Διατροφολόγος αποκαλύπτει: 5 απλά πράγματα που μπορείτε να κάνετε στις διακοπές και να χάσετε κιλά

Δίαιτα:Οι διακοπές είναι μία περίοδος που έχουμε την ευκαιρία να ξεκουραστούμε, να δούμε νέα πράγματα, να γνωρίσουμε νέους ανθρώπους και να βγάλουμε τέλειες φωτογραφίες.

Αλλά είναι επίσης και μία πολύ καλή ευκαιρία να μπούμε σε φόρμα. Διαβάστε τις συμβουλές μας για το πώς να αποκτήσετε τέλειο σώμα χωρίς να χρειαστεί να πάτε στο γυμναστήριο:

6. Επιλέξτε θαλασσινά αντί για κρέας.

Αντί για κοτόπουλο, μοσχάρι και χοιρινό, επιλέξτε θαλασσινά στις διακοπές σας. Πολλά κορίτσια έχουν καταφέρει έτσι να χάσουν πολύ βάρος.

5. Να περπατάτε σωστά.


Το περπάτημα κάνει πολύ καλό στην υγεία. Για να περπατάτε πιο αποδοτικά, ακολουθήστε τις συστάσεις μας:

4. Αντικαταστήσετε τα ποτά με φρέσκους χυμούς και γάλα καρύδας.

3. Χρησιμοποιήστε την άμμο.

Μπορείτε να παίξετε φρίσμπι ή βόλεϊ. Είναι πολύ διασκεδαστικό και χρειάζονται μόλις δύο άνθρωποι. Η άμμος κάνει τα πάντα πιο δύσκολα αλλά θα περνάτε τόσο καλά που δεν θα το καταλαβαίνετε. Το ίδιο ισχύει και για την γυμναστική στην άμμο.


2. Να κολυμπάτε για περισσότερο από 20 λεπτά.

Θα αρχίσετε να καίτε επιπλέον θερμίδες μετά από 20 λεπτά κολύμπι. Δείτε μερικές συμβουλές για να κάνετε το κολύμπι ακόμα πιο αποδοτικό:

1. Κάντε ασκήσεις στο νερό.

Οι ασκήσεις στο νερό είναι πολύ αποδοτικές. κάντε αυτό το σετ κάθε φορά που μπαίνετε στο νερό:

Ελπίζουμε αυτές οι συμβουλές να σας βοηθήσουν να χάσετε επιπλέον βάρος στις διακοπές σας.

Πηγή