Αλλάξτε την Ποιότητα Ζωής σας, με 6 Μικρές Αλλαγές στην Καθημερινότητά σας. Ο Ύπνος στο Πλάι, θα σας Γλιτώσει από…

Εάν σας πονάει ο ώμος χωρίς ιδιαίτερο λόγο, τότε πιθανόν να φταίει ο τρόπος που κοιμάστε. Δοκιμάστε τις σπιτικές θεραπείες που ακολουθούν και προσπαθήστε να μην πιέζετε τον ώμο σας.

Είμαστε σχεδόν σίγουροι πως θα νιώσετε καλύτερα. Εάν όχι, μάλλον είναι καιρός να πάτε σε έναν γιατρό.

1. Τεντώστε το χέρι προς το στήθος.

Για να ανακουφιστείτε από τον πόνο στον δεξί ώμο, κρατήστε το δεξί σας χέρι μπροστά σας στο ύψος της μέσης. Πηγαίνετε το αριστερό σας χέρι πίσω από τον αγκώνα και ελαφρά τραβήξτε το δεξί σας χέρι προς τα αριστερά και προς το στήθος.

Κρατηθείτε για 30 με 60 δευτερόλεπτα, χαλαρώστε και επαναλάβετε τρεις με πέντε φορές. Αντιστρέψτε για πόνο στον αριστερό ώμο.

2. Για πόνους στο λαιμό.

Σταθείτε όρθιοι, κατεβάστε αργά το πηγούνι μέχρι να νιώσετε πίεση στο πίσω μέρος του λαιμού. Χωρίς να το πιέζετε πολύ, γείρτε το κεφάλι προς την μία πλευρά. Κρατηθείτε για ένα λεπτό και επαναλάβετε για την άλλη πλευρά. Επαναλάβετε 3 με 5 φορές σε κάθε πλευρά.

3. Επέκταση του στήθους.

Για την άσκηση αυτή θα χρειαστείτε σχοινί ή λωρίδες. Κρατήστε το πίσω από την πλάτη σας, πιάνοντας το και με τα δύο χέρια. Τραβήξτε πίσω τους ώμους και ελαφρά σηκώστε το πηγούνι σας προς το ταβάνι. Αναπνεύστε βαθιά για 10 με 15 δευτερόλεπτα και μετά χαλαρώστε. Επαναλάβετε 3 με 5 φορές.

4. Ανακούφιση με κουρκουμά.

Βάλτε ένα μείγμα ελαίου καρύδας ή ελαιόλαδου και κουρκουμά κατευθείαν πάνω στο σημείο του ώμου που πονάτε. Μην ξαπλώστε μέχρι να στεγνώσει η πάστα γιατί ο κουρκουμάς λερώνει εύκολα.

5. Σκόρδο.

Όπως και ο κουρκουμάς, το σκόρδο έχει αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες. Για να ανακουφιστείτε από τον πόνο, κάντε μασάζ με έλαιο σκόρδου στον ώμο που πονάει.

6. Κοιμηθείτε καλά.

Εάν σας πονάει ο ώμος και δεν μπορείτε να κοιμηθείτε, δοκιμάστε να αλλάξετε στάση. Μία καλή επιλογή είναι να κοιμάστε στα πλάγια με ένα μαξιλάρι κάτω από το κεφάλι και άλλο ένα μπροστά σας για να το παίρνετε αγκαλιά και να μην κουράζονται τα χέρια.

Πηγή