Τα «κακά» κορίτσια των ριάλιτι που διχάζουν το κοινό – Αυτές που Λατρεύεις να Μισείς!

Δύσκολοι χαρακτήρες, ιδιαίτερες συμπεριφορές και εγκλεισμός είναι συστατικά τα οποία πλέον συνιστούν το περιεχόμενο των ριάλιτι της ιδιωτικής τηλεόρασης – Μια πεντάδα έχει ξεχωρίσει, καθώς πλέον τα κοινωνικά δίκτυα αναδεικνύουν τους ήρωές τους πολύ πριν από τους τελικούς

Δεν είναι ήρωες οι παίκτες των ριάλιτι. Ούτε πρότυπα. Είναι υποψιασμένοι συμμετέχοντες σε τηλελοταρία που πλέον το μόνο που προσφέρει είναι αρνητική δημοσιότητα. Ας είμαστε ρεαλιστές με αυτό που συμβαίνει στην ελληνική τηλεόραση. Η οποία ούτε επιθυμεί να εκπαιδεύσει ούτε να πλάσει ήθη. Ψυχαγωγία κάνει και μάλιστα με σκληρούς ανταγωνιστικούς όρους, όπως γίνεται σε όλα τα μιντιακά μαγαζιά του κόσμου, τα οποία φροντίζουν να έχουν καθαρόαιμες συνταγές ειδικά στην κατηγορία «ριάλιτι». Μόνο που φέτος κάτι έχει αλλάξει σημαντικά. Αν κάποτε ο Ντάνος ήταν αυτός που έκανε τη διαφορά, που ανέβαζε τα νούμερα τηλεθέασης στα ύψη και έγινε πρότυπο για χιλιάδες πιτσιρικάδες και που έκανε τον Αγιο Δομίνικο να μοιάζει με τηλεοπτικό παράδεισο, πλέον Ντάνος δεν υπάρχει στα ριάλιτι. Σαν κάτι να εξαφάνισε τους χαρακτήρες που αγάπησε ο κόσμος γιατί ήταν απλά καλά παιδιά, γιατί είχαν αγνότητα στις προθέσεις και γιατί δεν έπαιξαν ποτέ βρόμικα, δεν υιοθέτησαν υστερικές συμπεριφορές και δεν πάτησαν επί πτωμάτων προκειμένου να αναδυθούν από τον τηλεοπτικό χείμαρρο.

Πλέον, ο αρνητικός χαρακτήρας, αυτό που πολύ απλά λέμε κακή πλευρά του εαυτού, βγαίνει στην επιφάνεια και πνίγει όλη την οθόνη, οι παίκτες ανταγωνίζονται ο ένας τον άλλο στο ποιος θα πει την πιο δηλητηριώδη ατάκα και πώς θα προσβάλει αυτός που μένει αυτόν που φεύγει. Και γίνεται σε όλα τα ριάλιτι, μηδενός εξαιρουμένου. Θλιβερό μεν, πουλάει δε, οπότε δύσκολα θα αλλάξει. Πέντε πρόσωπα από τρία ριάλιτι έχουν σπάσει τα κοντέρ φαρμακερού σχολίου φέτος, ενώ μία εξ αυτών φαίνεται να δέχεται έντονη επίθεση όταν η ίδια δεν αντιδρά έντονα στα όσα συμβαίνουν. Και φυσικά η Μεγάλη της Κατινιάς Σχολή διαθέτει σπουδαστές, αποφοίτους και κάποιους που θα μπορούσαν να κάνουν ακαδημαϊκή καριέρα πάνω στην απρέπεια και το θράσος.

Εν κατακλείδι πάντως η εικόνα που δείχνουν οι συμμετέχοντες είναι σχεδόν αποκαρδιωτική. Κακός χειρισμός της γλώσσας, απουσία καθαρών συναισθημάτων, δίψα για δημοσιότητα και σχεδόν ενεργοποίηση όλων των δεινών για επικράτηση σε ένα τηλεοπτικό σόου το οποίο όταν θα τελειώσει θα έχουν όλα σχεδόν εξατμιστεί. Τι θα έχει μείνει; Ενα αρνητικό αποτύπωμα της εικόνας τους, δυστυχώς…

Αννα-Μαρία Ψυχαράκη

Ισως η Αννα-Μαρία είναι η πιο ιδιαίτερη περίπτωση παίκτριας σε ριάλιτι. Δεν έχει μέση κατάσταση εδώ. Ή τη μισείς ή τη λατρεύεις. Αν ζεις μαζί της στο σπίτι του Μεγάλου Αδελφού περνάς δύσκολα. Είναι ένα κορίτσι που έχει το αίσθημα του δικαίου, όμως δεν έχει τον κατάλληλο τρόπο για να το εκφράσει και να το μεταδώσει στον απέναντι. Δέχεται ψυχολογικό πόλεμο, όμως ασκεί κιόλας. Οταν δεν της αρέσει κάτι, ακόμη κι αν δεν την αφορά, θα μπει στη μέση και θα τα κάνει όλα άνω-κάτω. Δυστυχώς το τελευταίο διάστημα δείχνει ψυχολογική κατάπτωση, καθώς απομονώνεται και τρώει ελάχιστα. Εχει δυσκολευτεί πολύ σε επίπεδο συμβίωσης, ενώ δέχεται πόλεμο και από άνδρες αλλά και από γυναίκες. Η Αννα-Μαρία είναι μια παίκτρια που λατρεύει το Twitter, ενώ, σύμφωνα με πληροφορίες, κάθε φορά που μπαίνει υποψήφια προς αποχώρηση οι θετικές ψήφοι σπάνε τα κοντέρ. Αν προσπαθήσεις να τη φανταστείς εκτός ριάλιτι θα είναι δύσκολο. Ο εγκλεισμός πλέον έχει κάνει εμφανή τα σημάδια της ψυχολογικής κόπωσης και δυστυχώς οι συναισθηματικές της εκρήξεις είναι συνεχόμενες και μεγάλης έντασης.

 

Αννα-Μαρία Ψυχαράκη: Δεν υπάρχει μέση κατάσταση. Ή τη μισείς ή τη λατρεύεις. Αν ζεις μαζί της στο σπίτι του BIG BROTHER περνάς δύσκολα

Για κάποιους είναι ήδη η νικήτρια του παιχνιδιού κι ας αργεί ο τελικός. Για κάποιους άλλους είναι ο κατάλληλος άνθρωπος για να ξεμπροστιάζει όλα όσα δεν μπορούν να ειπωθούν αναίμακτα. Σε κάθε περίπτωση, μια θέση στον τελικό, αν δεν ανοίξει την πόρτα να φύγει από μόνη της, την έχει μάλλον σίγουρη.

Ραμόνα

Σχεδόν αψυχολόγητη, αλλά σε όλους κάτι θυμίζει ως τύπος γυναίκας. Αν και σιωπηλή αρχικά, λίγο εσωστρεφής στην πορεία, ξεδίπλωσε τις πτυχές του χαρακτήρα της καθώς χρειάστηκε να εφαρμόσει τη δική της στρατηγική προκειμένου να παραμείνει στο παιχνίδι. Γι’ αυτό και με μεγάλη ευκολία αλλάζει στρατόπεδα όταν βλέπει κατά πού γέρνει η βάρκα. Οχι τυχαία, αν και στήριζε την Αννα-Μαρία, τελικά βρέθηκε απέναντί της και μάλιστα με τρόπο ιδιαίτερα έντονο. Από νωρίς πάντως είχε εκρήξεις αδικαιολόγητες και έδειχνε να μην έχει μια σταθερότητα στα θέλω της. Τα κοινωνικά δίκτυα δεν την αγάπησαν ποτέ, δεν έγινε ιδιαίτερα δημοφιλής και δεν διαθέτει τα στοιχεία εκείνα με τα οποία κάποια θα ταυτιστεί ώστε να δημιουργήσει τάση στο κοινό.

 

Ραμονα: Στο Big Brother είναι σχεδόν αψυχολόγητη, αλλά σε όλους κάτι θυμίζει ως τύπος γυναίκας. Αν και σιωπηλή αρχικά, λίγο εσωστρεφής στην πορεία, ξεδίπλωσε τις πτυχές του χαρακτήρα της

Σοφία Δανέζη

Στον αντίποδα της Κρητικιάς δικηγόρου με το εκρηκτικό ταμπεραμέντο, η Σοφία επιβεβαιώνει έναν άλλο τύπο γυναίκας και παίκτριας. Δυστυχώς δεν είναι ιδιαίτερα αρεστή, είναι όμως η πιο όμορφη αυτή τη στιγμή στο παιχνίδι και έχει γοητεύσει και συμπαίκτες της. Αν ήταν η Βίκυ Καγιά στο συγκεκριμένο ριάλιτι, θα της έλεγε ότι είναι η ωραία της πλατείας ή της καφετέριας, όπως συνηθίζει να λέει στα κορίτσια του GNTM. Δίκιο θα είχε. Μόνο που η Σοφία έχει φανεί κατά καιρούς αναξιόπιστη και μυαλό που δημιουργεί ίντριγκα όχι μόνο για να επιβιώσει, αλλά και για να εκτοπίσει τον αντίπαλο. Συναισθηματικά δεν συγκινεί, δεν εκπέμπει, δεν το έχει. Η προσωπική της ιστορία δεν άγγιξε το κοινό καθόλου. Η συμπεριφορά της συχνά πυκνά προκαλεί θυμό ακόμη και στο τηλεοπτικό κοινό, το οποίο τη χαρακτηρίζει ιδιαίτερα χειριστική. Ως πέτρα του σκανδάλου συχνά πυκνά, διευκολύνει την εξέλιξη του παιχνιδιού και δημιουργεί έναν αντίθετο πόλο σε σχέση με την Αννα-Μαρία. Και στις αρένες, ακόμη και τις τηλεοπτικές, είτε σου αρέσουν οι μονομάχοι είτε όχι, τους κρατάς εντός για να διατηρηθεί το θέαμα

 

Σοφία Δανέζη: Εχει φανεί κατά καιρούς αναξιόπιστη και μυαλό που δημιουργεί ίντριγκα στο σπίτι του BIG BROTHER όχι μόνο για να επιβιώσει, αλλά και για να εκτοπίσει τον αντίπαλο. Συναισθηματικά δεν συγκινεί, δεν εκπέμπει, δεν το έχει. Η προσωπική της ιστορία δεν άγγιξε το κοινό καθόλου

Ρασέλ

Λένε πως σκύλος που γαβγίζει δεν δαγκώνει. Και ίσως τελικά να ισχύει κάτι τέτοιο. Η γυναίκα με την πιο βιτριολική ατάκα στο ριάλιτι μοντέλων του STAR βρέθηκε εκτός παιχνιδιού και το Twitter έκανε γλέντι όπως και πολλοί συμπαίκτες της. Υπάρχει ένα ποσοστό κοινού που υποστηρίζει ότι η Ρασέλ απλώς τα έλεγε τσεκουράτα, ότι έλεγε τις αλήθειες που όλοι σκέφτονται αλλά κανείς δεν τολμά να πει. Υπάρχει όμως μια μεγαλύτερη, η οποία υποστηρίζει ότι τελικά το να είσαι θρασύς και αγενής δεν σημαίνει ότι κουβαλάς και τον σταυρό της δικαιοσύνης. Η Ρασέλ είναι πολύ καλά διαβασμένη παίκτρια. Γνωρίζοντας ότι δεν έχει τις προδιαγραφές να κερδίσει τον τελικό, καθώς ως μοντέλο δεν διαθέτει πολλά πλεονεκτήματα, επέλεξε τον σίγουρο δρόμο, αυτόν του «βρίζω άρα τηλεοπτικά υπάρχω». Και κάπως έτσι, ως επάξια διάδοχος της Ασπας, της Σπυριδούλας, της Μέγκι και πολλών άλλων παικτών που έγιναν γνωστοί λόγω ιδιαίτερου και πιο επιθετικού χαρακτήρα, ελπίζει πως θα πάρει το δικό της late night show. Αν αλλάξει πλευρό μπορεί να ονειρευτεί και πρωινάδικο.

 

Ρασέλ: Λένε πως σκύλος που γαβγίζει δεν δαγκώνει ακόμα και στο GNTM. Και ίσως τελικά να ισχύει κάτι τέτοιο. Η γυναίκα με την πιο βιτριολική ατάκα στο ριάλιτι μοντέλων του STAR βρέθηκε εκτός παιχνιδιού και το Twitter έκανε γλέντι

Αντζελίνα

Αν υπήρχε παιχνίδι το οποίο θα μπορούσε να εντάξει και τη Ρασέλ, και την Αντζελίνα, και την Αννα-Μαρία, τότε θα είχαμε τηλεθεάσεις από αυτές που βλέπαμε στο παρελθόν. Στην περίπτωση της Αντζελίνας, αυτό που πυροδοτεί την εκρηκτική συμπεριφορά είναι η διεκδίκηση ενός άντρα σε μια αρένα με γυναίκες όπου όλα επιτρέπονται.

 

Αντζελίνα: Στην περίπτωση της Αντζελίνας, αυτό που πυροδοτεί την εκρηκτική συμπεριφορά είναι η διεκδίκηση ενός άντρα στην αρένα του BACHELOR όπου όλα επιτρέπονται

Είναι ένα κορίτσι το οποίο, αν και πολύ νέο, έχει πολύ θυμό μέσα του και το εκδηλώνει κάθε φορά που νιώθει να απειλείται. Δυστυχώς προσβάλλει, χρησιμοποιεί απρεπείς εκφράσεις και αποδομεί με σκληρά λόγια τις υπόλοιπες κοπέλες, πλάθοντας με αυτό τον τρόπο μια ιδιαίτερα αρνητική εικόνα. Η ίδια έχει ομολογήσει πως έζησε δύσκολα παιδικά χρόνια και πως είχε πέσει θύμα μπούλινγκ. Δυστυχώς όταν το θύμα μετατρέπεται σε θύτη, το συμπέρασμα είναι ότι τελικά το μπούλινγκ γίνεται μπούμερανγκ. Ισως κι εκείνη μέσα από τη συμμετοχή της στο ριάλιτι να ονειρεύεται μια τηλεοπτική καριέρα. Είναι, όμως, τόσες πολλές αυτές που θέλουν μια εκπομπή με προσόν την αυθάδεια, που χρειαζόμαστε άλλα τόσα κανάλια για να τις αποκαταστήσουμε επαγγελματικά.

 

Πηγή: protothema.gr