«8 Πράγματα που Άλλαξαν στη Ζωή μου, Όταν Ξεκίνησα να Κάνω Διατάσεις για 10 Λεπτά Καθημερινά»

Από το πρώτο μου μάθημα γυμναστικής στο δημοτικό, έχω ακούσει πολλά καλά πράγματα σχετικά με τις ασκήσεις διατάσεων, αλλά δεν τα πήρα στα σοβαρά τότε. Όταν έγινα 30 ετών, άρχισα να έχω πόνους στην πλάτη μου κατά καιρούς. Κανένα φάρμακο που πήρα δεν με βοηθούσε, οπότε έπρεπε να αναζητήσω άλλες λύσεις σε αυτό το πρόβλημα. Τότε αποφάσισα να πραγματοποιήσω ένα πείραμα και να ενσωματώσω το τέντωμα στην καθημερινή μου ρουτίνα. Κάνω διατάσεις τους μυς μου για 10 λεπτά την ημέρα για ένα μήνα και τώρα μπορώ να δω μερικές απρόσμενες αλλαγές στο σώμα μου.

Θα ήθελα να μοιραστώ τα αποτελέσματα που έζησα μετά από αυτό το πείραμα και πραγματικά ελπίζω να ενθαρρύνω τους αναγνώστες μας να ακολουθήσουν το παράδειγμά μου.

Οι ασκήσεις διατάσεων που έκανα:

Λυγίστε το κεφάλι ως το γόνατο: Καθίστε στο πάτωμα με το δεξιό πόδι σας τεντωμένο προς τα πλάγια, το αριστερό γόνατο λυγισμένο και το πέλμα του αριστερού σας ποδιού, να βρίσκεται κοντά στον δεξιό μηρό σας. Λυγίστε προς τη δεξιά πλευρά σας και πιάστε το δεξί σας πόδι και με τα δύο χέρια. Μείνετε σε αυτή τη στάση για 60 δευτερόλεπτα και στη συνέχεια αλλάξτε πλευρές.

Στάση του βατράχου: Καθίστε στο πάτωμα με τα πόδια σας κάτω από τους γλουτούς σας και τα γόνατά σας σε μεγάλη απόσταση. Κρατώντας τα πόδια σας στο έδαφος, σηκώστε τους γλουτούς σας και προχωρήστε τα χέρια σας προς τα εμπρός κατά μήκος του δαπέδου όσο το δυνατόν περισσότερο. Απομακρύνεται τα πόδια σας έως ότου αισθανθείτε ένα τέντωμα στους μηρούς σας. Κρατήστε την στάση αυτή για 2 λεπτά.

Στάση της κόμπρας: Ξαπλώστε στο στομάχι σας. Τεντώστε τα πόδια σας και τοποθετήστε τα χέρια σας στο πάτωμα, κάτω από τους ώμους σας. Σηκώστε το άνω μέρος του σώματος σας ισιώνοντας τους αγκώνες σας. Κρατήστε την στάση αυτή για 2 λεπτά.

Σκύλος στραμμένος προς τα κάτω: Τοποθετήστε τα χέρια και τα πόδια σας στο πάτωμα, σε πλάτος ακριβώς όσο είναι οι ώμοι σας. Κρατώντας τα χέρια και τα πόδια σας ίσια, μείνετε σε αυτή τη θέση για 2 λεπτά.

Συστροφή σπονδυλικής στήλης: Καθίστε στο πάτωμα και τεντώστε και τα δύο πόδια σας μπροστά. Λυγίστε το αριστερό σας γόνατό και τοποθετήστε το δεξιό αγκώνα από πάνω του. Βάλτε το αριστερό σας χέρι στο πάτωμα ακριβώς πίσω σας και κοιτάξτε πάνω από τον αριστερό σας ώμο. Μείνετε σε αυτή τη θέση για 60 δευτερόλεπτα, στη συνέχεια αλλάξτε πλευρές και επαναλάβετε.

Τα αποτελέσματα που απέκτησα:

8. Ξεκίνησα να κοιμάμαι καλύτερα.

7. Άρχισα επιτέλους να μπορώ να νιώθω το σώμα μου

6. Νιώθω λιγότερο υποτονική.

5. Ο πόνος στην πλάτη μου έχει φύγει.

4. Οι εξετάσεις αίματος μου, έχουν γίνει καλύτερες.

3. Ο συντονισμός μου βελτιώθηκε.

2. Νιώθω λιγότερο άγχος.

1. Δεν νιώθω πως κρυώνω όλη την ώρα.