9 αποτελεσματικοί Τρόποι να αυξήσετε τον Μεταβολισμό και να χάσετε γρήγορα τα περιττά Κιλά

Το άγχος της δουλειάς, ο κακός ύπνος και το γρήγορο φαγητό δεν βοηθούν την σιλουέτα και κάνουν τα πράγματα πολύ χειρότερα.

Αλλά το να χάσουμε βάρος δεν θα πρέπει να σημαίνει εξαντλητικές δίαιτες και βαριά πλάνα εκγύμνασης. Πράγματι, υπάρχουν πολλά κόλπα που θα σας βοηθήσουν να χάσετε το περιττό βάρος μέσα σε 2 εβδομάδες.

9. Να ξυπνάτε νωρίτερα

Αυτό θα βελτιώσει τον μεταβολισμό σας και θα καίτε περισσότερες θερμίδες.

8. Να γελάτε περισσότερο

Δεν κάνουμε πλάκα: το ειλικρινές γέλιο καταναλώνει την ίδια ενέργεια με το να περπατάμε. 10 -15 λεπτά γέλιο μπορεί να κάψει 40-170 θερμίδες. Και εκτός από αυτό, το να έχεις θετική στάση είναι πάντα καλό!

7. Να πίνετε πολύ νερό.

Αυτό θα αυξήσει τον μεταβολισμό και το σώμα θα μπορεί να καίει πιο αποδοτικά το λίπος.


6. Ο κανόνας των 2.5 λεπτών

O κανόνας αυτός θέλει να κάνουμε 5-30 δευτερόλεπτα έντονης γυμναστικής με 2 λεπτά διάλειμμα ώστε να αυξηθεί ο μεταβολισμός και να καίτε περισσότερες θερμίδες.

5. Να τρώτε λιγότερο αλλά πιο συχνά

Έτσι, το σώμα ξέρει πως δεν χρειάζεται να συσσωρεύει το λίπος. Όταν δεν τρώμε, στέλνουμε στο σώμα το ακριβώς αντίθετο μήνυμα.

4. Να μην έχετε ηλεκτρονικές συσκευές με μπλε φως στο υπνοδωμάτιο.

Το μπλε φως μπερδεύει τον εγκέφαλο και σταματάει να παράγει μελατονίνη με αποτέλεσμα να πάσχουμε από αϋπνία και κακής ποιότητας ύπνο. Ο ύπνος όμως συνδέεται άμεσα με τον μεταβολισμό και καταλήγουμε έτσι να παίρνουμε βάρος.


3. Αφήστε τον κρύο αέρα στο δωμάτιο

Το να κοιμόμαστε σε ένα δωμάτιο με χαμηλές θερμοκρασίες θα μας βοηθήσει να αυξήσουμε τον μεταβολισμό μας και θα μας προσφέρει καλύτερης ποιότητας ύπνο.

 2. Μία φορά την εβδομάδα, σπάστε την διατροφή σας επίτηδες 

Αυτά τα γεύματα είναι πολύ δημοφιλή σε ερασιτέχνες και επαγγελματίες αθλητές. Μία μέρα της εβδομάδας επιτρέπεται να φάτε όλες εκείνες τις τροφές που κανονικά απαγορεύεται. Έτσι, θα είναι πολύ πιο εύκολο να αποφεύγειε όλες αυτές τις τροφές, αφού θα ξέρετε πως θα ανταμειφτείτε στο τέλος της εβδομάδας.

1. Απαλλαγείτε από το στρες

Το συνεχές στρες έχει αποδειχτεί πως μειώνει σε μεγάλο βαθμό τον μεταβολισμό και πως μας κάνει να τρώμε περισσότερα λιπαρά και γλυκά.

Πηγή