Ισχυρίζεται ότι έκανε το εμβόλιο για τον κορωνοϊό και… μεγάλωσε το στήθoς της
Www.true.gr

Ισχυρίζεται ότι έκανε το εμβόλιο για τον κορωνοϊό και… μεγάλωσε το στήθoς της

Πυρετός, ρίγη, πόνος στο χέρι, κούραση, πονοκέφαλος… Αυτές είναι οι συχνότερες παρενέργειες που βιώνουν οι περισσότεροι άνθρωποι όταν κάνουν το εμβόλιο κατά του κοροναϊού.

Ωστόσο τίποτα από αυτά δεν έπαθε μια νεαρή γυναίκα από τη Νορβηγία. Αντιθέτως εκείνη…παρατήρησε πως μετά το εμβόλιο που έκανε, συγκεκριμένα το σκεύασμα της Pfizer, μεγάλωσε… το στήθος της!

Ο λόγος για την 17χρονη Έμα, από το Όσλο, η οποία δηλώνει πως «ανέβηκε» ένα νούμερο σουτιέν λίγες μόλις μέρες μετά το «τσίμπημα».

Η κοπέλα δημοσίευσε βίντεο με την εμφανή αλλαγή και μάλιστα πήρε μηνύματα από άλλες γυναίκες που δήλωναν πως παρατήρησαν κάτι παρόμοιο.


@emmakullis

irr #fyp #foryou #fypシ #norge #xyzbca

♬ ahAAAAA HAHAAAA – ryn, the mean lesbian wifeguy

Σύμφωνα με διεθνή Μέσα ενημέρωσης, η ιατρική κοινότητα αναφέρει πως η εν λόγω παρενέργεια προέρχεται πιθανότατα από το πρήξιμο των λεμφαδένων της μασχάλης και δεν αποτελεί κάτι ανησυχητικό…

 

Διαβάστε περισσότερα
Αφήστε το σχόλιο σας:
True.gr