Γιαπωνέζικη Πρωινή Δίαιτα: Ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να χάσετε γρήγορα όλο το περιττό σας βάρος
Www.true.gr

Γιαπωνέζικη Πρωινή Δίαιτα: Ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να χάσετε γρήγορα όλο το περιττό σας βάρος

Μία από τις πιο πρόσφατες διατροφές που έχει τραβήξει την προσοχή του κοινού στο Διαδίκτυο είναι γνωστή ως «Δίαιτα Πρωινής Μπανάνας», που σχεδιάστηκε από τον Hitoshi Watanabe, ο οποίος κυκλοφόρησε επίσης βιβλίο με το ίδιο όνομα.

Ένας από τους λόγους για τους οποίους είναι πολύ δημοφιλής είναι ότι είναι πολύ απλή και παρέχει εξαιρετικά αποτελέσματα. Ο βασικός κανόνας της διατροφής είναι να καταναλώνετε μπανάνες το πρωί και μετά να πίνετε άφθονο νερό σε θερμοκρασία δωματίου κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Αλλά κάτι τέτοιο απλό μπορεί να δώσει αποτελέσματα;

Η απάντηση είναι, παραδόξως ναι! Ο Hitoshi κατέληξε σε αυτή τη δίαιτα, αφού δοκίμασε έναν αριθμό διατροφικών προγραμμάτων, χωρίς επιτυχία. Έκανε τη δική του δίαιτα με τη βοήθεια της συζύγου του, η οποία είναι φαρμακοποιός. Όταν ανακάλυψε ότι η δίαιτα είναι πολύ αποτελεσματική, άρχισε να προτείνει στους ανθρώπους να τη δοκιμάσουν και όλοι τους κατάφεραν επίσης να χάσουν περιττό βάρος.

Πρόγραμμα ιαπωνικής πρωινής διατροφής:

1. Πριν φάτε πρωινό, πρέπει να καταναλώσετε 1 μπανάνα και, στη συνέχεια, να πιείτε αμέσως 1 ποτήρι νερό. Δεν πρέπει να φάτε τίποτα άλλο πριν από το μεσημεριανό γεύμα.

Οι μπανάνες είναι πλούσιες σε άμυλο, που προάγει την απώλεια βάρους. Όταν καταναλώνεται, η μπανάνα πηγαίνει κατευθείαν στο παχύ έντερο, χωρίς να διαλύεται στο λεπτό έντερο. Στη συνέχεια, το άμυλο αρχίζει να περνάει από τη διαδικασία της ζύμωσης όταν φτάσει στο παχύ έντερο, όπου τα βακτήρια το μετατρέπουν σε λιπαρά οξέα βραχείας αλύσου. Επίσης, βελτιώνει τη λειτουργία του γαστρεντερικού σωλήνα και θρέφει τα κύτταρα, επομένως, καθιστώντας σας πιο υγιείς από ποτέ.

Να θυμάστε να μην υπερφορτώνετε το στομάχι σας. Κανονικά μπορείτε να ακολουθήσετε τον κανόνα 80/20: Φάτε το 80% του γεύματός σας και αφήστε το 20% στο πιάτο σας.

  1. Μπορείτε να καταναλώσετε ωμές μπανάνες. Εάν εξακολουθείτε να αισθάνεστε πεινασμένοι, μη διστάσετε να φάτε μια ακόμα.
  2. Πίνετε άφθονο χλιαρό νερό γιατί αυτό θα ενισχύσει το μεταβολισμό σας. Μην πίνετε γάλα ή αλκοόλ.
  3. Το δείπνο σας δεν πρέπει να είναι μετά τις 8 μ.μ., μετά από αυτή την ώρα δεν πρέπει να φάτε τίποτα άλλο.
  4. Πάτε για ύπνο πριν από τα μεσάνυχτα, καθώς η έλλειψη ύπνου μπορεί να σας κάνει να πάρετε βάρος.
  5. Μπορείτε να φάτε ό, τι θέλετε για μεσημεριανό γεύμα και δείπνο, αλλά τα σνακ σας πρέπει να είναι μόνο φρούτα.


Οφέλη για την υγεία από τις μπανάνες:

  • Μπορεί να σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος
  • Βελτιώνουν το μεταβολισμό σας και σας κάνουν να αισθάνεστε κορεσμένοι
  • Προσφέρουν θρεπτική ενέργεια που μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση της συνολικής σας υγείας


  • Πλούσιες σε φυτικές ίνες και κάλιο
  • Μειώνουν την εμφάνιση της κυτταρίτιδας
  • Μειώνουν την επιθυμία για φαγητό
  • Εάν ακολουθήσετε αυτήν τη δίαιτα, θα αισθανθείτε πιο δραστήριοι, θα ρυθμίσετε τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα σας, θα βελτιώσετε το μεταβολισμό σας και θα σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος.
Διαβάστε περισσότερα
Αφήστε το σχόλιο σας:
True.gr