6 υπέροχοι τρόποι με τους οποίους ο μεσημεριανός ύπνος μπορεί να βελτιώσει την υγεία σας!

Αισθάνεστε κουρασμένοι τα μεσημέρια; Μην προσπαθείτε να αποφύγετε τον ύπνο

1. 6 λεπτά ύπνου βελτιώνουν τη μνήμη. Είναι απίστευτο αλλά συμβαίνει. Έξι λεπτά με κλειστά μάτια είναι αρκετά για να βελτιώσετε τη μακρόχρονη μνήμη σας. Επομένως, την επόμενη φορά που θα διαβάζετε για κάποιο τεστ, σταματήστε το διάβασμά σας για να κλείσετε τα μάτια σας για 6 λεπτά. Θα εκπλαγείτε με το πόσα πολλά θα μπορείτε να θυμηθείτε.

2. 20 λεπτά ύπνου σας βοηθούν να έχετε καλύτερες αντιδράσεις. Τα 20 λεπτά ύπνου είναι ιδανικός χρόνος για να ενισχύσετε την πνευματική σας διαύγεια όπως και τις κινητικές σας λειτουργίες.

3. 30 λεπτά ύπνου σας βοηθούν να αναπληρώσετε μία νύχτα αϋπνίας ή ενός όχι και τόσο καλού βραδινού ύπνου. Σύμφωνα με μία έρευνα, ο 30λεπτος ύπνος μπορεί να συμβάλει στην αποφυγή του ορμονικού αρνητικού αντίκτυπου της αϋπνίας ή του κακού βραδινού ύπνου. Παρόλο που αυτό μπορεί να ακούγεται μεγαλειώδες, θα ήταν επικίνδυνο εάν το μετατρέπατε σε συνήθεια. Η έλλειψη ύπνου σχετίζεται με πολλά προβλήματα υγείας, μεταξύ των οποίων η παχυσαρκία, η υψηλή πίεση του αίματος και η κατάθλιψη.

4. 40 λεπτά ύπνου βοηθούν στη μείωση της πίεσης του αίματος. Ο 45λεπτος ύπνος έχει την εκπληκτική ικανότητα να συμβάλει στη μείωση της πίεσης του αίματος όπως και στην ενίσχυση του καρδιαγγειακού συστήματος σε περίοδο άγχους.

5. 60 λεπτά ύπνου σας βοηθούν στην επίλυση προβλημάτων. Εάν απλώς δεν μπορείτε να βρείτε τη λύση σε ένα πρόβλημα, κλείστε τα μάτια σας και βάλτε το ξυπνητήρι να χτυπήσει σε 60-90 λεπτά. Αυτός είναι ο κατάλληλος χρόνος που απαιτείται για να γίνουν καινούριες συνδέσεις και να μπορείτε να επιλύσετε περίπλοκα προβλήματα.

6. 90 λεπτά ύπνου βοηθούν στη βελτίωση της δημιουργικότητας. Τα 90 λεπτά αποτελούν ένα πλήρη κύκλο ύπνου. Εάν μπορείτε να χωρέσετε στο πρόγραμμά σας έναν 90λεπτό ύπνο, η δημιουργικότητά σας θα φτάσει στα ύψη. Επίσης, θα βελτιωθεί η συναισθηματική σας υγεία όπως και η διαδικαστική μνήμη.

Επιμέλεια κειμένου Σωτηριάδου Χριστίνα