Η Μείωση του Βάρους Είναι το Λιγότερο… 9 Σημαντικοί Λόγοι για να Ξυπνάμε Νωρίς το Πρωί

Η επιστήμη λέει πως το να ξυπνάμε νωρίς μπορεί να έχει πολλά οφέλη στην σωματική και συναισθηματική μας κατάσταση.

Συγκεντρώσαμε παρακάτω μερικούς καλούς λόγους για να ξυπνάτε νωρίς κάθε μέρα:

Θα έχετε αρκετό χρόνο για να ξυπνήσετε εντελώς.

Στο χρονικό διάστημα 2 με 4 ώρες μετά το ξύπνημα, η συγκέντρωση, η μνήμη και τα αντανακλαστικά δεν είναι ακόμα παραγωγικά – χρειάζονται χρόνο για να λειτουργήσουν σωστά.

Θα κοιμάστε καλύτερα.

Όσοι κοιμούνται αργά είναι πιο πιθανό να έχουν αϋπνία. Επίσης, το σώμα τους δεν ξεκουράζεται, παρόλο που είναι στο κρεβάτι, αφού δεν κοιμούνται στην πραγματικότητα.

Δεν θα υποφέρετε στο ξύπνημα.

Είναι καλύτερο να ξυπνάτε με το που χτυπήσει το ξυπνητήρι, παρά να το αναβάλετε ξανά και ξανά. 5 φορές μέσα σε 5 λεπτά δεν θα σας αφήσει να κοιμηθείτε περισσότερο και στο τέλος θα νιώθετε ακόμα πιο κουρασμένοι.

Θα είστε σε καλύτερη φυσική κατάσταση.

Ο ύπνος επηρεάζει τον μεταβολισμό και αν δεν κοιμάστε καλά, αυτό θα οδηγήσει σε παχυσαρκία.

Να μην είστε αναβλητικοί.

Πολλοί αφήνουν τις υποχρεώσεις τους για το βράδυ με αποτέλεσμα να αναγκάζονται να κοιμούνται αργά. Εάν ξυπνάτε νωρίτερα, θα έχετε χρόνο να κάνετε πολλά πράγματα πριν το μεσημέρι.

Θα έχετε περισσότερο κίνητρο να κάνετε πράγματα.

Έτσι, θα έχετε περισσότερο χρόνο να ετοιμαστείτε για την δουλειά, να διαμορφώσετε τους στόχους σας και να δείτε πώς να τους πετύχετε.

Η μάθηση είναι πιο εύκολη.

Εάν ξυπνάτε νωρίς, θα είναι πιο εύκολο να είστε στο σχολείο στην ώρα σας. Θα σας απασχολούν λιγότερα πράγματα και θα είναι πιο εύκολο να συγκεντρωθείτε και να διαβάσετε.

Θα έχετε περισσότερες καλές συνήθειες.

Έρευνες δείχνουν πως συνήθως μένουμε ξύπνιοι ως αργά λόγω κακών συνηθειών. Καλό θα ήταν να αρνηθείτε μερικές από αυτές τις συνήθειες και να διαμορφώσετε πιο υγιεινές.

Θα είστε πιο χαρούμενοι.

Η ψυχολογική μας κατάσταση εξαρτάται από το πώς ξεκινάμε την μέρα μας. Όσοι ξυπνάνε πιο νωρίς, έχουν πιο σταθερή ψυχολογική κατάσταση. Όσοι πάνε αργά για ύπνο και ξυπνάνε το μεσημέρι τείνουν να έχουν πιο συχνά κυκλοθυμία και κατάθλιψη.

Πηγή