Στην Πτήση 1380 της Southwest Airlines, Όλοι Έκαναν Ένα Θανατηφόρο Λάθος. Μπορεί να Καταλάβεις Τι;

Πιθανώς να έχετε ακούσει την τρομακτική ιστορία της πτήσης 1380 της Southwest Airlines, που έκανε αναγκαστική προσγείωση νωρίτερα αυτή την εβδομάδα.

Ένας επιβάτης, ο Marty Martinez, κατέγραψε τι συνέβη στο εσωτερικό της καμπίνας καθώς ετοιμαζόντουσαν για την αναγκαστική προσγείωση.

Όπως όμως επισήμαναν οι αεροσυνοδοί, σχεδόν όλοι όσοι φαίνονται στο βίντεο έκαναν ένα τραγικό λάθος που θα μπορούσε να τους κοστίσει την ζωή.

Οι αρχές λένε πως ο πιλότος της πτήσης, Tammie Jo Shults, είναι ο ήρωας που έσωσε τους σχεδόν 150 ανθρώπους που ήταν πάνω στο αεροπλάνο.

Μία από τις μηχανές του Boeing 737-700 εξερράγη με αποτέλεσμα το αεροπλάνο να χάσει πίεση. Μία γυναίκα παραλίγο να ρουφηχτεί έξω από την καμπίνα και έπρεπε να την τραβήξουν μέσα άλλοι επιβάτες.

15 λεπτά μετά το ατύχημα και παρά τις ανησυχίες όλων, ο Shults κατάφερε να προσγειώσει με ασφάλεια το αεροπλάνο στο Pittsburgh

Ενώ ο πιλότος κράτησε την ψυχραιμία του, σχεδόν όλοι οι άλλοι έκαναν ένα σημαντικό λάθος.

“Σχεδόν όλοι φορούσαν την μάσκα λάθος.”

Όταν η καμπίνα χάνει πίεση, οι μάσκες πέφτουν από πάνω για να παρέχουν οξυγόνο. Όπως όλοι όσοι έχουν ταξιδέψει με αεροπλάνο ξέρουν, οι αεροσυνοδοί προειδοποιούν τους επιβάτες για τις μάσκες για το πώς χρησιμοποιούνται σωστά.

Μπορείτε να εντοπίσετε το λάθος που έκαναν οι επιβάτες της πτήσης 1380;

Μία μάσκα οξυγόνου πρέπει να φορεθεί πάνω από την μύτη και το στόμα.

Μπορεί να φαίνονται μικρές αλλά είναι ελαστικές και μπορούν να καλύψουν την μύτη και το στόμα. Επίσης, υπάρχουν και λωρίδες για να μένει στην θέση της.

Αλλά γιατί γίνεται τόσο θέμα για ένα μικρό κομμάτι πλαστικό;

Γιατί μπορεί να μας σώσει την ζωή. Καθώς πέφτει η πίεση του αέρα, οι επιβάτες θα πάθουν υποξία – ή έλλειψη οξυγόνου.

Αυτό θα προκαλέσει θολή όραση, λιποθυμία και αργές αντιδράσεις, τα οποία μπορεί να είναι πολύ επικίνδυνα σε περίπτωση εκτάκτου ανάγκης.

Όταν οι μάσκες έπεσαν στην πτήση 1380, το αεροπλάνο ήταν ακόμα στα 32,000 πόδια και πάνω από τα 12,000 θεωρείται επικίνδυνο χωρίς παροχή οξυγόνου.

Πηγή