Σας Πιάνουν Κράμπες στα Πόδια; Απαλλαγείτε στο Λεπτό, με 6 Διαφορετικούς Τρόπους.

Οι βραδινές κράμπες στα πόδια είναι ένα συνηθισμένο πρόβλημα για πολλούς ανθρώπους και μπορούν να γίνουν πολύ επίπονες. Συνήθως συμβαίνουν την νύχτα και μπορούν να διαρκέσουν από μερικά δευτερόλεπτα μέχρι μερικά λεπτά.

Οι επιστήμονες ακόμα δεν έχουν εντοπίσει την αιτία πίσω από τις κράμπες και πιστεύουν πως υπάρχουν περισσότερα από ένα προβλήματα που τις προκαλούν.

Οι νυχτερινές κράμπες στα πόδια έχουν συνδεθεί με έλλειψη μαγνησίου, ιωδίου, ασβεστίου και καλίου, καθώς και με εγκυμοσύνη και αφυδάτωση.

Άλλες αιτίες θα μπορούσαν να είναι δυσλειτουργία του θυρεοειδή, κακή κυκλοφορία του αίματος, μυϊκή υπερκόπωση, συστηματική χρήση κάποιων φαρμάκων και έκθεση σε χαμηλές θερμοκρασίες για μεγάλα χρονικά διαστήματα.

Δείτε μερικές συμβουλές για να ανακουφιστείτε από τα συμπτώματα:

Σωματική δραστηριότητα

Η τακτική άσκηση είναι το κλειδί για να σταματήσετε τις νυχτερινές κράμπες στα πόδια. Αποφύγετε την πολύ ορθοστασία ή την καθιστική ζωή και κινηθείτε για να χαλαρώσουν οι μυς σας.

Διατάσεις 

Εάν ξυπνήσετε το βράδυ και έχετε κράμπες στα πόδια, κάντε διατάσεις για να ανακουφιστούν οι μυς σας από τις εντάσεις.

Μείνετε ενυδατωμένοι

Το να πίνετε αρκετό νερό θα βοηθήσει τους μυς σας και θα αποτρέψει τις κράμπες. 

Μασάζ η βελονισμός 

Ο βελονισμός θα χαλαρώσει τους μυς σας και θα χτυπήσει το πρόβλημα στην ρίζα, όπως και το τακτικό μασάζ.

Αυξήστε την πρόσληψη μαγνησίου

Σιγουρέψτε πως παίρνετε αρκετό μαγνήσιο γιατί είναι πολύ σημαντικό για την καλή λειτουργία του μυϊκού συστήματος.

Μπάνιο με άλατα Epsom

Έτσι, θα αυξήσετε τα επίπεδα μαγνησίου και θα αποτρέψετε τις βραδινές κράμπες. Επίσης, θα χαλαρώσουν οι μυς και θα είναι πιο προστατευμένοι.

Εάν πάθετε κράμπα το βράδυ, προσπαθήστε να κουνήσετε το πόδι για να βελτιωθεί η κυκλοφορία του αίματος. Τρίψτε τον μυ για να χαλαρώσει ή τεντώστε τα πόδια σας. Επίσης, είναι σημαντικό τα σεντόνια σας να μην πιέζουν τους μυς, γιατί αυτό μειώνει την κυκλοφορία του αίματος.

Πηγή