10 μυστικά πίσω από τα πιο διάσημα λογότυπα που ήταν μπροστά στα μάτια μας αλλά ποτέ δεν τα είχαμε καταλάβει

Πολλά λογότυπα εταιρειών περιέχουν κρυφό περιεχόμενο. Έχουν τη μορφή αντικειμένων και λέξεων, ακόμη και τα χρώματα του λογότυπου έχουν κάποια σημασία.

Μάθαμε τι κρύβεται πίσω από 10 διάσημα λογότυπα και σας παρουσιάζουμε τα μυστικά τους.

1. Peugeot

Προς έκπληξή μας, όταν δημιουργήθηκε η Peugeot, δεν είχε καμία σχέση με τα αυτοκίνητα. Η μάρκα εξειδικεύονταν στα προϊόντα χάλυβα και λεπίδων. Εκείνη την εποχή, το λογότυπο του λιονταριού χρησιμοποιήθηκε για να αντιπροσωπεύει τη δύναμη και την αιχμηρότητα των προϊόντων που η εταιρεία είχε να προσφέρει.

2. Unilever

Μέσα sτο λογότυπο της γιγαντιαίας εταιρείας καταναλωτικών αγαθών Unilever μπορούμε να δούμε διαφορετικούς τρόπους με τους οποίους εργάζονται για τη βελτίωση της βιώσιμης διαβίωσης. Κάθε ένα από τα 25 εικονίδια αντιπροσωπεύει κάτι σημαντικό για την εταιρεία. Για παράδειγμα, μπορούμε να δούμε μαλλιά που αντιπροσωπεύουν την ομορφιά και την αυτοπεποίθηση.

3. Skoda

Το λογότυπο Skoda που γνωρίζουμε σήμερα δημιουργήθηκε το 1926. Το λογότυπο παρουσιάζει μια ινδιάνικη κομμωση με φτερά και ένα βέλος. Η προέλευση της ιδέας είναι ακόμα πολύ μυστηριώδης. Πιστεύεται ότι το λογότυπο είναι σύμβολο της προόδου και της κίνησης στο μέλλον.


4. NBC

Το πολύχρωμο λογότυπο αυτής της δημοφιλής αμερικανικής εταιρείας ραδιοτηλεοπτικών εκπομπών είναι στην πραγματικότητα ένα αφηρημένο παγώνι. Το πολύχρωμο παγώνι δημιουργήθηκε το 1956 για να αντιπροσωπεύσει την εμφάνιση των χρωμάτων στην τηλεόραση, ελπίζοντας να ενθαρρύνει περισσότερους ανθρώπους να αγοράζουν έγχρωμες τηλεοπτικές συσκευές. Η NBC ήταν μια από τις πρώτες εταιρείες που πωλούσαν αυτές τις τηλεοράσεις.

5. Quiksilver

Το λογότυπο της Quiksilver είναι εμπνευσμένο από το έργο ξυλογραφίας του Ιάπωνα ζωγράφου Hokusai, The Great Wave Off Kanagawa. Αυτό το λογότυπο αποτελείται από ένα κύμα τυφώνα και το όρος Fuji που συμβολίζει την υπεροχή και την αυθεντικότητα.

6. Roxy

Η Roxy είναι η γραμμή ενδυμάτων της Quiksilver που έχει σχεδιαστεί για νέες γυναίκες. Αυτό το λογότυπο αποτελείται από 2 αντικριστά λογότυπα που που σχηματίζουν μια καρδιά. Η μορφή της καρδιάς είχε σκοπό να δώσει μια θηλυκή πινελιά στο εμπορικό σήμα.

7. Tostitos


Στη μέση του δημοφιλούς λογότυπου της μάρκας νάτσος βλέπουμε 2 άτομα να απολαμβάνουν ένα πατατάκι νάτσο με σάλτσα. Επιδιώκει να δείξει πώς αυτό το είδος τροφίμων συνδέει τους ανθρώπους και τους φέρνει μαζί για να περνάνε παρέα καλές στιγμές.

8. Μουσείο του Λονδίνου

Αν και το λογότυπο μοιάζει με μια συλλογή από πολύχρωμα, τυχαία σχήματα, ωστόσο κάποιοι Λονδρέζοι είναι σε θέση να αναγνωρίσουν το νόημα. Το λογότυπο αντιπροσωπεύει τη γεωγραφική περιοχή του Λονδίνου με την πάροδο των ετών καθώς η πόλη μεγάλωσε.

9. Hershey’s Kisses

Αν κοιτάξουμε προσεκτικά το λογότυπο της μάρκας σοκολάτας, μπορούμε να δούμε ότι υπάρχει ένα τέτοιο σοκολατάκι ανάμεσα στα γράμματα “K” και “I”, που είναι το χαρακτηριστικό σχήμα της σοκολάτας.

10. Baskin Robbins

Τα χρώματα στο περίφημο λογότυπο της αλυσίδας παγωτού δεν εμφανίζονται τυχαία. Τα ροζ γράμματα αντιπροσωπεύουν τις 31 γεύσεις παγωτού που προσφέρει το εμπορικό σήμα. Δείχνουν με υπερηφάνεια ότι, επειδή όταν δημιουργήθηκε το 1953, ήταν σπάνιο για μια εταιρεία να έχει τόσες πολλές γεύσεις.