Φωτιές Ελλάδα : Υπάρχουν και αυτοί οι «influencers»-youtubers… 300.000 ευρώ σε 3 ώρες

Προσπάθειες στήριξης των πληγέντων γίνονται από κάθε πλευρά της χώρας και οι Unboxholics δεν μπορούσαν να λείπουν από αυτό το κάλεσμα. χθές πραγματοποιηθηκε έκτακτο livestream οικονομικής στήριξης των πυρόπληκτων στις 23:45 στο www.twitch.tv/unboxholics.

Την ίδια ώρα που γνωστοί «influencers» της χώρας συνεχίζουν τις διακοπές τους στα κοσμικά νησιά ανεβάζοντας stories στο instagram για διαφήμιση και κάποιο κερασμένο γεύμα
2 αδέρφια από την Αριδαία που το κοινό τους ως επί το πλείστον είναι νεαρά άτομα και αρκετά κάτω των 18.. κατάφεραν να συγκεντρώσουν 300.000 ευρώ από δωρεές σε 3 ώρες για τους συνανθρώπους μας που δοκιμάζονται….

Στα πρώτα 3 λεπτά του Live τους…..

και 3 ώρες αργότερα

Ποιοι είναι οι unboxholics

Unboxholics: δύο αδέρφια από την Αριδαία τρέχουν το πιο δημοφιλές ελληνικό κανάλι στο YouTube για gaming
Τα live streaming τους έχουν σημαδέψει τις Παρασκευές αμέτρητων πιτσιρικάδων και κάθε τους νέο βήμα προσελκύει ορδές φανατικών

Αν είσαι gamer, αποκλείεται να μην ξέρεις τους Unboxholics, το δημοφιλέστερο site για gaming στην Ελλάδα. Αν δεν έχεις ακούσει ποτέ τη λέξη Unboxholics σίγουρα δεν έχεις καμία σχέση με την τεχνολογία, το gaming, το unboxing ή το live streaming στο Twitch που έχει σημαδέψει τις Παρασκευές αμέτρητων πιτσιρικάδων και αγνοείς ένα από τα πιο δημοφιλή ελληνικά κανάλια στο YouTube (με περισσότερους από 613 χιλιάδες συνδρομητές). Κι αν έχεις ήδη άγνωστες λέξεις, κάνε Google για να βρεις τι σημαίνουν πριν συνεχίσεις.

Ο Σάκης και ο Αλέξανδρος Καρπάς, δύο δίδυμοι από την Αριδαία, έχουν ένα από τα μεγαλύτερα success stories τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα και έχουν καταφέρει με τους Unboxholics να προκαλούν το ενδιαφέρον του φανατικού κοινού τους με κάθε τους νέο βήμα. Παιδιά της τεχνολογίας, την χρησιμοποίησαν με πανέξυπνο τρόπο, στήνοντας ένα site που κάνει απίθανα νούμερα σε επισκέψεις και ένα κανάλι στο YouTube τόσο δημοφιλές, που είναι σήμερα ένα από τα πιο δυνατά ελληνικά μέσα. Πρόσφατα υλοποίησαν μια πρωτότυπη για τα ελληνικά δεδομένα ιδέα, μια νέα θεματική στο κανάλι τους, ένα διαδραστικό σίριαλ που ονομάζεται «Κουκλοθέατρο», που έγινε αμέσως τεράστια επιτυχία.

Το «Κουκλοθέατρο» αποτελεί μία μίνι σειρά ολιγόλεπτων επεισοδίων, η οποία εκμεταλλεύεται την αλληλεπίδραση που προσφέρει το YouTube, μεταξύ των δημιουργών και του κοινού. Μία σειρά με τελείως διαφορετικό χαρακτήρα απ’ αυτόν που τους έχουμε συνηθίσει, βασισμένη πάνω στη δομή του εφιάλτη που κατευθύνεται από το ίδιο το κοινό.