Κατακράτηση υγρών: Οι πέντε τροφές που πρέπει να αποφεύγετε
Www.true.gr

Κατακράτηση υγρών: Οι πέντε τροφές που πρέπει να αποφεύγετε

Κατακράτηση υγρών:  Η κατακράτηση υγρών είναι διεργασία του οργανισμού μας και δεν προκαλεί προβλήματα, αν είναι σε φυσιολογικά πλαίσια. Παρόλα αυτά υπάρχουν τροφές που κάνουν τον οργανισμό μας να κάνει έξτρα κατακράτηση υγρών.

Κατακράτηση υγρών: Μια φυσιολογική διεργασία του σώματος

Η κατακράτηση υγρών είναι μια φυσιολογική διεργασία του σώματος μας έτσι ώστε να μπορεί να ρυθμίζει την θερμοκρασία μας.



Η κατακράτηση υγρών είναι συνήθως εμφανέστερη στα πόδια και τις αρθρώσεις. Επιπλέον μπορεί να οδηγήσει σε φούσκωμα στην κοιλιά. Το πρόβλημα υπάρχουν υποψίες πως οφείλεται στον έμμηνο κύκλο στις γυναίκες. Όπως επίσης και σε προβλήματα υγείας ή φαρμακευτικές αγωγές. Επιπλέον όμως μεγάλο ρόλο παίζουν και οι τροφές που καταναλώνουμε εφόσον επηρεάζουν το πόσο νερό υπάρχει στο σώμα την κάθε δεδομένη στιγμή.

Κατακράτηση υγρών: Οι 5 τροφές που θα έπρεπε να αποφεύγετε

  • Το επιτραπέζιο αλάτι περιέχει περίπου 40% νάτριο. Όταν καταναλώνετε πολύ αλάτι, το σώμα σας αραιώνει το νάτριο με νερό και διατηρεί αυτό το πλεόνασμα υγρού.
  • Επεξεργασμένες τροφές: Τα περισσότερα επεξεργασμένα τρόφιμα περιέχουν υψηλές ποσότητες νατρίου. Για την εξάλειψη της κατακράτησης νερού που προκαλείται από τη διατροφή σας, θα πρέπει να αποφεύγετε να τρώτε κονσέρβες και κατεψυγμένα τρόφιμα.

    Υψηλές ποσότητες νατρίου περιλαμβάνονται επίσης σε κύβους ζωμών, καρυκεύματα και σάλτσες σε σκόνη σε πακέτα, εμφιαλωμένες και κονσερβοποιημένες σάλτσες, σε αποξηραμένα μείγματα σούπας, στο φυστικοβούτυρο και στα μείγματα καρυκευμάτων για το ψήσιμο κρεάτων και πουλερικών.

    Διαβάστε την ετικέτα όταν αγοράζετε οποιαδήποτε κονσέρβα, κατεψυγμένα ή συσκευασμένα τρόφιμα και να αποφεύγετε γενικά τις τροφές με υπερβολική περιεκτικότητα σε νάτριο.

  • Τυρί και κρέας: Οι περισσότεροι τύποι τυριών και ορισμένοι τύποι κρέατος έχουν, επίσης, υψηλή περιεκτικότητα σε νάτριο. Το επεξεργασμένο τυρί, το τυρί cottage και το μαλακό τυρί για επάλειψη παίζουν σίγουρα κάποιο ρόλο στην κατακράτηση υγρών. Τα επεξεργασμένα κρέατα, όπως το μπέικον, το ζαμπόν, τα λουκάνικα και γενικά τα αλλαντικά προϊόντα περιέχουν μεγάλες ποσότητες νατρίου. Το ίδιο ισχύει και για τα κονσερβοποιημένα κρέατα και ψάρια.

  • Όξινο γλουταμινικό νάτριο: Ελέγξτε τις ετικέτες των τροφών που αγοράζετε για την περιεκτικότητά τους σε όξινο γλουταμινικό νάτριο (MSG). Αυτό βρίσκεται συνήθως, όχι μόνο σε κονσέρβες, αλλά και σε κατεψυγμένα προϊόντα και σε πολλά άλλα επεξεργασμένα τρόφιμα ως βελτιωτικό γεύσης. Αποφύγετε τροφές που περιέχουν κάθε είδους υδρολυμένη πρωτεΐνη, επειδή η ουσία αυτή μπορεί επίσης να περιλαμβάνει MSG.

Διαβάστε επίσης:

82χρονη γυμνάζεται καθημερινά για να αντέχει στο κρεβάτι με τον 39χρονο σύντροφό της

«Στραβώθηκε «η Μύκονος: Η Τουρίστρια που το τερμάτισε. Πέταξε έξω μέχρι και τα μάτια των ντόπιων

Χριστίνα Μπόμπα: «Έσκασε» στο Instagram και «Μοίρασε “εγκεφαλικά” με τη φωτογραφία που ανέβασε

Διαβάστε περισσότερα
Αφήστε το σχόλιο σας:
True.gr