Λεμφική Αποστράγγιση: Πως να Χάσεις Γρήγορα Κιλά, Χωρίς Κόπο και Χωρίς Δίαιτα

Θέλετε να χάσετε βάρος αλλά ο αριθμός στην ζυγαριά δεν αλλάζει; Ή πάσχετε από πρήξιμο προσώπου, πρήξιμο στο σώμα, προβλήματα δέρματος και κυτταρίτιδα; Αυτά τα συμπτώματα μπορεί να είναι σημάδια ότι το λεμφικό σας σύστημα δεν λειτουργεί σωστά. Μπορεί να συγκριθεί με μια αντλία που κινείται συνεχώς: αν δεν λειτουργεί και η λέμφος κυκλοφορεί πιο αργά, τότε οι τοξίνες αρχίζουν να συσσωρεύονται στο σώμα και τα εσωτερικά όργανα επηρεάζονται από το περιττό άγχος.

Για να βελτιώσετε την κυκλοφορία της λέμφου, να χάσετε βάρος και να αισθανθείτε καλύτερα, ακολουθήστε αυτούς τους απλούς κανόνες: να είστε πιο δραστήριοι, αυξήσετε την πρόσληψη νερού, δοκιμάστε αυτό το απλό μασάζ λεμφικής αποστράγγισης και κάνετε αυτές τις ασκήσεις.

Σας προτείνουμε απλές ασκήσεις που μπορούν να ενισχύσουν την κυκλοφορία των λεμφαδένων σας. Θα είναι ιδιαίτερα επωφελής για άτομα που επί του παρόντος έχουν χαμηλό επίπεδο φυσικής δραστηριότητας.

Τα πλεονεκτήματα της λεμφικής αποστράγγισης:

Είναι καλύτερα να αποφύγετε την λεμφική διέγερση εάν ένα άτομο:

6. Μασάζ της περιοχής της κλείδας

1. Ξαπλώστε στην πλάτη σας σε μια επίπεδη επιφάνεια. Περάστε τα χέρια σας πάνω από το στήθος σας, έτσι ώστε τα δάχτυλα του αριστερού χεριού να βρίσκονται κάτω από τη δεξιά κλείδα, ενώ τα δάχτυλα του δεξιού χεριού βρίσκονται κάτω από την αριστερή κλεψύδρα. Ανυψώστε τους αγκώνες σας για να ασκήσετε πίεση σε αυτή την περιοχή με τα δάχτυλά σας.

2. Εισπνεύστε όταν είστε στην αρχική θέση και εκπνεύστε όταν αρχίζετε να πιέζετε.

3. Επαναλάβετε 15-20 φορές.

5. Κύλιση πελμάτων

1. Σταθείτε ίσια με τα χέρια σας κατά μήκος του σώματός σας. Τα πόδια σας πρέπει να είναι παράλληλα μεταξύ τους. Σηκωθείτε στα δάχτυλα των ποδιών σας και κρατήστε τη στάση για ένα δευτερόλεπτο. Στη συνέχεια, επιστρέψτε στην αρχική θέση και γυρίστε πίσω στις φτέρνες σας.

2. Αναπνεύστε ως συνήθως.

3. Επαναλάβετε 20 φορές.

4. Μασάζ της περιοχής του ηλιακού πλέγματος

1. Σταθείτε ή καθίστε με την πλάτη σας ευθεία. Κρατήστε τους αντίχειρες και τα δάχτυλα των δύο χεριών μαζί. Εισπνεύστε και τοποθετήστε τα δάχτυλα στο σημείο κάτω από τις νευρώσεις σας στην περιοχή του ηλιακού πλέγματος. Γύρτε την πλάτη σας και πιέστε αυτό το σημείο. Κρατήστε αυτή τη στάση για ένα δευτερόλεπτο, στη συνέχεια ισιώστε την πλάτη σας.

2. Εισπνεύστε όταν ισιώσετε την πλάτη σας και εκπνέετε όταν πιέζετε.

3. Επαναλάβετε 15-20 φορές.

3. «Ιαπωνική δόνηση»

1. Ξαπλώστε στην πλάτη σας σε μια επίπεδη επιφάνεια. Σηκώστε τα χέρια σας και λυγίστε ελαφρά τα πόδια σας. Κουνήστε τα ταυτόχρονα προσπαθώντας να χαλαρώσετε τα άκρα σας.

2. Αναπνεύστε ως συνήθως.

3. Επαναλάβετε για 1-3 λεπτά.

2. «Ο βάτραχος»

1. Καθίστε σε μια επίπεδη επιφάνεια, λυγίστε τα πόδια σας και κάντε τα πόδια σας να αγγίζουν το ένα το άλλο. Βάλτε τα χέρια σας στα γόνατά σας και σπρώξτε τα γρήγορα αλλά με μέτρια ένταση για να κάνετε τα γόνατά σας να κουνιούνται κάθετα.

2. Αναπνεύστε ως συνήθως.

3. Επαναλάβετε 30 φορές.

1. Κοιλιακοί

1. Ξαπλώστε στην πλάτη σας σε μια επίπεδη επιφάνεια με τα πόδια σας ίσια. Λυγίστε τα πόδια σας, φέρτε τα πιο κοντά στο στήθος σας και επιστρέψτε στην αρχική θέση. Θα πρέπει να εκτελέσετε αυτή την άσκηση γρήγορα, αλλά να αισθάνεστε άνετα καθώς η αναπνοή σας πρέπει να είναι σταθερή.

2. Εισπνεύστε όταν είστε στην αρχική θέση και εκπνέετε όταν κάνετε έναν κοιλιακό.

3. Επαναλάβετε 20 φορές.

Μπόνους: Λεμφικό μασάζ για το πρόσωπό σας

Όλες αυτές οι ασκήσεις επηρεάζουν ολόκληρο το σώμα, αλλά αν θέλετε να απαλλαγείτε από ένα πρησμένο πρόσωπο το πρωί, δοκιμάστε αυτό το μασάζ προσώπου.

1. Χτυπήστε ελαφρά το δέρμα σας με τα δάχτυλά σας από το μέσον του μετώπου σας μέχρι τους κροτάφους. Επαναλάβετε 10 φορές.

2. Μετακινήστε τα δάχτυλά σας γύρω από την περιοχή κάτω από τα μάτια σας από τη μύτη προς τους κροτάφους. Επαναλάβετε 10 φορές.

3. Ασκήστε με τα δάχτυλά σας με ελαφριά πίεση:

Προσπαθήστε να επαναλάβετε αυτό το σετ κάθε μέρα για να παραμείνετε σε καλή κατάσταση.