Κάντε ΑΥΤΕΣ τις 5 απλές Ασκήσεις κάθε μέρα και πείτε Αντίο στο Διπλοσάγονο!
Www.true.gr

Κάντε ΑΥΤΕΣ τις 5 απλές Ασκήσεις κάθε μέρα και πείτε Αντίο στο Διπλοσάγονο!

Σε κάποια στιγμή της ζωής μας, όλοι θα κοιτάξουμε στον καθρέφτη και θα έχουμε την ίδια αντίδραση. Δεν είναι κάτι για το οποίο πρέπει να ντρεπόμαστε, αφού όλοι έχουμε «διπλοσάγονο.»

Αλλά το πιο ενοχλητικό είναι πως φαίνεται λες και δεν μπορούμε να απαλλαγούμε από το επιπλέον λίπος. Πώς γίνεται να το γυμνάσουμε;

Φαίνεται όμως πως υπάρχει τρόπος να το γυμνάσετε, όπως και κάθε άλλο κομμάτι του σώματος.

Το μόνο που θα χρειαστείτε είναι αυτές οι πέντε απλές ασκήσεις που θα τονώσουν την περιοχή του λαιμού και θα συσφίξουν το δέρμα κάτω από το πηγούνι.

Δεν θα χρειαστείτε ιδιαίτερο εξοπλισμό, μόνο το βάρος του ίδιου του κεφαλιού σας και αυτές τις απλές οδηγίες.




1.Ανοίξτε το στόμα

Αρχικά, ανοίξτε καλά το στόμα σας, φέρνοντας το κάτω χείλος προς τα μέσα και κλείνοντας καλά το στόμα καθώς τραβάτε μπροστά το σαγόνι. Κάθε βήμα θα πρέπει να είναι προσεκτικά και αργό ώστε να ενεργοποιηθούν οι μυς. Αφήστε τους μυς να χαλαρώσουν πριν προχωρήσετε στην επόμενη άσκηση. Χαλαρώστε το σαγόνι ανοίγοντας και κλείνοντας μαλακά το στόμα.

3. Ακουμπήστε την μύτη

Αυτή η άσκηση θα τεντώσει τους μυς του πηγουνιού. Κάντε την βγάζοντας την γλώσσα και προσπαθώντας να ακουμπήσετε την μύτη σας. Βάλτε ένα δάχτυλο κάτω από το πηγούνι ώστε να νιώθετε τους μυς να τεντώνουν.

5. Το τέλειο οβάλ


Γυρίστε το κεφάλι σας προς την μία πλευρά και σπρώξτε μπροστά το σαγόνι. Θα πρέπει να νιώθετε την ένταση στο σαγόνι και τους μυς του λαιμού. Κρατηθείτε για μερικά λεπτά. Γυρίστε το κεφάλι προς την άλλη και επαναλάβετε.

Για τις υπόλοιπες ασκήσεις και μία χρήσιμη επίδειξη για το πώς να τις κάνετε, δείτε το βίντεο που ακολουθεί:

Είναι πολύ απλές και μπορείτε να τις κάνετε κάθε μέρα, ακόμα και πριν τον ύπνο!

Πηγή

Διαβάστε περισσότερα
Αφήστε το σχόλιο σας:
True.gr