Έβαλε τα Χέρια του σε ένα Κουβά με Νερό αλλά Δεν Πρόσεξε το Ρεύμα. Σήμερα οι Γιατροί του Δίνουν την Καλύτερη Λύση.

A double amputee schoolboy who lost his arms in an electric shock will be able to hold a pen for the first time - after doctors transplanted his TOES on to his HANDS. See SWNS story SWTOES. Virendra Singh, ten, suffered an electric shock when he put his hands in a bucket full of water with an immersion rod in it in 2014. Both his hands were so severely burned that he got gangrene and doctors amputated his left hand from the wrist and the fingers from his right hand. Surgeons performed a 'toe-to-hand transfer' - removing two toes and the connected blood vessels, tendons and nerves which were then attached to his hand.

Ένας μαθητής που έχασε τα δάχτυλά των χεριών του από ηλεκτρικό σοκ θα μπορέσει να κρατήσει στυλό για πρώτη φορά – αφού οι γιατροί μεταμόσχευσαν τα δάχτυλα των ποδιών του στα χέρια του.

Ο Virendra Singh, 10, από το Δελχί, πλέον έχει 2 λιγότερα δάχτυλα στα πόδια μετά από μία πρωτοποριακή επέμβαση. Οι γιατροί χαίρονται που δεν υπήρξαν επιπλοκές και όλα πήγαν όπως τα είχαν υπολογίσει.


Ο Virendra έπαθε ηλεκτροσόκ όταν έβαλε τα χέρια του σε ένα κουβά γεμάτο νερό που είχε μέσα μία ηλεκτρική ράβδο, πριν 3 χρόνια.


Οι χειρούργοι αφαίρεσαν δύο δάχτυλα από το αριστερό του πόδι και τα ένωσαν με τα αγγεία, τους τένοντες και τα νεύρα του δεξιού του χεριού.

Η δύσκολη επέμβαση κράτησε 10 ώρες αλλά ο Virendra ανυπομονεί να τα χρησιμοποιήσει μετά από την φυσιοθεραπεία. Οι γιατροί υπολογίζουν να χρειαστεί περίπου 2 μήνες μέχρι να αναρρώσει.

Credit: dailymail.co.uk