Iδού τι πιστεύουν οι νέοι… «φίλοι» μας: «Τα Σκόπια εκτείνονται μέχρι την Δ. Ελλάδα!»

Ιδού σε ποιους δώσαμε το όνομα. Σε αυτούς οι οποίοι διεκδικούν την Ελληνική Ιστορία και πιστεύουν πως τα σύνορά τους φθάνουν μέχρι την Δ. Ελλάδα! Και όμως αυτό πιστεύουν.

Όλα αυτά, την στιγμή, που αρά το γεγονός ότι η συμφωνία μιλά για «Βόρεια Μακεδονία» ο Ζάεφ συνεχίζει να αυτόσυστήνεται ως «Μακεδών» ενώ τα αλλεπάλληλα μηνύματά του στο twitter πανηγυρίζει για την χώρα του τη «Μακεδονία».

«Η Μακεδονία είναι μέρος του παγκόσμιου δημοκρατικού κόσμου. Οι επενδυτές ξέρουν τώρα ότι είμαστε μια σταθερή και ασφαλής χώρα. Δημιουργούμε ευκαιρίες για όλους τους πολίτες. Ελάτε: Είναι ώρα για την οικονομία», αναφωνεί με σκηνές από τις συναντήσεις του από το Νταβός.

Συγχαρητήρια στον αγαπητό μου φίλο Νίμιτς.»

Σε άλλη «δακρύβρεχτη» ανάρτηση διανθισμένη με σφιχταγκαλιάσματα με τον… Matt γράφει: :

«Τα ειλκρινή μου συγχαρητήρια στον αγαπητό μου φίλο Μάθιου Νίμιτς, για τα πολλά χρόνια της αφοσίωσής του για την εξεύρεση μιας ειρηνικής και διαρκής λύσης. Η… #PrespaAgreement ας φέρει ειρήνη και ευημερία σε όλη την περιοχή.

Σε ευχαριστώ αγαπητέ μου Matt.»

Στις 25 Ιανουαρίου όταν η Βουλή ψήφιζε για το κρατίδιό του ο Ζάεφ από το Νταβός ευχαριστούσε πάλι ως «Μακεδόνας».

«Στο Νταβός είχα συνάντηση με τον Σλοβένο πρωθυπουργό (…) Τον ευχαρίστησα για την υποστήριξη που δίνει στη Μακεδονία για την ένταξή της στο ΝΑΤΟ και την ΕΕ».

Είπατε κάτι; Το «Μακεδονία» θα το διατυμπανίζουν συνέχεια οι Σκοπιανοί. Τους το δώσαμε, άρπαξαν την ευκαιρία και τώρα ποιος τους πιάνει!

ΤΙ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ

Σύμφωνα με το αφήγημά τους, στη Μακεδονία αναπτύχθηκε ήδη από τον 5ο αιώνα ένα νέο έθνος, που εκσλαβίστηκε σταδιακά και επειδή αποτελούνταν από τοπικούς πληθυσμούς ονομάστηκε μακεδονικό. Αυτό το έθνος συνεχίζει να υφίσταται ως σήμερα και διατηρεί τα ιστορικά του στοιχεία, από την εποχή του Μεγάλου Αλεξάνδρου, σύμφωνα με τους ιστορικούς συγγραφείς! Φυσικά, ακόμη και οι Θεσσαλονικείς αδελφοί Κύριλλος και Μεθόδιος βαφτίζονται με χαρακτηριστική ευκολία «Μακεδόνες», για να μη διαταραχθεί η «ιστορική συνέχεια» στα χρόνια του Βυζαντίου!

Οι Σκοπιανοί δεν διαστρεβλώνουν μόνο τα γεγονότα που αφορούν την Ελλάδα, αλλά το κάνουν και με σημαίνοντα πρόσωπα της βουλγαρικής Ιστορίας, όπως με τον Τσάρο Σαμουήλ. Σύμφωνα με τα σχολικά εγχειρίδια των Σκοπίων, ο Σαμουήλ ήταν ο πρώτος Μακεδόνας ηγεμόνας! Το γεγονός ότι ο συγκεκριμένος ζήτησε ο ίδιος να γραφεί στον τάφο του ως «Βούλγαρος» αποκρύπτεται μεθοδικά, καθώς δεν βολεύει τη στήριξη του αφηγήματος…

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ – ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ

Οι µαθητές των σχολείων των Σκοπίων, εκπαιδεύονται να έχουν αλυτρωτικές τάσεις για τη «χαµένη πατρίδα», που εµφανίζεται σε χάρτες των σχολικών βιβλίων τους να έχει έκταση µέχρι και τη ∆υτική Ελλάδα και φυσικά να βρέχεται από το Αιγαίο.

Αποτέλεσµα αυτού είναι γενιές µαθητών τα τελευταία 25 χρόνια να έχουν σχηµατίσει την εσφαλµένη αντίληψη για τη µη ελληνικότητα της Μακεδονίας και να θεωρούν ότι έχουν το προνόµιο στη χρήση του ονόµατος, της Ιστορίας και των συµβόλων που απορρέουν από αυτήν.

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΩΝ

Η 11χρονη Γωγώ από την Κοζάνη, που διαμένει στη Θεσσαλονίκη, μέσα από τα δικά της μάτια ζωγράφισε την Μακεδονία, με την Ελληνική σημαία και το σύμβολο του πένθους δίπλα της, φιμωμένη και δακρυσμένη, όπου όπως χαρακτηριστικά αναφέρει στη ζωγραφιά της:

«Δεν ξεχνώ 25.01.2019

Αυτή είναι η μία και μοναδική ΕΛΛΗΝΙΚΗ Μακεδονία. Της έραψαν το στόμα χωρίς να την αφήσουν να μιλήσει.

Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ.

Αυτό που έγινε σήμερα 25/1/2019 δεν θα το ξεχάσουν οι πρόγονοί μας που πάλεψαν και σκοτώθηκαν για την ελευθερία της Ελληνικής Μακεδονίας.

Ντροπή στους πολιτικούς!

Ζήτω συγγνώμη σε όσους πέθαναν για τη Μακεδονία.

Τιμή σε όλους σας!»

Αν βλέπαμε εμείς οι μεγαλύτεροι μέσα από τα μάτια ενός παιδιού, μιας ψυχής που δεν εξυπηρετεί σκοπιμότητες, όλα σίγουρα θα ήταν καλύτερα.

Όπως αναφέρει το kozanilife.gr, η 11χρονη μαθήτρια δήλωσε:

«Οι μεγάλοι πρέπει να σκέφτονται πάρα πολύ πριν ψηφίσουν, γιατί οι αποφάσεις τους επηρεάζουν τη ζωή μας».

ΔΕΙΤΕ ΕΙΚΟΝΑ

ΠΗΓΗ: www.pentapostagma.gr