Ο Τρόπος που Κοιμάστε επηρεάζει Σοβαρά την Υγεία σας. Δείτε ΠΟΙΑ στάση ύπνου είναι η Καλύτερη
Www.true.gr

Ο Τρόπος που Κοιμάστε επηρεάζει Σοβαρά την Υγεία σας. Δείτε ΠΟΙΑ στάση ύπνου είναι η Καλύτερη

Κατά μέσο όρο, περνάμε 25 χρόνια της ζωής μας στον ύπνο. Αυτό είναι απαραίτητο επειδή η σωστή ανάπαυση είναι ζωτικής σημασίας για τη γενική ευημερία μας. Ο ύπνος έχει πολλά οφέλη, όχι μόνο αναζωογονεί το σώμα αλλά κάνει τον εγκέφαλο να λειτουργήσει άριστα.

Όλοι γνωρίζουμε ότι ο χρόνος είναι πολύτιμος, οπότε είναι εξαιρετικά σημαντικό να ξοδεύεται καλά ο χρόνος στον ύπνο σας. Παρακάτω θα δείτε μια σε βάθος ανάλυση των διαφόρων θέσεων ύπνου για να σας βοηθήσει να επιλέξετε την σωστή για εσάς.

Θέση στρατιώτη

Ο ύπνος στην πλάτη σας με τα χέρια στα πλάγια θεωρείται η καλύτερη στάση ύπνου. Αυτή η στάση είναι παρόμοια με τη στάση Savasana στη γιόγκα. Επίσης γνωστή ως θέση στρατιώτη, έχει πολλά οφέλη για την υγεία.

Πλεονεκτήματα:

  • Ιδανική θέση για να στηρίξετε τη σπονδυλική στήλη, το λαιμό και τα χέρια.
  • Βοηθά στη βελτίωση της συνολικής στάσης.
  • Μειώνει την παλινδρόμηση οξέος.
  • Βοηθάει στη διατήρηση των ζωντανών μαστών.
  • Θεραπεύει την αϋπνία.
  • Μειώνει τις πιθανότητες πονοκεφάλων.
  • Αποτρέπει τις ρυτίδες του προσώπου.

Μειονεκτήματα:

  • Καθώς η βαρύτητα τραβάει τη γλώσσα, αυτή η στάση μπορεί να επιδεινώσει το ροχαλητό στους ανθρώπους που πάσχουν από άπνοια ύπνου.
  • Μπορεί να επηρεάσει αρνητικά το έμβρυο.
  • Μπορεί να προκαλέσει πόνο στην πλάτη.

Λύσεις:

  • Δοκιμάστε να κοιμάστε έτσι χωρίς μαξιλάρι. Θα κρατήσει το σώμα σας σε ουδέτερη θέση και μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του ροχαλητού.
  • Χρησιμοποιώντας ένα μεγάλο μαξιλάρι κάτω από το πίσω μέρος των γονάτων σας θα βοηθήσει στην υποστήριξη της φυσικής καμπύλης της κάτω πλάτης σας.

Θέση αστερίας

Αυτή η θέση είναι μια παραλλαγή της θέσης στρατιώτη. Σε αυτή τη θέση, ένα άτομο βρίσκεται στην πλάτη του αλλά με τα χέρια τους επάνω και στις δύο πλευρές του κεφαλιού τους.

Πλεονεκτήματα:

  • Ιδανική θέση για να ξεκουραστεί η σπονδυλική στήλη και ο λαιμός.
  • Θεραπεύει την αϋπνία.
  • Μειώνει τις πιθανότητες πονοκεφάλων.
  • Βοηθάει στη μείωση της παλινδρόμησης οξέος.
  • Αποτρέπει τις ρυτίδες του προσώπου και τα ξεσπάσματα του δέρματος.

Μειονεκτήματα:

  • Καθώς η βαρύτητα τραβάει τη γλώσσα, αυτή η στάση μπορεί να επιδεινώσει το ροχαλητό στους ανθρώπους που πάσχουν από άπνοια ύπνου.


  • Η δυσάρεστη θέση των βραχιόνων μπορεί να ασκήσει πίεση στα νεύρα στον ώμο, προκαλώντας πόνο.
  • Μπορεί να προκαλέσει πόνο στην πλάτη.

Λύση:

  • Αποφύγετε να χρησιμοποιείτε ένα μαξιλάρι ενώ κοιμάστε σε αυτή τη θέση για να αφήσετε το κεφάλι, το λαιμό και τη σπονδυλική σας στήλη να ξεκουραστούν σε φυσική θέση.

Θέση στο πλάι

Ενώ κοιμάστε σε αυτή τη στάση συνιστάται να κοιμάστε στην αριστερή πλευρά για να ξεκουράσετε καλύτερα τα ζωτικά σας όργανα.

Πλεονεκτήματα:

  • Ιδανική θέση ύπνου για τη σπονδυλική στήλη καθώς λαμβάνει πλήρη στήριξη στη φυσική της καμπύλη.
  • Αποτρέπει τον πόνο της πλάτης και του αυχένα.
  • Μειώνει την άπνοια ύπνου και το ροχαλητό.
  • Αυτή είναι η καλύτερη θέση ύπνου για έγκυες γυναίκες.

Μειονεκτήματα:

  • Καθώς το άνω πόδι σας δεν έχει αρκετή υποστήριξη, οι πιθανότητες είναι υψηλές ώστε να εμφανίσετε πόνο στο πίσω μέρος ή στο ισχίο.
  • Ο πλευρικός ύπνος μπορεί να οδηγήσει στη γήρανση του δέρματος, στις ρυτίδες του προσώπου και στη χαλάρωση του στήθους.
  • Σε ορισμένες περιπτώσεις, μπορεί να προκαλέσει πόνο στον αυχένα.

Λύσεις:

  • Επειδή αυτή η θέση μπορεί να προκαλέσει πόνο στο λαιμό λόγω ακατάλληλης στήριξης, συνιστάται η χρήση ενός μεγάλου μαξιλαριού.
  • Τοποθετήστε ένα μαξιλάρι μεταξύ των μηρών σας για να στηρίξετε το άνω πόδι σας.

Θέση στο πλάι με τα χέρια στο πρόσωπο

Ο ύπνος στο πλάι σας με τα πόδια σας ελαφρώς λυγισμένα, τα χέρια απλωμένα, και το κεφάλι ελαφρώς έξω από το κέντρο είναι γνωστή ως στάση λαχτάρας. Συνιστάται να βρεθείτε στην αριστερή σας πλευρά για να ξεκουραστούν καλύτερα τα ζωτικά σας όργανα.

Πλεονεκτήματα:

  • Αποτρέπει τον πόνο στον αυχένα και την πλάτη.
  • Ξαπλωμένη στην αριστερή πλευρά σας μπορεί να μειώσει την παλινδρόμηση οξέος.
  • Βοηθάει στη μείωση της άπνοιας του ύπνου και του ροχαλητού.
  • Επιτρέπει στον οργανισμό να καθαρίζει τα απόβλητα από τον εγκέφαλο πιο αποτελεσματικά και μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης διαταραχών όπως η νόσος του Alzheimer και του Parkinson.
  • Οι έρευνες δείχνουν ότι οι άνθρωποι που κοιμούνται σε αυτή τη θέση είναι λιγότερο πιθανό να ξυπνήσουν στη μέση της νύχτας. Αυτό πιθανότατα οφείλεται στην άνεση που παίρνει το σώμα.


Μειονεκτήματα:

  • Περιορίζει τη σωστή ροή αίματος και ασκεί πίεση στα νεύρα, γεγονός που μπορεί να προκαλέσει πόνο στους ώμους και στους βραχίονες.
  • Η συμπίεση των νεύρων μπορεί να βλάψει τα εσωτερικά όργανα όπως το στομάχι, το ήπαρ και τους πνεύμονες.
  • Μπορεί να προκαλέσει χαλαρά στήθη και πρόωρη γήρανση του δέρματος.

Λύσεις:

  • Κοιμηθείτε σε σατέν μαξιλαροθήκη για να μειώσετε τις πιθανότητες των ρυτίδων του προσώπου.
  • Τοποθετήστε ένα μαξιλάρι ανάμεσα στα γόνατά σας για να στηρίξετε το άνω πόδι σας.

Θέση εμβρύου

Η εμβρυϊκή θέση περιλαμβάνει ύπνο στο πλάι με τα γόνατά σας στραμμένα προς το στήθος σας και το πηγούνι προς τα κάτω. Είναι η πιο δημοφιλής θέση ύπνου μεταξύ των γυναικών. Συνιστάται να κοιμάστε στην αριστερή πλευρά για να ξεκουράζονται καλύτερα τα ζωτικά σας όργανα.

Πλεονεκτήματα:

  • Μειώνει σημαντικά το ροχαλητό.
  • Μία από τις προτιμώμενες θέσεις για έγκυες γυναίκες.
  • Ο ύπνος στην αριστερή πλευρά μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της παλινδρόμησης οξέος.

Μειονεκτήματα:

  • Μπορεί να βλάψει το λαιμό και την πλάτη προκαλώντας πόνο.
  • Αυτή η θέση, όπως και άλλες πλευρικές θέσεις ύπνου, μπορεί να προκαλέσει ρυτίδες δέρματος και χαλαρά στήθη.

Λύσεις:

  • Χρησιμοποιήστε ένα σκληρό μαξιλάρι για να στηρίξετε το κεφάλι σας.
  • Συνιστάται οι άνθρωποι που κοιμούνται σε αυτή τη θέση να εναλλάσσουν τις πλευρές κατά τη διάρκεια της νύχτας.

Θέση μπρούμυτα

Δεν είναι η καλύτερη θέση στον ύπνο και οι περισσότεροι ειδικοί συμβουλεύουν να μην κοιμάστε έτσι.

Πλεονεκτήματα:

  • Σε ορισμένες περιπτώσεις, μειώνει το ροχαλητό.

Μειονεκτήματα:

  • Δίνει ένταση στη σπονδυλική στήλη και προκαλεί πόνο στον αυχένα.
  • Δεδομένου ότι η κυκλοφορία του αίματος αποκόπτεται από το πρόσωπο, οδηγεί στην ανάπτυξη των ρυτίδων.
  • Δίνει αφύσικη πίεση στα εσωτερικά όργανα.

Λύση:

  • Δοκιμάστε μια μικρή πλάγια θέση τοποθετώντας ένα μαξιλάρι ανάμεσα στο στομάχι σας και το στρώμα.

Credit: brightside.me

Διαβάστε περισσότερα
Αφήστε το σχόλιο σας:
True.gr