Τέλος το Στρες και οι Πόνοι στις Αρθρώσεις και τον Αυχένα. 7 Ασκήσεις που θα σας Λύσουν το Πρόβλημα

Εάν περνάτε το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας σας στη δουλειά να κάθεστε μπροστά από έναν υπολογιστή και το απόγευμα το περνάτε κοιτώντας πράγματα στο τηλέφωνό σας, τότε ο λαιμός, η πλάτη και ο πόνος στον βραχίονα μπορούν να γίνουν ένα συνεχόμενο πρόβλημα.

Ένας καθιστικός τρόπος ζωής, προκαλεί μεγάλη ζημιά στην υγεία σας: οι μύες σας μπορούν να γίνουν δύσκαμπτοι, μπορεί να αισθανθείτε μουδιάσματα και οι ταχυκαρδίες να εμφανίζονται τακτικά.

Επιλέξαμε μερικές ασκήσεις για εσάς που μπορούν να βοηθήσουν να απαλλαγείτε από τον πόνο σε διάφορα σημεία του σώματος σας.

Λαιμός και Ώμοι

Η εργασία σε έναν υπολογιστή ή ακόμα η οδήγηση αυτοκινήτου για μεγάλες αποστάσεις, προκαλεί ένταση στο λαιμό και στους ώμους. Το αποτέλεσμα είναι ο επίμονος πόνος στους μύες, τένοντες και οστά.

Τα τεντωμένα νεύρα και τα αιμοφόρα αγγεία στο λαιμό μπορούν να προκαλέσουν εξασθένηση της όρασης ή πονοκέφαλο. Και αυτά τα προβλήματα μπορούν να αποφευχθούν μόνο κάνοντας κάποιες απλές ασκήσεις.

Τεντώστε το λαιμό και τους ώμους. Ακουμπήστε πάνω σε μια πόρτα με το ένα χέρι, χαμηλώστε το κεφάλι και προσπαθήστε να φτάσετε στον άλλο ώμο σας με το πηγούνι σας. Στη συνέχεια επιστρέψετε σε κανονική στάση. Κάνετε 10 επαναλήψεις. Μην προσπαθήσετε πάρα πολύ σκληρά: υποτίθεται ότι αισθάνεστε μια ευχάριστη ζεστασιά στους μυς. Στη συνέχεια, επαναλάβετε με το άλλο χέρι.

Ανακουφίζοντας τον πόνο και την ένταση. Καθίστε σε έναν τοίχο έτσι ώστε το πίσω μέρος του λαιμού να αγγίζει τον τοίχο και οι φτέρνες σας να απέχουν 7 εκατοστά από αυτόν. Χαμηλώστε τους ώμους σας. Τεντώστε τα χέρια σας προς τα πλάγια και κάντε 10 ανυψώσεις. Οι βραχίονες πρέπει να αγγίζουν τον τοίχο κατά τη διάρκεια αυτής της άσκησης.

Καρποί

Η ακατάλληλη τοποθέτηση του πληκτρολογίου και του ποντικιού και η συνήθεια της κατοχής ενός smartphone όλη την ώρα μπορεί να οδηγήσει σε μυρμήγκιασμα και πόνο στον καρπό.

Εάν αγνοήσετε αυτά τα συμπτώματα και αυτές τις δυσάρεστες αισθήσεις, μπορεί να καταλήξετε σε σύνδρομο καρπιαίου σωλήνα. Υπάρχουν όμως ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε για να ανακουφίσετε την ένταση και να αποφύγετε αυτήν την ασθένεια προτού αρχίσει.

Όταν βρίσκεστε στο γραφείο. Θα χρειαστείτε 2 μπάλες για τα χέρια σας και ένα διαστολέα. Χρησιμοποιήστε το διαστολέα και τις μπάλες κατά τη διάρκεια της ημέρας στη δουλειά. Αυτή η άσκηση θα βοηθήσει τις αρθρώσεις σας να γίνουν ισχυρότερες.

Μέση και Γλουτοί

Ο πόνος στην μέση και η αίσθηση στα πόδια ότι είναι βαριά δεν σημαίνει ότι γερνάτε. Ίσως να έχετε έναν καθιστικό τρόπο ζωής και λίγη ή καμία σωματική δραστηριότητα. Το να καθίσετε για αρκετές ώρες ίσια μπορεί να οδηγήσει σε ισχιαλγία, μια κατάσταση όπου το ισχιακό νεύρο, το οποίο ξεκινάει από τους γοφούς σας και φτάνει έως τα πόδια σας, έχει εξαντληθεί.

Οι γιατροί λένε πως ο καθιστικός τρόπος ζωής, μπορεί ακόμη και να οδηγήσει στην ανάπτυξη της κυτταρίτιδας. Για να αποφύγετε την εμφάνιση ενός σοβαρού προβλήματος ή ενός αρνητικού καλλυντικού αποτελέσματος, μπορείτε να κάνετε απλές ασκήσεις stretching. Θα βελτιώσουν την κυκλοφορία του αίματος και θα σας κάνουν να νιώθετε υγιείς και όμορφοι.

Άσκηση για το γραφείο. Καθίστε στην άκρη μιας καρέκλας και τεντώστε το ένα πόδι προς τα εμπρός. Λυγίστε αργά το σώμα σας προς το πόδι. Μην το παρακάνετε: δεν πρέπει να αισθάνεστε πόνο ή ένταση. Κάνετε 5-10 επαναλήψεις και επαναλάβετε και στο άλλο πόδι.

Αυτή η άσκηση τέντωμα θα σας βοηθήσει να ανακουφίσετε την ένταση στην μέση και τους γλουτούς.

Άσκηση για το σπίτι. Ξαπλώστε ανάσκελα και βάλτε ένα μαξιλάρι ή μια κουβέρτα κάτω από το λαιμό σας. Λυγίστε το γόνατο σας και βάλτε τον αριστερό σας αστράγαλο στην κορυφή του. Το αριστερό πόδι πρέπει να βρίσκεται ακριβώς πάνω από το γόνατο του δεξιού ποδιού.

Κρατήστε τα χέρια σας γύρω από το πίσω μέρος του δεξιού μηρού και τραβήξτε. Αν δεν μπορείτε να βάλετε τα χέρια σας γύρω από τον μηρό, χρησιμοποιήστε μια πετσέτα. Μην σηκώνετε τους γλουτούς σας και προσπαθείτε να παραμείνετε στη θέση αυτή για 20-30 δευτερόλεπτα. Κάνετε 2 επαναλήψεις και, στη συνέχεια, μεταβείτε στο άλλο πόδι.

ΠΗΓΗ: brightside.me