαρκή ποσότητα νερού που βοηθούν στην πέψη. Οι βιταμίνες στα αγγούρια συμβάλλουν επίσης στη βελτίωση της λειτουργίας του πεπτικού συστήματος. Τρώγοντας ένα αγγούρι καθημερινά μπορεί να λύσει ζητήματα που σχετίζονται με τις κινήσεις του εντέρου βοηθώντας έτσι να αναπτύξετε υγιές έντερο.



5. Το σώμα θα πάρει περισσότερη ενυδάτωση.

Περίπου το 95% του αγγουριού είναι νερό, οπότε η κατανάλωσή του καθημερινά βελτιώνει το συνολικό επίπεδο ενυδάτωσης στο σώμα σας το οποίο με τη σειρά του επηρεάζει θετικά την υγεία σας. Αν είστε κάποιος που ξεχνάει να πίνει νερό από συνήθεια, τότε η κατανάλωση 1 αγγουριού την ημέρα μπορεί να είναι ένα θαυμάσιο κόλπο για σας.

6. Το δέρμα σας θα είναι πιο μαλακό και λαμπερό.

Τα αγγούρια κρατούν το σώμα ενυδατωμένο που είναι ευεργετικό για το δέρμα. Επιπλέον, περιέχουν βιταμίνες Β όπως η νιασίνη και η ριβοφλαβίνη, μαζί με τη βιταμίνη C και τον ψευδάργυρο, τα οποία είναι καθοριστικά για τη διατήρηση της καλής επιδερμίδας. Τα αγγούρια περιέχουν επίσης καφεϊκό οξύ που καταπολεμά τον ερεθισμό του δέρματος και τη φλεγμονή. Τα θρεπτικά συστατικά στα αγγούρια βοηθούν επίσης στην καταπολέμηση τα σημάδια γήρανσης του δέρματος.

7. Η ποιότητα των μαλλιών θα βελτιωθεί και θα δείτε λιγότερη απώλεια μαλλιών.

Οι βιταμίνες Β που υπάρχουν στα αγγούρια είναι ιδιαίτερα ωφέλιμες για την υγεία του τριχωτού της κεφαλής. Η βιοτίνη, η ριβοφλαβίνη, η νιασίνη και οι βιταμίνες B5, B6 και C έχουν όλα σημαντικά ρόλο στην ανάπτυξη της τρίχας. Αποτρέπουν επίσης την πρόωρη απώλεια μαλλιών και το γκριζάρισμα.

8. Η καρδιαγγειακή υγεία θα βελτιωθεί.

Τα αγγούρια περιέχουν κάλιο, μαγνήσιο και βιταμίνη Κ. Αυτά τα 3 θρεπτικά συστατικά είναι σημαντικά για την καλή λειτουργία του καρδιαγγειακού συστήματος. Η βιταμίνη Κ λειτουργεί ως ζωτικός παράγοντας στην πήξη του αίματος και στη ρύθμιση των επιπέδων ασβεστίου στο αίμα. Τα χαμηλότερα επίπεδα μαγνησίου και καλίου έχουν συνδεθεί με την αύξηση της αρτηριακής πίεσης. Μια τακτική κατανάλωση αγγουριού έχει βρεθεί ότι μειώνει και τα κακά επίπεδα χοληστερόλης.

9. Τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα θα ελέγχονται καλύτερα.



Τα αγγούρια περιέχουν ένα ευρύ φάσμα φαινολικών ενώσεων, φλαβονοειδών και τριτερπενίων. Σύμφωνα με τους ερευνητές, μια αυξημένη πρόσληψη αγγουριού είναι πολύ ελπιδοφόρα για τον έλεγχο των υψηλών επιπέδων σακχάρου στο αίμα.

10. Τα οστά θα είναι πιο δυνατά.

Τα αγγούρια περιέχουν βιταμίνη Κ και ασβέστιο, τα οποία είναι απαραίτητα για ισχυρότερα οστά. Η βιταμίνη Κ έχει βρεθεί ότι μειώνει τον κίνδυνο καταγμάτων των οστών και παίζει επίσης σημαντικό ρόλο στην απορρόφηση του ασβεστίου στα οστά.

11. Το σώμα θα απαλλαγεί από τις τοξίνες.

Πιστεύεται ότι τα αγγούρια έχουν φυσικές ιδιότητες αποτοξίνωσης και μια κανονική πρόσληψη αυτού του φρούτου μπορεί να αφαιρέσει ακαθαρσίες και τοξίνες από το συκώτι και το έντερο σας, προωθώντας καλύτερη γενική υγεία.

12. Η οδοντιατρική σας υγεία θα βελτιωθεί.

Τα αγγούρια περιέχουν μολυβδαίνιο και φθόριο, ένας συνδυασμός που έχει βρεθεί ότι επιδιορθώνει τη φθορά των δοντιών. Η περιεκτικότητα σε ασβέστιο των αγγουριών είναι επίσης χρήσιμη για πιο δυνατά δόντια.

13. Οι ορμόνες θα είναι καλύτερα ισορροπημένες.

Ο φωσφόρος είναι βασική θρεπτική ουσία για την ορμονική ισορροπία στο σώμα. Αλληλεπιδρά με τους ενδοκρινικούς αδένες και βοηθά στη δημιουργία και απελευθέρωση ορμονών. Τα αγγούρια περιέχουν περίπου 4% του φωσφόρου που προτείνεται για ημερήσια πρόσληψη για ενήλικες.

Για να είστε «δροσεροί σαν αγγούρι» και να αποκομίσετε πολλά οφέλη, συμπεριλάβετε το στην καθημερινή διατροφή σας. Προσθέστε το στις στις σαλάτες σας ή απλώς κόψτε το στη μέση, πασπαλίστε με λίγο αλάτι και φάτε το. Αν βρείτε αυτό το άρθρο ενημερωτικό, το μοιραστείτε με τους φίλους και τα μέλη της οικογένειάς σας. Μείνετε υγιείς!

Διαβάστε περισσότερα
Αφήστε το σχόλιο σας:
True.gr