Ήπειρος: Δάσκαλοι αφήνουν εργασίες σε μπακάλικα ώστε να τις παραλάβουν μαθητές που δεν έχουν ιντερνέτ
Www.true.gr

Ήπειρος: Δάσκαλοι αφήνουν εργασίες σε μπακάλικα ώστε να τις παραλάβουν μαθητές που δεν έχουν ιντερνέτ

Νέα διάσταση στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση

Σε ορεινά χωριά των Ιωαννίνων, που έχουν μαθητές αλλά κανείς δεν έχει ιντερνέτ, οι εκπαιδευτικοί αφήνουν ακόμα και στο παντοπωλείο τις εργασίες που πρέπει να κάνουν οι μαθητές τους, ώστε να τις παραλάβουν!

Την αποκαλυπτική αυτή …νέα διάσταση στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, που όπως είπε αποδεικνύει -μαζί με τα στοιχεία που το ίδιο το υπουργείο δίνει για την τηλεκπαίδευση- ότι η συντριπτική πλειονότητα των εκπαιδευτικών της χώρας συνεργάζεται και μάλιστα επινοεί δικούς της τρόπους να υπερνικάει τις αδυναμίες του επίσημου συστήματος που σέρνεται, έδωσε ο πρόεδρος της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Θανάσης Κικινής μιλώντας χθες στο τηλεοπτικό κανάλι “Βήμα” των Ιωαννίνων.



Ο κ.Κικινής εξήγησε ότι οι εκπαιδευτικοί, απο τις 11 Μαρτίου που ξεκίνησε η περιπέτεια των σχολείων, άρχισαν να αξιοποιουν τα mail και το skype για να έρχονται σε επαφή με τους μαθητές και δεν περίμεναν να ανοίξει το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, με τα μεγάλα του προβλήματα.

Πρόσθεσε το παράδειγμα των ορεινών χωριών της Ηπείρου, αλλά και άλλων περιοχών, όπου τα τοπικά μπακάλικα εκτελούν και χρέη “ταχυδρομείου” μαθητικών εργασιών, αφού δεν υπάρχει άλλος τρόπος μεταφοράς τους. Οι δάσκαλοι αφήνουν τις εργασίες, οι μαθητές πάνε και τις παίρνουν, τις συμπληρώνουν και τις επιστρέφουν στο παντοπωλείο. Και κατέληξε ότι είναι άδικο να στοχοποιούν ορισμένοι τους εκπαιδευτικούς για τις καθυστερήσεις του επίσημου δικτύου.



Ο πρόεδρος της ΔΟΕ αποδέχθηκε ότι η εκπαιδευτική τηλεόραση και τα δίκτυα είναι ένας επικουρικός τρόπος επαφής με τους μαθητές και επαναλήψεων, αλλά τόνισε ότι αν το κράτος δεν φροντίσει να αφοδιαστούν όλα τα μαθητικά σπίτια με διαδίκτυο και υπολογιστές, δε μπορούμε να μιλάμε για ισότητα και δεν μπορεί να γίνει εκπαίδευση για όλους.

Ζήτησε τέλος τη δημιουργία κεντρικής ψηφιακής πλατφόρμας για τους εκπαιδευτικούς ώστε να μη μένουν χωρίς κατεύθυνση αφού η τηλεκπαίδευση δεν προβλέπεται στα αναλυτικά προγράμματα και πρότεινε στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής τηλεόρασης να μεταδίδονται και εκπομπές με οδηγίες για τις εγκλειστες οικογένειες και ψυχολογική στήριξη.

[alfavita.gr]

Διαβάστε περισσότερα
Αφήστε το σχόλιο σας:
True.gr