9 επιστημονικά αποδεδειγμένοι τρόποι για να είστε πάντα υγιείς

Η ιατρική και η επιστήμη μας προσφέρουν συνέχεια όλο και περισσότερες νέες μεθόδους για να παραμείνουμε υγιείς. Παρόλο που μερικές φορές αυτές οι μέθοδοι μπορεί να φαίνονται λίγο παράξενες, έχουν ήδη αποδείξει την αποτελεσματικότητά τους.

Δείτε παρακάτω 9 ασυνήθιστες μεθόδους για να είστε πάντα υγιείς. Στο τέλος του άρθρου υπάρχει ένα μπόνους που κάθε γυναίκα πρέπει να γνωρίζει.

9. Ένας σύντομος ύπνος μετά από ένα φλιτζάνι καφέ μπορεί να κάνει θαύματα.

Οι επιστήμονες έχουν διαπιστώσει ότι ένας σύντομος ύπνος μετά από ένα φλιτζάνι καφέ μπορεί να κάνει θαύματα. Οι συμμετέχοντες του πειράματος ήπιαν έναν καφέ, κοιμήθηκαν λίγο και μετά πέρασαν μια δοκιμασία από έναν προσομοιωτή αυτοκινήτου. Το αποτέλεσμα ήταν να κάνουν λιγότερα λάθη από ότι αν είχαν μόλις κοιμηθεί, πιει καφέ ή ροφήματα με υποκατάστατα καφεΐνης. Επίσης, ένιωθαν περισσότερο ξεκούραστοι.

Για να πετύχετε αυτό το αποτέλεσμα πρέπει να πιείτε τον καφέ πολύ γρήγορα και να κοιμηθείτε αμέσως μετά. Μην ανησυχείτε αν δεν μπορείτε να κοιμηθείτε αμέσως, αφού η χαλάρωση και μόνο είναι αρκετή. Μετά από 15-20 λεπτά θα μπείτε στο βαθύ στάδιο του ύπνου.

8. Μια δίαιτα χαμηλών θερμίδων ανοίγει περισσότερο την όρεξη.

Μια δίαιτα που επικεντρώνεται στην χαμηλή κατανάλωση θερμίδων οδηγεί σε αρνητικά αποτελέσματα σε σχέση με την απώλεια και διατήρηση βάρους. Όταν διαλέγουμε ένα χαμηλό σε θερμίδες γεύμα αντί για ένα κανονικό γεύμα, απλά καθυστερούμε για λίγο το αίσθημα της πείνας. Ωστόσο, λίγο αργότερα η όρεξη που θα έχουμε θα είναι μεγαλύτερη και θα καταναλώσουμε περισσότερες θερμίδες.

7. Προτιμήστε ένα κανονικό κρεμοσάπουνο από ένα αντιβακτηριακό.

Δεν υπάρχουν αποδείξεις ότι το αντιβακτηριακό κρεμοσάπουνο είναι πιο αποτελεσματικό από το κανονικό κρεμοσάπουνο με νερό. Σε πολλές μελέτες, τα αποτελέσματα έχουν δείξει ότι η τρικλοσάνη- χρησιμοποιείται πολύ στις οδοντόκρεμες, τα αποσμητικά και τα κρεμοσάπουνα- είναι εξαιρετικά επιβλαβής για το σώμα.

Για παράδειγμα, η υπερβολική χρήση του μπορεί να οδηγήσει σε μείωση του φυσικού βακτηριοκτόνου φραγμού του σώματος, αλλάζοντας την ισορροπία των βακτηρίων στο εσωτερικό του εντέρου και επηρεάζοντας αρνητικά την ανάπτυξη των εμβρύων.

6. Με κάθε ευκαιρία να δουλεύετε σε όρθια στάση

Έρευνα Βρετανών επιστημόνων ανάμεσα σε οδηγούς λεωφορείου έδειξε ότι το να περνάει κάποιος όλη μέρα καθισμένος σε μια θέση είναι πολύ πιο επιβλαβές από το να περπατάει κατά μήκος του λεωφορείου. Η υποδυναμία έχει πολύ αρνητική επίδραση στο καρδιαγγειακό σύστημα. Σε ένα σώμα που πάσχει από έλλειψη κίνησης το αίμα μεταφέρει θρεπτικά συστατικά και οξυγόνο με την μισή ταχύτητα.

Κατά την διάρκεια μιας εργάσιμης μέρας ένας άνθρωπος πρέπει να χρησιμοποιεί κάθε ευκαιρία για να τεντώσει τους μυς του. Για παράδειγμα, μπορείτε να κάνετε μια μικρή βόλτα κατά την διάρκεια του μεσημεριανού διαλείμματος.

5. Φάτε την φλούδα των μήλων.

Τα μήλα και η φλούδα τους περιέχουν κερκετίνη, μια ουσία που έχει αντισπασμωδικές, αντιφλεγμονώδεις και άλλες χρήσιμες ιδιότητες. Επίσης, τα μήλα προστατεύουν τα εγκεφαλικά κύτταρα από βλάβες.

4. Οι χειρόγραφες σημειώσεις βελτιώνουν τις πνευματικές ικανότητες.

Τα αποτελέσματα μιας έρευνας από το Κρατικό Πανεπιστήμιο της Ιντιάνα αποδεικνύουν ότι οι χειρόγραφες σημειώσεις αναπτύσσουν τις πνευματικές δυνατότητες, όπως την προσοχή, την μνήμη και τον ψυχοκινητικό συντονισμό. Όταν γράφουμε, ενεργοποιούνται και τα μέρη του εγκεφάλου που είναι υπεύθυνα για την ανάγνωση. Αυτό δεν συμβαίνει, όταν γράφουμε στον υπολογιστή.

3. Μην πλένετε τα δόντια σας μια ώρα αφού φάτε.

Πολλοί οδοντίατροι είναι πεπεισμένοι ότι το βούρτσισμα των δοντιών αμέσως μετά το φαγητό συγκρίνεται με την προσπάθεια απομάκρυνσης της οδοντικής πλάκας με γυαλόχαρτο. Κάθε φαγητό καθιστά το σμάλτο των δοντιών πιο ευαίσθητο στις εξωτερικές επιρροές. Σπάζοντας αυτόν τον κανόνα αφήνουμε τα οξέα να εισχωρήσουν στα βαθιά στρώματα των δοντιών μας. Τελικά, αυτό θα οδηγήσει στην δημιουργία περισσότερων κοιλοτήτων. Η λύση είναι να ξεπλένετε το στόμα με καθαρό νερό.

2. Ξεφορτωθείτε το ξυπνητήρι.

Από τα 5 στάδια ύπνου, τα πιο κατάλληλα για ξυπνήσετε είναι τα 1ο, 2ο και 5ο. Το ξύπνημα σε αυτά τα στάδια θα σας βοηθήσει να νιώθετε πιο ξεκούραστοι. Αντίθετα, κάθε δυνατός θόρυβος που θα σας κάνει να ξυπνήσετε διαταράσσει τον ύπνο σας και προκαλεί πολλή πίεση στο σώμα.

Κατά την διάρκεια της μέρας, ο άνθρωπος νιώθει ευερέθιστος και οι αντιδράσεις της μνήμης και όρασης χειροτερεύουν. Με την πάροδο του χρόνου μπορεί να δημιουργηθούν καρδιαγγειακές παθήσεις, εγκεφαλικά επεισόδια, νευρολογικές διαταραχές και χειροτέρευση των πνευματικών δυνατοτήτων. Το να κοιμάστε χωρίς ξυπνητήρι θα σας βοηθήσει να ρυθμίσετε τις ώρες του ύπνου σας, αφού θα πρέπει να κοιμάστε κάθε μέρα την ίδια ώρα.

1.Μην παίρνετε κατάκαρδα τις απόψεις των άλλων.

Τα αποτελέσματα επιστημονικών ερευνών έχουν δείξει ότι οι άνθρωποι που δεν δίνουν πολύ σημασία στις απόψεις των άλλων και της κοινωνίας ζουν περισσότερο. Ωστόσο, οι περισσότεροι άνθρωποι χρειάζονται στήριξη. Γι’ αυτό πρέπει να περιτριγυρίζετε τον εαυτό σας με ανθρώπους που σας στηρίζουν και σας εμπνέουν.

Μπόνους

Έχει αποδειχθεί ότι τα εμφυτεύματα στήθους μπορούν να επηρεάσουν αρνητικά την υγεία. Μπορούν να προκαλέσουν πόνο στο στήθος, να μειώσουν την ευαισθησία και ακόμη και να προκαλέσουν ατροφία των ιστών του μαστού. Επίσης, πολλές φορές το αναμενόμενο αποτέλεσμα δεν είναι το επιθυμητό.

ΠΗΓΗ olasimera