Έβγαζαν μέχρι $1 εκατομμύριο το Μήνα με Αυτά τα Ακραία βίντεο με παιδιά. Όταν είδαν ΤΙ κάνουν Όλοι τους Διέγραψαν.
Www.true.gr

Έβγαζαν μέχρι $1 εκατομμύριο το Μήνα με Αυτά τα Ακραία βίντεο με παιδιά. Όταν είδαν ΤΙ κάνουν Όλοι τους Διέγραψαν.

YouTubers έχουν θησαυρίσει από ακατάλληλα βίντεο με παιδιά – πολλά εκ των οποίων προσελκύουν ερωτικά σχόλια από ανώμαλους. Τα βίντεο έχουν ηθοποιούς σε άβολες ή ακόμα και καταχρηστικές καταστάσεις. 

Η ιστοσελίδα έχει εντείνει τις προσπάθειές της να αφαιρέσει τέτοιο περιεχόμενο αλλά σύμφωνα με αναφορές χιλιάδες τέτοια βίντεο είναι ανεβασμένα και έχουν διαφημίσεις.

Αυτές οι διαφημίσεις έχουν την δυνατότητα να βγάζουν πολύ μεγάλα ποσά για τους δημιουργούς τους. Για παράδειγμα, ένας πατέρας έβγαλε πάνω από $100,000 σε δύο μήνες ανεβάζοντας βίντεο με τα ίδια του τα παιδιά στο κανάλι ‘Ted’.

Το κανάλι ανέβασε βίντεο με παιδιά σε διάφορες στιγμές. Τέσσερα βίντεο από το κανάλι κρίθηκαν ακατάλληλα και ένα διαγράφτηκε. Το YouTube σταμάτησε την διαφήμιση στο κανάλι αυτό.

Αυτό είναι μόνο ένα κομμάτι των βίντεο που ανεβαίνουν στην πλατφόρμα και χρησιμοποιούν παιδιά για να βγάλουν λεφτά. Μέσα στις τελευταίες εβδομάδες, το YouTube έχει αφαιρέσει τις διαφημίσεις από πάνω από 2 εκατομμύρια βίντεο και 50,000 κανάλια.



Σύμφωνα με το BBC, κάποια σχόλια έχουν τους τηλεφωνικούς αριθμούς ενηλίκων ή αιτήσεις για βίντεο ώστε να ικανοποιήσουν τις ερωτικές τους ορέξεις. Ένας YouTuber που αποκαλεί τον εαυτό του John, είπε πως είχε εκατοντάδες χιλιάδες συνδρομητές και στηριζόταν στο YouTube ως μόνη πηγή εισοδήματος.

Έδειξε ένα σχόλιο από έναν χρήστη που απείλησε να βιάσει το παιδί του. Ωστόσο, είπε πως αυτό δεν τον έκανε να αφήσει την πλατφόρμα, επειδή έβγαζε $24,000 τον μήνα.

Οι δημιουργοί ισχυρίζονται πως το YouTube αφαιρεί περιεχόμενο από το οποίο είχε βγάλει πολλά χρήματα. Το κανάλι The Toy Freaks ιδρύθηκε από τον Greg Chism και είχε 8.53 εκατομμύρια συνδρομητές.



Τα βίντεο του καναλιού αφαιρέθηκαν λόγω της κατάστασης. Ήταν μέσα στα 100 κανάλια του YouTube με την περισσότερη προβολή και έβγαζε μέχρι και $1.1 εκατομμύρια το μήνα.

Μία σοκαριστική έρευνα τον προηγούμενο μήνα έδειξε πως το σύστημα του YouTube για αναφορές πάνω σε ακατάλληλα σχόλια στα παιδικά βίντεο δεν δούλευε για πάνω από έναν χρόνο. Υπολογίζεται πως υπάρχουν πάνω από 50,000 λογαριασμοί «αρπακτικών» στην πλατφόρμα.

Το YouTube είπε πως δεν έχει να κάνει κάποιο σχόλιο προς το παρόν.

Στο μεταξύ, πολλές εταιρίες όπως Lidl, Mars, Adidas, Cadbury, Diageo και άλλες μεγάλες εταιρίες έχουν σταματήσει να διαφημίζονται μέσα από την πλατφόρμα. Η έρευνα βρήκε πως η ιστοσελίδα είχε ακατάλληλα ντυμένα παιδιά δίπλα στις διαφημίσεις τους.

Credit: dailymail.co.uk

Διαβάστε περισσότερα
Αφήστε το σχόλιο σας:
True.gr