8 Κόλπα Ομορφιάς για να Τονώσετε το Πρόσωπό σας και να Εμφανίσετε τις Γωνίες του.

Τα πρώτα ορατά σημάδια της γήρανσης είναι οι ρυτίδες και το χαλαρό δέρμα. Η ελαστικότητα του δέρματος εξαρτάται από το πόσο καλά τονωμένοι είναι οι μυς.

Έτσι, αποφασίσαμε να σας παρουσιάσουμε τις πιο αποτελεσματικές ασκήσεις για το πρόσωπο:

Ζεστάνετε τους μυς σας

Αρχικά, θα πρέπει να κάνετε ζέσταμα. Σταθείτε όρθιοι και κρατήστε την πλάτη ίσια. Τώρα, προσπαθήστε να τραγουδήσετε διάφορα φωνήεντα όσο περισσότερο μπορείτε. Κάντε αυτή την άσκηση μέχρι να ζεσταθεί το πρόσωπό σας.

№ 8

Καθίστε κάτω και γείρτε το κεφάλι σας προς τα πίσω. Τώρα φανταστείτε πως προσπαθείτε να φτάσετε το ταβάνι με το κάτω χείλος. Τεντώστε το όσο περισσότερο γίνεται και κρατηθείτε για 5-10 δευτερόλεπτα. Κάντε ένα μικρό διάλειμμα και επαναλάβετε 2-3 φορές.

№ 7

Σταυρώστε τα χέρια σας πάνω από το στήθος και σηκώστε αργά το πηγούνι ενώ στέκεστε όρθια. Αφού φτάσετε στο όριό σας, πάρτε μία βαθιά ανάσα και μετρήστε μέχρι το 15. Μετά, επανέλθετε αργά στην αρχική θέση.


№ 6

Να έχετε το κεφάλι σας ίσιο κατά την διάρκεια της άσκησης. Πιέστε προς τα κάτω τις γωνίες από τα χείλια σας και επανέλθετε στην αρχική θέση. Επαναλάβετε τουλάχιστον 5 φορές μέχρι να νιώσετε τους μυς σας να τραβάνε.

№ 5

Κρατήστε ένα μολύβι με τα χείλια. Τώρα, προσπαθήστε να γράψετε το όνομά σας στον αέρα χωρίς να κουνάτε το κεφάλι. Συνεχίστε για τουλάχιστον 3 λεπτά. Κάντε ένα μικρό διάλειμμα και επαναλάβετε μερικές ακόμα φορές.

№ 4

Γείρτε το κεφάλι σας στα πλάγια, προσπαθώντας να φτάσετε τον ώμο με το αυτί σας. Πιέστε το δεξί σας χέρι στην δεξιά πλευρά του κεφαλιού σας, ενώ βάζετε αντίσταση με το κεφάλι και το λαιμό. Κρατηθείτε για 10 δευτερόλεπτα και επαναλάβετε για την άλλη πλευρά.


№ 3

Πάρτε βαθιά ανάσα, κλείστε σφιχτά τα χείλια σας και φουσκώστε τα μάγουλα. Βάλτε τα χέρια στα μάγουλα ώστε τα δάχτυλα να καλύπτουν τα αυτιά. Τώρα, αρχίστε να πιέζετε τα μάγουλα και να τεντώνετε τους μυς. Κρατηθείτε για 5-10 δευτερόλεπτα, κάντε ένα μικρό διάλειμμα και επαναλάβετε 5-6 φορές.

№ 2

Ανοίξτε το στόμα και καλύψτε τα δόντια με τα χείλια. Τώρα, μετακινήστε το κάτω μέρος του σαγονιού σας προς τα μπροστά και πιέστε το πηγούνι με το δάχτυλό σας. Προσπαθήστε να αντισταθείτε στο δάχτυλο με τους μυς του προσώπου και μετά χαλαρώστε. Επαναλάβετε 10 φορές.

№ 1

Βάλτε τις γροθιές σας κάτω από το πηγούνι. Πιέστε το προς τα πάνω ενώ αντιστέκεστε με το λαιμό και το κεφάλι. Κρατηθείτε για 30 δευτερόλεπτα, κάντε ένα μικρό διάλειμμα και επαναλάβετε 10 φορές.

Πηγή