Αποκτήστε τα Καλλίγραμμα Πόδια των Ονείρων σας, κάνοντας Αυτό για 3 Λεπτά Καθημερινά. Τα Αποτελέσματα θα σας Αφήσουν Άφωνες
Www.true.gr

Αποκτήστε τα Καλλίγραμμα Πόδια των Ονείρων σας, κάνοντας Αυτό για 3 Λεπτά Καθημερινά. Τα Αποτελέσματα θα σας Αφήσουν Άφωνες

Οι προπονητές θα πουν πως το πιο σημαντικό είναι η συστηματικότητα. Ωστόσο, ας είμαστε ειλικρινείς με τους εαυτούς μας: η καθημερινή άσκηση δεν είναι και το πιο συναρπαστικό πράγμα να κάνεις. 

Έτσι, δημιουργήθηκε ένα εύκολο σετ με σκοπό να καταπολεμηθεί το λίπος στα πόδια, τα γόνατα και τους γοφούς.

Τι να κάνετε για πιο λεπτά πόδια

Πού να γυμναστείτε: στο κρεβάτι σας

Διάρκεια γυμναστικής: 3 λεπτά

Πότε να γυμναστείτε: αφού ξυπνήσετε ή πριν πέσετε για ύπνο

Συχνότητα: κάθε μέρα.

1. Μπροστινό μέρος των μηρών

Γυμνάζονται οι μηροί, τα γόνατα και οι κοιλιακοί.



Ξαπλώστε στην πλάτη σας με τα χέρια κάτω, δίπλα από το σώμα. Σηκώστε τα πόδια σας ώστε να κάνουν γωνία 90 μοίρες με το σώμα. Μην λυγίζετε τα γόνατα. Τεντώστε τα δάχτυλα των ποδιών σας. Λυγίστε ένα ένα τα γόνατα και επιστρέψτε τα στην αρχική θέση.

Επαναλάβετε 10 φορές για κάθε πόδι. Θα πρέπει να νιώθετε κάψιμο στους μυς. Στην αρχική θέση, θα πρέπει να κρατάτε τα πόδια σας όσιο πιο τεντωμένα γίνεται.

2. Πίσω μέρος των μηρών

Γυμνάζεται το πίσω μέρος των μηρών, τα γόνατα και οι κοιλιακοί.

Αυτή η άσκηση αποτελείται από 2 κομμάτια.

Το πρώτο κομμάτι: Ξαπλώστε στην πλάτη σας, σηκώστε τα πόδια, τραβήξτε τα δάχτυλα κοντά στο σώμα. Κρατήστε τα γόνατα ενωμένα και λυγίστε τα ένα ένα. Είναι σημαντικό να έχετε συνεχώς τα δάχτυλα των ποδιών τραβηγμένα προς το σώμα και οι φτέρνες να τεντώνουν τους γλουτούς.

Επαναλάβετε 10 φορές για κάθε πόδι.



Το δεύτερο κομμάτι: Ξαπλώστε στην πλάτη σας, σηκώστε τα πόδια και λυγίστε τα λίγο στα γόνατα. Κάντε κινήσεις με τα πόδια ενωμένα, σηκώνοντας τους γλουτούς και κρατώντας τον κορμό σας τεντωμένο.

Επαναλάβετε 20 φορές.

Θα πρέπει να νιώθετε ένταση και ελαφρύ κάψιμο στους πίσω μυς των μηρών.

3. Εσωτερικό κομμάτι των μηρών

Τονώνει και γυμνάζει το πάνω κομμάτι των ποδιών, τους γλουτούς και τους κοιλιακούς.

Αρχική θέση: Ξαπλώστε στην πλάτη σας, κρατώντας τα πόδια σηκωμένα και σταυρωμένα με το δεξί πάνω από το αριστερό. Τα πόδια θα πρέπει να είναι τεντωμένα και να πιέζουν το ένα το άλλο. Λυγίστε τα γόνατα προς τα μπροστά και μετά επαναφέρετε στην αρχική θέση.

Σημαντικό: Τα πόδια σας θα πρέπει να είναι τεντωμένα και να πιέζουν το ένα το άλλο. Επαναλάβετε 10 φορές με το δεξί πάνω από το αριστερό και άλλες 10 με το αριστερό πάνω από το δεξί.

Credit: brightside.me

Διαβάστε περισσότερα
Αφήστε το σχόλιο σας:
True.gr