9 Επτασφράγιστα Μυστικά για Τέλεια Oπiσθια, από τον Πλαστικό Χειρούργο των Διασήμων. Το 8ο είναι το Καλύτερο

Ο πιο πετυχημένος πλαστικός χειρούργος πισινών, που ήταν από τους πρώτους που εκτέλεσαν την διαδικασία, παραδέχεται πως υπάρχουν κάποια απλά κόλπα για να μπορέσεις να πετύχεις ένα καλό αποτέλεσμα χωρίς να ξοδέψεις £10,000 για μία επέμβαση.

Ο Γάλλος χειρούργος, Dr Foued Hamza, ξεκίνησε να εξασκεί την επέμβαση αυτή πριν πάνω από 10 χρόνια και θεωρείται ένας από τους κορυφαίους στην Ευρώπη. 

Ο Dr Hamza, που χρεώνει την επέμβαση από £6,500 μέχρι και £10,000, επιμένει πως είναι δυνατό να αυξήσεις το μέγεθος του πισινού σου συνδυάζοντας διατροφή και άσκηση.

Παρακάτω θα δείτε 9 χρήσιμες συμβουλές του που μπορούν να σας βοηθήσουν να πετύχετε το επιθυμητό αποτέλεσμα χωρίς να χρειαστεί να υποβληθείτε σε κάποια πλαστική επέμβαση.

1. Squat

Αυτή η άσκηση έχει πολύ καλά αποτελέσματα στο συγκεκριμένο σημείο του σώματος. Να επαναλαμβάνεται την άσκηση κάθε δεύτερη μέρα, έτσι ώστε να δίνετε χρόνο στους μυς σας να επανέρχονται.

Κάθε τρεις εβδομάδες να αυξάνετε την δυσκολία της άσκησης προσθέτοντας και άλλα βάρη. Όπως πάντα, είναι σημαντικό να έχετε καλή στάση σώματος για να μην υπάρχουν τραυματισμοί.

2. Καλή διατροφή

Είναι σημαντικό να δίνετε στο σώμα σας όλα τα θρεπτικά που χρειάζεται. Επιλέξτε αβγά, μπριζόλα, άπαχο κρέας, κινόα και γλυκοπατάτες.


3. Σωστό ντύσιμο

Το να φοράς τα σωστά ρούχα, θα δώσει την εντύπωση ενός μεγαλύτερου πισινού και θα αυξήσει την αυτοπεποίθησή σας.

4. Δώστε σχήμα στην μέση σας

Φορέστε μία ζώνη στην μέση σας για να της δώσετε σχήμα. Αυτό θα αλλάξει εντελώς την όψη του σώματός σας. Είναι ιδανική για φορέματα και φούστες.

5. Πάρτε συμπληρώματα όπως φυτοοιστρογόνα

Είναι γνωστά κυρίως για το ότι μειώνουν τα συμπτώματα της εμμηνόπαυσης, αλλά μπορούν επίσης να κάνουν πιο έντονες τις καμπύλες μίας γυναίκας. Μιμούνται τα οιστρογόνα και προσθέτουν βάρος σε όλες τις επιθυμητές περιοχές.

6. Αποφύγετε δίαιτες

Ενώ χρησιμοποιούμε τις δίαιτες για να πετύχουμε το ιδανικό σώμα, αν θέλουμε να μεγαλώσουμε τον ποπό μας είναι σημαντικό να τρεφόμαστε καλά! Το σώμα χρειάζεται πολλά θρεπτικά συστατικά για να δυναμώσει τους μυς.

7. Δοκιμάστε την ηλεκτρονική διέγερση των μυών (EMS)


Είναι αρκετά απλή διαδικασία: ηλεκτρονικοί παλμοί δημιουργούνται από μία μικρή συσκευή και διανέμονται μέσα από ηλεκτρόδια που είναι πάνω στο δέρμα.

Αυτοί οι παλμοί κάνουν το δέρμα να συστέλλεται και να χαλαρώνει, κάτι που αυξάνει την ανάπτυξη των μυών στην περιοχή αυτή. Επίσης, βοηθάει στην ανακούφιση της έντασης μετά από άσκηση.

8. Κάντε yoga

Εκτός από ένας τέλειος τρόπος για να χαλαρώστε, είναι και ένας καλός τρόπος να τονώσετε τον ποπό σας. Επιλέξτε τις κατάλληλες στάσεις και σύντομα θα δείτε πολύ καλά αποτελέσματα.

9. Χρησιμοποιήστε μία καλή ενυδατική κρέμα

Όπως και όλο το δέρμα, το δέρμα στον ποπό χρειάζεται ενυδάτωση! Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό εάν θέλετε να αυξήσετε τους μυς σας, καθώς μπορεί να δημιουργηθούν ραγάδες. Μία ενυδατική κρέμα όμως θα το κρατήσει υγιές και ελαστικό.

Credit: dailymail.co.uk