7 Εύκολες Ασκήσεις για να Κάψετε Γρήγορα το Λίπος, Χωρίς Γυμναστήρια και Κούραση

Όταν πρόκειται για την απώλεια βάρους, πολλοί από μας πιστεύουν πως είναι μόνο δυνατό μέσα από έντονες ασκήσεις και γυμναστική. Ωστόσο, οι διατάσεις βοηθούν επίσης τον μεταβολισμό, την κυκλοφορία του αίματος και ακόμα και την ανάπτυξη των μυών!

Παρακάτω σας παρουσιάζουμε διάφορες διατάσεις που βοηθούν στην απώλεια βάρους.

1. Η κόμπρα 

1. Τεντώστε τα χέρια σας στα πλάγια και ξαπλώστε με τα πόδια ενωμένα.

2. Σηκώστε το πάνω μέρος του σώματος προς τα μπρος

3. Γείρτε το κεφάλι προς τα πίσω.

4. Κρατηθείτε για 20-30 δευτερόλεπτα.

2. Seated Twist

1. Καθίστε στο πάτωμα, με το ένα πόδι τεντωμένο μπροστά σας, το άλλο λυγισμένο στο γόνατο και πάνω από το άλλο.

2. Στρίψτε το σώμα σας προς το λυγισμένο γόνατο.

3. Κρατηθείτε για 20-30 δευτερόλεπτα.

3. Ο πολεμιστής  


1. Από όρθια θέση κάντε ένα μεγάλο βήμα προς τα πίσω με το αριστερό σας πόδι. Στρίψτε το 45 μοίρες προς το κέντρο.

 2. Λυγίστε το δεξί σας πόδι στις 90 μοίρες, ώστε το γόνατο να είναι ακριβώς πάνω από τον αστράγαλο. Κρατήστε την πλάτη σας ευθεία.  

3. Τεντώστε τα χέρια σας προς το ταβάνι

4. Κρατηθείτε στην στάση αυτή για 25-30 δευτερόλεπτα και μετά αλλάξτε πόδια.

4. Η γέφυρα 

1. Ξαπλώστε με την πλάτη σας ενώ τα χέρια σας είναι τεντωμένα στα πλάγια και τα γόνατα λυγισμένα στις 90 μοίρες.

2. Σηκώστε αργά το σώμα σας προς τα πάνω

3. Πιέστε τους ώμους προς το πάτωμα

4. Κρατηθείτε για 10-15 δευτερόλεπτα.

5. Side Lunge

1. Λυγίστετο δεξί σας πόδι προς τα πλάγια, μέχρι το γόνατο να είναι στις 90 μοίρες.

2. Τεντώστε το αριστερό πόδι προς τα αριστερά, ενώ η πατούσα ακουμπάει το πάτωμα.


3. Γείρτε τον κορμό σας ελαφρώς προς τα μπροστά.

4. Κρατηθείτε για 25-30 δευτερόλεπτα και μετά αλλάξτε πλευρά.

6. Πιέστε τα γόνατα 

1. Ξαπλώστε στην πλάτη σας, λυγίστε τα γόνατα και κρατήστε τα με τα χέρια.

2. Ενώστε τα γόνατα στο στήθος σας μέχρι να νιώθετε ένα ελαφρύ τέντωμα.

3. Κρατηθείτε για 25-30 δευτερόλεπτα.

7. Το τόξο

1. Ξαπλώστε μπρούμυτα και τεντώστε τα χέρια σας προς τα πίσω και πάνω.

2. Λυγίστε τα γόνατα και κρατήστε τους αστραγάλους.

3. Οι ώμοι να είναι μακρυά από τα αυτιά.

4. Κρατηθείτε για 20-30 δευτερόλεπτα.

Οι ασκήσεις αυτές δεν χρειάζονται ιδιαίτερο εξοπλισμό και θα μπορείτε να τις κάνετε ακόμα και σε ένα πάρκο!

Credit: brightside.me