Η οδύσσεια του Μετρό Θεσσαλονίκης -Ξεκίνησε το 2004… φτάνει σε 2 χρόνια

Ενα από τα πλέον πολύπαθα έργα της χώρας τα τελευταία 15 χρόνια είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης, καθώς οι πρώτες εργασίες για την κατασκευή του έργου ξεκίνησαν το… 2004.

Και μπορεί χθες ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας, έστω και άτυπα, να εγκαινίασε τον Σταθμό Σιντριβάνι ωστόσο όπως εκτιμούν οι ειδικoί είναι πολύ δύσκολο να κοπεί εισιτήριο πριν το 2020.


Διαβάστε στο economistas.gr την ιστορία του έργου, τα προβλήματα και τον εκτροχιασμό των χρονοδιαγραμμάτων και ποια είναι τα βασικά σενάρια για την λειτουργία των 13 σταθμών του μεγάλου έργου. Σημειώνεται ότι οι 18 νέοι συρμοί του Μετρό Θεσσαλονίκης θα λειτουργούν, πλήρως αυτοματοποιημένα, χωρίς οδηγό.

Πηγή : iefimerida.gr