Ο Ύπνος είναι Υγεία. Δείτε Πως Πρέπει να Κοιμάστε για να Αντιμετωπίστε Κάθε Είδους Πόνο.
Www.true.gr

Ο Ύπνος είναι Υγεία. Δείτε Πως Πρέπει να Κοιμάστε για να Αντιμετωπίστε Κάθε Είδους Πόνο.

O ύπνος είναι ένα αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας και επιτρέπει στο σώμα μας να αναζωογονηθεί και να αναπληρώσει την ενέργεια που ξόδεψε κατά την διάρκεια της μέρας. Κατά μέσο όρο, ένας άνθρωπος κοιμάται 7-9 ώρες τη νύχτα, που σημαίνει πως ξοδεύουμε περίπου 25 χρόνια στο κρεβάτι μας.

Εκτός από την διάρκεια του ύπνου, είναι σημαντική και η στάση που έχουμε και μπορεί να καθορίσει την συνολική μας υγεία. Σήμερα, θα σας δείξουμε πώς να αντιμετωπίσετε προβλήματα υγείας με τον ύπνο!

Αφού η στάση του ύπνου επηρεάζει πολύ την υγεία μας, δείτε πώς πρέπει να κοιμάστε ώστε να λύσετε τα προβλήματα που αντιμετωπίζετε:

Προβλήματα στην πέψη

Για να βοηθήσετε το πεπτικό σύστημα, κοιμηθείτε προς τα αριστερά, έτσι ώστε η βαρύτητα να βελτιώνει την διαδικασία.

Πόνοι στην πλάτη

Εάν υποφέρετε από πόνους στην πλάτη, θα πρέπει να κοιμάστε ανάσκελα, με μία διπλωμένη πετσέτα κάτω από την μέση σας και ένα μαξιλάρι κάτω από τα γόνατα.

Πόνοι στον λαιμό



Βάλτε μία μικρή διπλωμένη πετσέτα κάτω από τον λαιμό σας για να αντιμετωπίσετε αυτούς τους πόνους.

Υψηλή αρτηριακή πίεση

Ερευνητές βρήκαν πως ο τρόπος που κοιμόμαστε επηρεάζει την πίεση του σώματος. Για να την μειώσετε, θα πρέπει να κοιμάστε μπρούμυτα.

Καούρες

Εάν έχετε καούρες, θα πρέπει να κοιμάστε στην αριστερή σας πλευρά.

Προβλήματα με την μύτη



Θα πρέπει να κοιμάστε με το κεφάλι ανασηκωμένο για να σταματήσετε την συγκέντρωση της μύξας στην μύτη σας.

Πόνοι στους ώμους

Κοιμηθείτε από την πλευρά που δεν πονάτε με τα πόδια ελαφρώς λυγισμένα ή με ένα μαξιλάρι ανάμεσα στα γόνατα και άλλο ένα στο στήθος.

Πονοκέφαλοι

Συχνά οφείλονται στην θέση του λαιμού ενώ κοιμάστε. Για να τους αποφύγετε, βάλτε μαξιλάρα παντού γύρω από το κεφάλι για περισσότερη στήριξη.

Η στάση στην οποία κοιμόμαστε μπορεί να έχει μεγάλο αντίκτυπο στην υγεία μας και μπορεί να μας βοηθήσει να αντιμετωπίσουμε πολλά προβλήματα. Έτσι, καλό θα είναι να κοιμάστε στην στάση που σας προσφέρει περισσότερη ανακούφιση και σας βοηθάει να είστε ξεκούραστοι το πρωί!

Credit: healthy-life-box.com

Διαβάστε περισσότερα
Αφήστε το σχόλιο σας:
True.gr