Πελάτης Διάσημου Εστιατορίου Τραβάει Κρυφά Βίντεο από την Κουζίνα του και Διασύρει τους Ιδιοκτήτες στο Διαδίκτυο

Ας είμαστε ειλικρινείς με τον εαυτό μας για μια στιγμή – πολύ λίγοι από εμάς επιλέγουν να πάνε σε εστιατόριο Hooters για την ποιότητα του φαγητού. Σίγουρα, οι φτερούγες, οι πατάτες και τα κρεμμύδια είναι αρκετά νόστιμα, αλλά όσον αφορά τις αξέχαστες γαστρονομικές εμπειρίες … αυτό δεν είναι πραγματικά το θέμα σωστά;

Ωστόσο, αυτό που περιμένετε από οποιοδήποτε εστιατόριο είναι η καθαριότητα, η ασφάλεια των τροφίμων και η καλή υγιεινή. Όλα αυτά τα πράγματα αμφισβητήθηκαν πρόσφατα μετά από ένα βίντεο μιας κουζίνας Hooters, καταγραμμένη κρυφά από έναν πελάτη και έγινε viral για όλους τους λάθος λόγους.

«Κάθισα στην άκρη του μπαρ δίπλα από όπου οι σερβιτόροι παραλαμβάνουν φαγητό και ποτά πίσω από το μπαρ», δήλωσε ο Kurt Fortner όταν μοιράστηκε το βίντεο με το ViralHog. «Οι προθέσεις μου ήταν να πιω μερικά ποτά και πιθανώς να φάω μερικές από τις φτερούγες τους. Προς έκπληξή μου, παρατήρησα πολλές παραβιάσεις υγιεινής και ασφάλειας. Υπήρχε ωμό κοτόπουλο στο πάτωμα, βρώμικα ποτήρια στον πάγκο. Ακόμα καθάριζαν το κάτω μέρος της φριτέζας με τα ίδια εργαλεία που χρησιμοποιούνται για το σερβίρισμα τροφίμων.»

«Υπήρχαν εκείνη τη στιγμή τρεις υπεύθυνοι στο καθήκον, δύο στο μπροστινό μέρος και ένας στο πίσω μέρος. Αυτός είναι ο χρόνος που τράβηξα το βίντεο διακριτικά χωρίς να γίνω αντιληπτός. Κατέληξα να φύγω χωρίς να παραγγέλλω κανένα φαγητό. «

Δεν μπορεί κανείς να τον κατηγορήσει ότι έφυγε, έτσι δεν είναι; Το βίντεο έχει προβληθεί σχεδόν 75 χιλιάδες φορές από τη μέρα που έγινε τον Νοέμβριο του 2017 σε ένα εστιατόριο Hooters στο Hampton της Βιρτζίνια. Μπορούμε μόνο να ελπίζουμε ότι έχουν ληφθεί μέτρα για τη διόρθωση της κατάστασης!

Μιλώντας στο Bored Panda, ο Kurt είπε ότι ποτέ δεν επέστρεψε στο εστιατόριο και δεν προτίθεται να το κάνει στο μέλλον. «Υπήρχε πάρα πολλή μόλυνση, τα τρόφιμα μαγειρεύονταν με τα ίδια εργαλεία που χρησιμοποιούσαν για να καθαρίσουν το κάτω μέρος της φριτέζας», μας είπε. «Γρήγορα θα περνούσαν από την προετοιμασία των φτερούγων στο σερβίρισμα χωρίς αλλαγή γαντιών ή πλύσιμο των χεριών τους».

«Ήταν αηδιαστικό και δούλευα στο Ruby Tuesdays, έτσι έχω εμπειρία και μπορώ να καταλάβω πως πρέπει να είναι ένα εστιατόριο. Οι περισσότεροι επικεντρώνονται στις ελκυστικές σερβιτόρες αντί στις καλές πρακτικές εργασίας, κάτι που είναι ατυχές επειδή η ίδια η Hooters έχει καλό σχετικό φαγητό.»

Ο Kurt και η σύζυγός του Lisa διοικούν την Poseidon Aquatic Services, μια επιχείρηση με πισίνα και υδρομασάζ με έδρα τη Βιρτζίνια. Ξέρει τι χρειάζεται για να ενσωματώσει καλές επιχειρηματικές πρακτικές προκειμένου να διαχειριστεί μια επιτυχημένη ομάδα. «Σε μια επιχείρηση, τα προβλήματα ξεκινούν από την κορυφή», είπε. «Αν παρακολουθήσετε το βίντεο οι υπάλληλοι έχουν προγραμματιστεί να κάνουν κακές πρακτικές, γεγονός που έχει παραμεληθεί για τόσο πολύ καιρό που τους είναι φυσιολογικό τώρα.»

«Το Hooters επικεντρώνεται περισσότερο στα κορίτσια και την εμφάνισή τους και έχουν τον παλαιότερο εξοπλισμό. Υπάρχει ένα τέτοιο εστιατόριο στην περιοχή μας και αυτό είναι. Σε λίγο καιρό και αυτό θα κλείσει. »

«Όπως είπα ό,τι αρχίζει από την ηγεσία, ξεκινάει στην κορυφή.»

Από τότε που άνοιξαν τα πρώτα Hooters στο Clearwater της Φλόριντα το 1983, η αλυσίδα άνοιξε πάνω από 400 εστιατόρια σε 28 χώρες. Το κύριο χαρακτηριστικό ήταν πάντα οι όμορφες σερβιτόρες που φορούσαν προκλητικά ρούχα, που είχαν σκοπό να αντιπροσωπεύουν την «Αμερικανίδα Τσιρλίντερ» και το «Κορίτσι της Διπλανής Πόρτας».

«Πολύ περισσότερο από ένα όμορφο πρόσωπο, τα κορίτσια Hooters κάνουν παιχνίδι», λέει ο δικτυακός τόπος franchise. «Είναι έξυπνες και προσεκτικές, χρησιμοποιώντας την ενέργεια, την εμπειρία και τις προσωπικότητές τους για να εξυπηρετούν τους πελάτες για να ζήσουν τη στιγμή και να κάνουν ένα διάλειμμα από τον έξω κόσμο».

Ωστόσο, το εμπορικό σήμα έχει ξεπερασθεί σε αυτή την εποχή και η νεότερη γενιά δεν προσέρχεται εξαιτίας της καταφανής αντικειμενοποίησης των γυναικών. Το Business Insider ανέφερε ότι ο αριθμός των εστιατορίων Hooters έχει μειωθεί και οι πωλήσεις πέφτουν, αναγκάζοντας την αλυσίδα να αλλάξει τη στρατηγική μάρκετινγκ. Ίσως θα μπορούσαν να αρχίσουν να καθαρίζουν τις κουζίνες τους λίγο καλύτερα;

Δείτε το σοκαριστικό βίντεο που ακολουθεί: