9 Άγνωστες Ιδιότητες της κατανάλωσης Φυστικοβούτυρου που ελάχιστοι Γνωρίζουν. Για το #5 δεν είχαμε Ιδέα!

Δεν ξέρουμε για σας, αλλά εμείς λατρεύουμε το φυστικοβούτυρο. Είναι ένα πολύπλευρο συστατικό αλλά έχετε αναρωτηθεί ποτέ το πώς επηρεάζει το σώμα μας;

Όπως φαίνεται, το φυστικοβούτυρο είναι σαν ένα δίκοπο μαχαίρι. Από την μία περιέχει πολύ υγιεινά και θρεπτικά συστατικά όταν καταναλώνεται με μέτρο και από την άλλη μπορεί να έχει πολύ άσχημες παρενέργειες.

Δείτε μερικές από τις ιδιότητες του φυστικοβούτυρου που δεν γνωρίζατε…

Μπορεί να δώσει ώθηση στην διατροφή σας

Το φυστικοβούτυρο είναι χορταστικό. Είναι γεμάτο ίνες και πρωτεΐνες που θα σας δώσουν ενέργεια, θα βοηθήσουν την πέψη και θα σας κρατήσουν χορτάτους για περισσότερο.

Αλλά είναι πιθανό να σας κάνει να παχύνετε

Λόγω της διατροφικής του αξίας και των θερμίδων που περιέχει, θα πρέπει να καταναλώνεται με μέτρο και όχι καθημερινά.

Μπορεί να μειώσει την πιθανότητα καρδιακού


Πολλές έρευνες έχουν φτάσει στο συμπέρασμα αυτό, καθώς και στο ότι μπορεί να μειώσει την πιθανότητα ανάπτυξης διαβήτη.

Θα σας δώσει ενέργεια

Όλοι ξέρουμε πως το φυστικοβούτυρο είναι γεμάτο πρωτεΐνες και «υγιεινά λιπαρά» αλλά το ξέρετε πως έχει και βιταμίνες Β; Πράγματι, είναι γεμάτο νικοτινικό οξύ, μία Β βιταμίνη που είναι απαραίτητη για τα ενεργειακά μας επίπεδα.

Θα μπορούσε να μειώσει τις αλλεργίες στα μωρά

Αυτό αφορά τις μέλλουσες μαμάδες – το να τρώτε λίγο φυστικοβούτυρο 5 φορές την εβδομάδα θα μπορούσε να μειώσει την πιθανότητα το παιδί σας να αναπτύξει αλλεργίες.

Θα σας κρατήσει σε εγρήγορση

Εκτός από το σώμα, κάνει καλό και στο μυαλό. Αυτό γιατί είναι γεμάτο βιταμίνη Ε, ένα θρεπτικό που έχει αποδειχτεί πως βελτιώνει τις γνωστικές αποδόσεις. Επίσης, μπορεί να μειώσει και την πιθανότητα εμφάνισης Αλτσχάιμερ.


Πιθανώς να σας προκαλέσει φούσκωμα

Μία από τις άσχημες παρενέργειες είναι πως φουσκώνει. Αυτό συμβαίνει λόγω της έλλειψης ω-3 που μειώνει τις φλεγμονές.

Δεν είναι όλα τα φυστικοβούτυρα το ίδιο

Υπάρχουν πολλά διαφορετικά είδη στο σουπερμάρκετ, γεμάτα ζάχαρη, αλάτι και μονοακόρεστα λιπαρά, οπότε προσοχή σε ποιο επιλέγετε. Όσο πιο φυσικό, τόσο το καλύτερο.

Πιθανώς να προκαλέσει δερματικές αντιδράσεις

Εάν πάσχετε από ακμή, το φυστικοβούτυρο, που περιέχει μεγάλες ποσότητες σε ανδρογόνα, δεν θα βοηθήσει την κατάσταση. Πιθανώς να κάνει την ορμονική διαταραχή σας ακόμα πιο έντονη και να οδηγήσει σε πιο έντονη ακμή ή ακόμα και σύνδρομο πολυκυστικών ωοθηκών.

Ποιος να το περίμενε πως το φυστικοβούτυρο μπορεί να γίνει και φίλος αλλά και εχθρός; Εσείς το γνωρίζατε;

Πηγή