8 Αποτελεσματικοί Τρόποι Αδυνατίσματος αποκλειστικά για Γυναίκες άνω των 40 Ετών

Σύμφωνα με ειδικούς, ο μεταβολισμός μας μειώνεται περίπου 5% κάθε δεκαετία μετά τα 40. Αυτό σημαίνει πως κατά μέσο όρο οι γυναίκες θα πρέπει να κόβουν 100 θερμίδες από την διατροφή τους για να παραμένουν σε φόρμα.

Ωστόσο, υπάρχουν και άλλοι πιο εύκολοι τρόποι να το πετύχετε αυτό, όπως το να μειώσετε την θέρμανση στο σπίτι σας.

Παρακάτω, σας παρουσιάζουμε 8 αποτελεσματικές μεθόδους που θα σας βοηθήσουν να μείνετε αδύνατοι ακόμα και μετά τα 40.

1. Κάντε τις σωστές ασκήσεις.

Με τον μεταβολισμό να μειώνεται, είναι σημαντικό να κάνετε κάθε μέρα 30 λεπτά αερόβια άσκηση και 4 με 5 συνεδρίες προπόνησης αντίστασης την εβδομάδα. Το να περπατάτε τουλάχιστον 10,000 σκαλιά τη μέρα είναι ένας πολύ καλός τρόπος να αυξήσετε τον μεταβολισμό σας.

2. Βάλτε ρεαλιστικούς στόχους.  

Δεν πρόκειται να χάσετε τα κιλά με μαγικό τρόπο και το να πιέζετε το σώμα σας για να πετύχετε έναν στόχο που δεν βγαίνει θα σας κάνει περισσότερο κακό παρά καλό. Να στοχεύετε να χάνετε περίπου 0.5-1 κιλό την εβδομάδα.

3. Να παίρνετε τις βιταμίνες σας.


Το σώμα έχει διαφορετικές ανάγκες σε κάθε διαφορετική περίοδο της ζωής μας. Για γυναίκες άνω των 40, είναι σημαντικό να συμπεριλαμβάνετε ασβέστιο, βιταμίνη B12, μαγνήσιο, βιταμίνη D, Ω-3 και προβιοτικά στην διατροφή σας.

4. Μείνετε στο πρόγραμμα.

Να τρώτε συχνά και λίγο. Το να χάνετε γεύματα μειώνει τον μεταβολισμό και το σώμα αρχίζει να αποθηκεύει θερμίδες αντί να τις καίει. Επίσης, να μην ξεχνάτε το πρωινό αφού είναι το πιο σημαντικό γεύμα της μέρας.

5. Μην ξεχνάτε να ξεκουράζεστε. 

Ο ύπνος δεν κάνει καλό μόνο στο δέρμα – βοηθάει και το σώμα να μένει υγιές και πιο λεπτό! Έρευνες δείχνουν πως αν δεν κοιμάστε σωστά, το σώμα παίρνει κακές αποφάσεις (τρώει ανθυγιεινά, αποφεύγει την προπόνηση) και αλλάζουν οι ισορροπίες των ορμονών με αποτέλεσμα να τρώτε περισσότερο.

6. Μειώστε την θέρμανση.


Όσο παράξενο και αν ακούγεται, ισχύει στην πραγματικότητα: Όταν κάνει κρύο, το σώμα μας δουλεύει πιο σκληρά για να μας κρατήσει ζεστούς και καίει περισσότερο λίπος. Οι ειδικοί συμβουλεύουν να έχουμε την θερμοκρασία στους 19º.

7. Να πίνετε αρκετό νερό. 

Εάν φουσκώνετε εύκολα, μπορεί να νομίζετε πως το να μειώσετε την πρόσληψη νερού θα βοηθήσει. Κάνετε όμως μεγάλο λάθος. Το νερό θα βοηθήσει να μειωθεί το φούσκωμα καθώς και θα αυξήσει τις θερμίδες που καίτε.

Το νερό επίσης βοηθάει στην αποτοξίνωση του σώματος. Ένα ποτήρι πριν κάθε γεύμα μειώνει την όρεξη και τις θερμίδες που καταναλώνουμε. Το να πίνουμε κρύο νερό θα αυξήσει τις θερμίδες που καίμε καθώς το σώμα θα χρειαστεί να το ζεστάνει.

8. Να ελέγχετε συχνά την υγεία σας. 

Μερικές φορές, το να είσαι άνω των 40 και να μην χάνεις βάρος παρά τις προσπάθειες, σημαίνει πως το συκώτι σου χρειάζεται αποτοξίνωση ή ο θυρεοειδής έχει πρόβλημα. Υπάρχουν και άλλες αιτίες, αλλά αυτές είναι οι δύο πιο συνηθισμένες.

Εάν είναι έτσι, θα πρέπει να συνεργαστείτε με τον γιατρό σας. Για το συκώτι, μία αλλαγή στην διατροφή μπορεί να είναι αρκετή αλλά για τον θυρεοειδή τα πράγματα είναι πιο πολύπλοκα.

Credit: brightside.me