Αθηνά Οικονομάκου: Ακολούθησε τη δίαιτά της για ένα μήνα και χάσε 4 κιλά

Λίγοι μήνες μας χωρίζουν από το Καλοκαίρι και σιγά σιγά, οι δίαιτες (ναι ακόμη και πριν το Πάσχα) έχουν την τιμητική τους.

Ωστόσο εκείνες που κάνουν θραύση στο διαδίκτυο είναι οι δίαιτες και η διατροφή που ακολουθούν οι διάσημες και δη εκείνες που πρόσφατα έγιναν μαμάδες και κατάφεραν να χάσουν τα περιττά τους κιλά σχεδόν αμέσως μετά τον τοκετό. Μία από αυτές είναι και η Αθηνά Οικονομάκου.

Το κορμί της το ζηλεύουν πολλές, το ίδιο και το στιλ της. Ποια είναι όμως η «μαγική διατροφή» που τη βοήθησε να απαλλαγεί από το περιττό βάρος και τα περιττά κιλά; Πώς κατάφερε να χάσει τα 23 κιλά που πήρε στην εγκυμοσύνη;

Ιδού η διατροφή της έτσι όπως την παρουσίασε το Tv Star:

ΔΕΥΤΕΡΑ

Πρωινό: Ένα ποτήρι χυμό πορτοκαλιού και μία μπανάνα.
Δεκατιανό: Ένα φρούτο εποχής.
Μεσημεριανό: Ψάρι βραστό με βραστά λαχανικά.
Απογευματινό: Γιαούρτι με μέλι.
Βραδινό: Χορτόσουπα με ένα 1 κομμάτι τυρί και ψωμί ολικής άλεσης

ΤΡΙΤΗ

Πρωινό: Βραστό αυγό με ψωμί ολικής άλεσης και μία φέτα τυρί του τοστ.
Δεκατιανό: Ένα φρούτο εποχής.
Μεσημεριανό: Στήθος κοτόπουλο βραστό με βραστά λαχανικά.
Απογευματινό: Γιαούρτι με μέλι.
Βραδινό: Κοτόσουπα με λαχανικά και μία φέτα ψωμί του τοστ ολικής αλέσεως

ΤΕΤΑΡΤΗ

Πρωινό: Ένα ποτήρι γάλα και 2 φρυγανιές ολικής αλέσεως με 1 κουταλάκι ταχίνι.
Δεκατιανό: Ένα φρούτο εποχής.
Μεσημεριανό: Ψητές ή βραστές πατάτες με τόνο και σαλάτα με πράσινα λαχανικά.
Απογευματινό: Ανάλατους ξηρούς καρπούς.
Βραδινό: 1 Ντάκο με ντομάτα τριμμένη και φέτα.

ΠΕΜΠΤΗ
Πρωινό: Ένα γιαούρτι με 3 κουταλιές βρόμη και αποξηραμένα φρούτα. Δεκατιανό: Δημητριακά με γάλα. Μεσημεριανό: Δυο μέτρια μπιφτέκια μοσχαρίσια (150γρ) με 1,5 φλιτζάνι κινόα με λαχανικά. Απογευματινό: Μία μπάρα δημητριακών και ένα ποτήρι γάλα. Βραδινό: Ομελέτα (2 αυγά) με κατίκι ή ανθότυρο και λαχανικά.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
Πρωινό: Δημητριακά ολικής άλεσης και ένα τοστ με τυρί. Δεκατιανό: Ένα φρούτο εποχής. Μεσημεριανό: Ψητή μπριζόλα με καρότα και ένα φλιτζάνι ρύζι. Απογευματινό: Γιαούρτι με μέλι. Βραδινό: Μισή μερίδα του μεσημεριανού γεύματος.

ΣΑΒΒΑΤΟ
Πρωινό: Βραστό αυγό με ψωμί ολικής άλεσης και δημητριακά. Δεκατιανό: Δυο ρυζογκοφρέτες με ταχίνι. Μεσημεριανό: 1 μερίδα όσπρια ή λαδερά. Απογευματινό: Ένα κουλούρι Θεσσαλονίκης και ένα φυσικό χυμό. Βραδινό: Κοτόσουπα με φρέσκα λαχανικά.

ΚΥΡΙΑΚΗ
Πρωινό: Ένα ποτήρι χυμό πορτοκαλιού και δημητριακά ολικής άλεσης. Δεκατιανό: Ένα φρούτο και δυο πολύσπορα κριτσίνια Μεσημεριανό: Ζυμαρικά με σάλτσα από φρέσκια ντομάτα και 1 κομμάτι τυρί. Απογευματινό: Ανάλατους ξηρούς καρπούς (10-12 κομμάτια) και αποξηραμένα φρούτα. Βραδινό: Κοτόπουλο μαγειρεμένο στον ατμό με λαχανικά.

Πηγη mothersblog.gr