#SurvivorGR Τηλεθέαση: Ζαλίζουν τα νούμερα, έστησαν πάρτι. Master Chef ρόλερ κόστερ
Www.true.gr

#SurvivorGR Τηλεθέαση: Ζαλίζουν τα νούμερα, έστησαν πάρτι. Master Chef ρόλερ κόστερ

Ποια τα αστρονομικά νούμερα τηλεθέασης του Survivor που ζαλίζουν;

Το ριάλιτι επιβίωσης του ΣΚΑΪ, έκανε θραύση και στο επεισόδιο της Κυριακής.

Το τηλεοπτικό κοινό αντάμειψε το κανάλι του Φαλήρου για την απόφασή του να προβάλλει για δεύτερη φορά το Survivor.

Οι ιθύνοντες του σταθμού «έχουν κάθε λόγο να χαμογελούν» καθώς οι τηλεθεατές φάνηκαν να ενδιαφέρονται ιδιαιτέρως για όσα λαμβάνουν χώρα στον Άγιο Δομίνικο τις τελευταίες ώρες!

Την Κυριακή το Survivor 2 έκανε στο γενικό σύνολο μέσο όρο 41,1%, φτάνοντας μέχρι και το 46,8% και στο δυναμικό κοινό κατέγραψε μέσο όρο 52,4% καταφέρνοντας να φτάσει έως και το 57,4%.

Από την άλλη το «Master Chef» έκανε στο γενικό σύνολο μέσο όρο 7,2% φτάνοντας μέχρι και το 9,8% και 7,7% στο δυναμικό κοινό φτάνοντας έως και το 11,7%.

Η ξένη ταινία του ΑΝΤ1, σημείωσε 7,3% στο σύνολο και 8,1% στο δυναμικό κοινό.

Το ενδιαφέρον του κοινού για το ριάλιτι επιβίωσης υπήρξε τεράστιο και στα social media, κάτι που καθιστά την επιτυχία του παιχνιδιού δεδομένη.

Σαρωτικό και το σαββατόβραδο για το STAR, με το Master Chef να αποτελεί πλέον το ισχυρό χαρτί του σταθμού.



Κόντραρε στα ίσα στις γενικές μετρήσεις το Στην υγειά μας ρε παιδιά που παραδοσιακά επιλέγουν οι τηλεθεατές και «έκλεψε» τους τηλεθεατές στο δυναμικό κοινό, ρίχνοντας την ψυχαγωγική εκπομπή σε μονοψήφια.

Συγκεκριμένα στο δυναμικό κοινό το Master Chef συγκέντρωσε το 32,1% των τηλεθεατών, αγγίζοντας σε τέταρτο ακόμα και το 37,7%. Την ίδια ώρα ο ΣΚΑΙ κυμαινόταν κάτω από το 10%, ενώ ο Σπύρος Παπαδόπουλος είδε τα ποσοστά του σχεδόν να διπλασιάζονται μόνο μετά το τέλος του διαγωνισμού μαγειρικής.

Παρ’ όλ’ αυτά και εκεί τα πράγματα δεν ήταν εύκολα, αφού η ταινία Έβδομος Γιος που ήταν σε πρώτη προβολή κατάφερε να κρατήσει υψηλά ποσοστά στο STAR.

Στο γενικό σύνολο η εκπομπή του Σπύρου Παπαδόπουλου κέρδισε σταδιακά ακόμα και 15 μονάδες περισσότερες μετά το τέλος του Master Chef.

Αναλυτικά τα νούμερα τηλεθέασης:

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ – 26,1%

MASTERCHEF 2 – 20,9%



ΕΒΔΟΜΟΣ ΓΙΟΣ – 15%

CELEBRITY ROUK ZOUK – 8,9%

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ – 12,3%

MASTERCHEF 2 – 32,1%

ΕΒΔΟΜΟΣ ΓΙΟΣ – 22,6%

CELEBRITY ROUK ZOUK – 10,4%

*Τα στοιχεία τηλεθέασης αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων

πηγη

Διαβάστε περισσότερα
Αφήστε το σχόλιο σας:
True.gr