8 σημεία πίεσης που μειώνουν το άγχος σε χρόνο μηδέν.

Οι σύγχρονοι ρυθμοί της ζωής μπορούν να έχουν γίνει ευκολότεροι με πολλούς τρόπους, ωστόσο το στρες, η πίεση και το άγχος είναι αρκετά αυξημένα.

Τα συμπτώματα του άγχους μπορεί να επηρεάσουν την υγεία , ακόμα και όταν αυτό δεν το γνωρίζουμε. Το άγχος μπορεί επίσης να προκαλέσει πολλά προβλήματα υγείας, όπως υψηλή αρτηριακή πίεση , καρδιακή νόσο, παχυσαρκία και διαβήτη.

Ένας από τους πιο γρήγορους τρόπους για να απαλλαγούμε από το άγχος και να ηρεμήσουμε είναι να εστιάσουμε σε ορισμένα βασικά σημεία πίεσης στο σώμα μας.

Η εστίαση σε αυτά τα σημεία πίεσης συχνά αναφέρεται ως πιεσοθεραπεία , μια θεραπευτική τέχνη που χρησιμοποιείται στην ιατρική της Ανατολής.

8 σημεία πίεσης που θα μειώσουν το άγχος σας σε δευτερόλεπτα

1. Τριχωτό της κεφαλής. Πλέξτε τα δάχτυλά σας και τοποθετήστε τα πίσω από το κεφάλι σας στο σημείο όπου ο λαιμός σας συναντά το κεφάλι σας. Στη συνέχεια, μετους δύο αντίχειρές σας, πιέστε απαλά για 20 δευτερόλεπτα.

Το άγχος μπορεί επίσης να προκαλέσει πολλά προβλήματα υγείας, όπως υψηλή αρτηριακή πίεση , καρδιακή νόσο, παχυσαρκία και διαβήτη.


2. Αυτί. Σύμφωνα με ορισμένους εμπειρογνώμονες το σημείο αυτό είναι το καλύτερο σημείο για να μειώσετε το στρες στο σώμα σας. Κάντε μασάζ σε αυτό το σημείο με μια μπατονέτα ή ακόμα και με ένα στυλό, παίρνοντας βαθιές, αργές αναπνοές κατά τη διάρκεια του μασάζ.

3. Στήθος. Το κεντρικό σημείο του στήθος είναι πολύ αποτελεσματικό σημείο καθώς παρέχει ανακούφιση από το άγχος και το στρες . Χρησιμοποιήστε τρία δάχτυλα για να κάνετε μασάζ σε αυτό το σημείο. Αυτό θα βοηθήσει να ηρεμήσει το νευρικό σύστημα .

4. Στομάχι. Πολλοί ρεφλεξολόγοι προτιμούν να χρησιμοποιούν αυτό το σημείο, διότι συμβάλλει στη δημιουργία κίνησης απελευθερώνοντας το στήθος και το διάφραγμα , το οποίο βελτιώνει τη διαδικασία της αναπνοής.

Οι ασθενείς που προβαίνουν σε αυτή την θεραπεία, ενστικτωδώς παίρνουν βαθύτερες ανάσες και πάντα νιώθουν μια αίσθηση ανακούφισης.

5. Αντιβράχιο. Το εσωτερικό σημείο του αγκώνα είναι πολύ αποτελεσματικό στην αντιμετώπιση του άγχους, και της δυσχέρειας που μπορεί να αισθάνεστε στο στήθος. Εφαρμόστε πίεση στο εσωτερικό σημείο του αγκώνα και στα δύο χέρια ώστε να ανακουφιστείτε από το άγχος.


6. Παλάμη Αυτό το σημείο βρίσκεται σε ένα κανάλι ενέργειας, το οποίο επηρεάζει την καρδιά , το ήπαρ, και το πάγκρεας. Τη στιγμή που θα πατήσετε σε αυτό το σημείο, θα αισθανθείτε μια άμεση ανακούφιση από το στρες.

7. Κνήμη. Η εφαρμογή πίεσης σε αυτό το σημείο αυξάνει και ρυθμίζει τη ροή της ενέργειας, ανακουφίζει από την κούραση και αυξάνει τη συγκέντρωση. Πατήστε αυτό το σημείο για 1 λεπτό και έπειτα προχωρήστε στο επόμενο σημείο.

Δείτε ακόμη: Μασαζ προσώπου: λάδι για τέλειο αποτέλεσμα ανά τύπο δέρματος

8. Πέλμα . Αυτό το σημείο βρίσκεται στο εσωτερικό του ποδιού. Εφαρμόστε πίεση στο σημείο αυτό προκειμένου να διεγείρετε και να εξισορροπήσετε την κυκλοφορία της ενέργειας σε όλο το σώμα και στο μυαλό, ανακουφίζοντας το μυαλό από το άγχος και τις ανησυχίες. Αυτό το σημείο επίσης ανακουφίζει τον πόνο στον αστράγαλο.

* Τα άρθρα, έχουν καθαρά πληροφοριακό χαρακτήρα και δεν αναπληρώνουν την γνώμη του θεράποντα ιατρού. Το περιεχόμενο των άρθρων είναι για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον θεραπευτή, εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Κάθε οργανισμός είναι μοναδικός και έχει διαφορετικές ελλείψεις, ανάγκες, παθολογικά ευρήματα και ψυχολογικά χαρακτηριστικά. Ζητήστε την βοήθεια ειδικών αποκλειστικά για την δική σας περίπτωση. Το daddy-cool.gr και οι συντάκτες του δεν φέρουν καμία ευθύνη για την οποιαδήποτε χρήση.

Πηγή: daddy-cool