Απαλλαγείτε άμεσα από το Φούσκωμα και την Δυσφορία με ΑΥΤΟΥΣ τους 10 φυσικούς Τρόπους

Το φούσκωμα είναι ένα από τα πιο ενοχλητικά προβλήματα και το έχουν βιώσει σχεδόν όλοι στον κόσμο. Τα συμπτώματα ποικίλουν ανάλογα τον ασθενή αλλά η κύρια ανησυχία είναι η ίδια: το αίσθημα πίεσης στην κοιλιά.

Μπορεί να σχετίζεται με άλλα στομαχικά προβλήματα όπως σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου αλλά μπορεί να προκληθεί και από ένα βαρύ γεύμα ή την λάθος διατροφή.

Δείτε παρακάτω 10 τρόπους να γλυτώσετε τον εαυτό σας από το φούσκωμα και τον ενοχλητικό πόνο:

1. Να τρώτε σωστά

Είναι καλό να τρώτε αργά και πιο μικρές μερίδες. Αυτό θα σας κάνει να τρώτε λιγότερο και θα μειώσει τον αέρα που θα κατεβάζετε με το φαγητό σας και χειροτερεύει το φούσκωμα.

2. Αποφύγετε τροφές που προκαλούν αέρια

Τέτοιες είναι το λάχανο, το μπρόκολο και το κουνουπίδι και ενώ είναι πολύ θρεπτικά και πλούσια σε ίνες, είναι και πλούσια σε ραφινόζη, ένα σάκχαρο που μπορεί να χωνευτεί μόνο από βακτήρια στο στομάχι και η ζύμωσή του προκαλεί το φούσκωμα.

Αυτό δεν σημαίνει να μην τρώτε λαχανικά, απλά να τρώτε σωστές ποσότητες και να τα βράζετε ή να τα μαγειρεύετε σε ατμό.

3. Προσέξτε το αλάτι


Το πολύ αλάτι προκαλεί κατακράτηση υγρών και θα νιώθετε το στομάχι σας σαν μπαλόνι. Αποφύγετε τις επεξεργασμένες τροφές και να πίνετε αρκετό νερό.

4. Να τρώτε αρκετά φρούτα

Επιλέξτε μπανάνες. Αποτρέπουν την κατακράτηση υγρών στο σώμα λόγω του καλίου που ρυθμίζει τα επίπεδα αλατιού και μειώνει το φούσκωμα. Επίσης, τα ένζυμα στην παπάγια και τον ανανά βοηθούν την διάσπαση των πρωτεϊνών και το στομάχι μπορεί να επεξεργαστεί καλύτερα τις τροφές.

5. Πιείτε τσάι από χαμομήλι και μέντα

Μετά από ένα βαρύ γεύμα, πιείτε μία κούπα από τσάι μέντας ή χαμομηλιού. Θα χαλαρώσουν το στομάχι και το φούσκωμα.

6. Πάρτε προβιοτικά

Τα προβιοτικά ρυθμίζουν την παραγωγή αερίων και υπάρχουν έρευνες που το αποδεικνύουν. Μπορείτε να τα πάρετε από γιαούρτι, τυρί ή άλλα παρόμοια προϊόντα ζύμωσης.

7. Αποφύγετε το αλκοόλ


Είναι σημαντικό να αποφεύγετε τα αλκοολούχα ποτά και τις τσίχλες. Γενικά, θεωρούνται ασφαλή αλλά πολλές φορές προκαλούν πολλά αέρια. Αποφύγετε το αλκοόλ και επιλέξτε γλυκαντικές ουσίες όπως στέβια.

8. Μασάζ στην κοιλιά

Κάντε ένα χαλαρωτικό μασάζ στην κοιλιά σας. Θα μειωθεί η πίεση και το φούσκωμα.

9. Κάντε yoga

Οι περισσότεροι δεν θέλουν να κουνιούνται μετά από το φαγητό. Αλλά με μόλις 15 λεπτά yoga θα δείτε μεγάλη διαφορά. Υπάρχουν διάφορες πόζες που βοηθάνε, ενεργοποιούν τα όργανα και μειώνουν το στρες που προκαλεί εν μέρει το φούσκωμα.

10. Ενυδατώστε το σώμα σας

Και φυσικά, μην ξεχνάτε να πίνετε αρκετό νερό. Κάθε μέρα θα πρέπει να πίνετε περίπου 2 λίτρα νερό και αυτό χωρίς να μετράτε τα άλλα υγρά που πίνετε.

Πηγή