9 Σημαντικά Πράγματα που θα Συμβούν στον Οργανισμό μας Αν Τρώμε 2 Αυγά Καθημερινά.
Www.true.gr

9 Σημαντικά Πράγματα που θα Συμβούν στον Οργανισμό μας Αν Τρώμε 2 Αυγά Καθημερινά.

Οι χρήσιμες ιδιότητες των αβγών έχουν αμφισβητηθεί επανειλημμένα. Πολλοί συκοφαντούσαν αυτό το προϊόν που πλέον έχει αποδειχτεί πως είναι μοναδικό στην σύστασή του με διάφορους τρόπους.

Σήμερα συλλέξαμε και σας παρουσιάζουμε τα αποτελέσματα πρόσφατων ερευνών για τα οφέλη που έχουν τα αβγά της κότας στο ανθρώπινο σώμα. Φαίνεται πως 2-3 αβγά είναι η βέλτιστη ημερήσια δόση

Ο εγκέφαλος προστατεύεται από την χολίνη

Τα φωσφολιπίδια, τα οποία εξασφαλίζουν την επικοινωνία στα εγκεφαλικά κύτταρα, αποτελούνται από χολίνη. Έχει αποδειχτεί πειραματικά πως αυτή η βιταμίνη είναι η πιο σημαντική για τον εγκέφαλο. Εάν τρώτε 2 αβγά τη μέρα, το σώμα παίρνει αρκετή χολίνη. Εάν υπάρχει έλλειψη στην βιταμίνη αυτή, είναι πιθανό να δημιουργηθεί απώλεια μνήμης.

Βελτιώνεται η όραση χάρη στην λουτεΐνη

Τα αβγά είναι πλούσια σε λουτεΐνη. Αυτή η ουσία είναι υπεύθυνη για την καθαρή όραση. Εάν υπάρχει έλλειψη, η όραση μειώνεται ανεπανόρθωτα.

Η βιταμίνη D βοηθάει στην απορρόφηση του ασβεστίου

Η βιταμίνη D βοηθάει το σώμα να απορροφήσει καλύτερα το ασβέστιο με αποτέλεσμα να έχουμε πιο δυνατά κόκαλα και δόντια.



Το σύμπλεγμα της βιταμίνης B προστατεύει το δέρμα, τα μαλλιά και το συκώτι

Η βιοτίνη, η βιταμίνη Β12 και οι εύπεπτες θρεπτικές πρωτεΐνες συνεισφέρουν στην ενδυνάμωση των τριχών και του δέρματος. Τα φωσφολιπίδα που περιέχονται στα αβγά της κότας βοηθούν και στην εξουδετέρωση των τοξινών από το συκώτι.

Μειώνεται ο κίνδυνος καρδιαγγειακών παθήσεων

Παρά τις προηγούμενες απόψεις, νέα έρευνα δείχνει πως η χοληστερόλη από τα αβγά εξισορροπείται με τα φωσφατίδια και δεν είναι βλαβερή για την υγεία μας. Επίσης, σταματάει την παραγωγή χοληστερόλης του σώματος. Εκτός από αυτό, τα αβγά περιέχουν ω-3 οξέα που μειώνουν τα επίπεδα των τριγλυκεριδίων και έτσι μειώνεται ο κίνδυνος για καρδιαγγειακές παθήσεις.

Αρχίζεις να χάνεις βάρος

Εάν συνδυαστεί μία διατροφή με χαμηλές θερμίδες με αβγά για πρωινό, οι επιστήμονες είδαν ότι θα χάσουμε το βάρος δύο φορές πιο γρήγορα. Αυτό το πρωινό θα μας χορτάσει για αρκετή ώρα και έτσι θα μειωθεί το φαγητό που θα καταναλώσουμε την υπόλοιπη μέρα.



Μειώνεται ο κίνδυνος καρκίνου

Η χολίνη, που είναι απαραίτητη για τον εγκέφαλο, μειώνει επίσης την πιθανότητα εμφάνισης καρκίνου. Έρευνα έδειξε πως όσες γυναίκες έτρωγαν καθημερινά αβγά από μικρές, είχαν 18% λιγότερες πιθανότητες να αναπτύξουν καρκίνο του στήθους.

Χρήσιμο όταν σχεδιάζετε να κάνετε παιδιά

Οι βιταμίνες B παίρνουν μέρος στον σχηματισμό των ορμονών του σεξ. Η βιταμίνη B9 έχει και μία άλλη ονομασία: φολικό οξύ. Με την βοήθειά του, σχηματίζονται τα ερυθρά αιμοσφαίρια και ο νευρικός σωλήνας του εμβρύου και μειώνεται η πιθανότητα νοητικής υστέρησης του παιδιού. Γι’αυτό και η βιταμίνη αυτή είναι τόσο σημαντική για εγκύους. 1 αβγό περιέχει 7.0 mcg από την βιταμίνη αυτή.

Μειώνεται η διαδικασία της γήρανσης

Στο 87% των γυναικών, ηλικιών 35 με 40, μειώθηκαν οι κηλίδες και το δέρμα ανυψώθηκε. Στους άντρες, οι μειώθηκαν αισθητά οι ρυτίδες γύρω από τα μάτια.

Credit: brightside.me

Διαβάστε περισσότερα
Αφήστε το σχόλιο σας:
True.gr