6 εύκολες και Καθημερινές ασκήσεις που θα κάνουν τον πόνο από τα γόνατα και τη λεκάνη σας μια άσχημη ανάμνηση

To 15-25% των ανθρώπων πάσχουν από πόνο στα γόνατα, που είναι η δεύτερη μεγαλύτερη αιτία χρόνιου πόνου. Αλλά ακόμη και χωρίς αυτό, όλοι υποφέρουμε από μικρούς τραυματισμούς και κόπωση κατά καιρούς. Ακολουθούν μερικές συμβουλές σχετικά με τον τρόπο χρήσης της φυσικοθεραπείας που σκοπό έχει να σας κάνει να αισθανθείτε καλύτερα.

Είμαστε πάντα σε εγρήγορση, βοηθώντας σας να παραμείνετε υγιείς και χωρίς πόνο. Γι ‘αυτό θέλουμε να δείτε αυτές τις έξι απλές ασκήσεις για να σας βοηθήσουμε να απαλλαγείτε από τον πόνο στα γόνατα, τα πόδια και τη λεκάνη.

Σήκωμα της φτέρνας

Αυτό θα δυναμώσει τους αστραγάλους και τους μυς γύρω από τα γόνατα.

Περπάτημα στα δάχτυλα

Είναι μία απλή άσκηση που μπορείτε να κάνετε οπουδήποτε. Απλά προχωρήστε στα δάχτυλά σας με γρήγορο ρυθμό – αυτό θα δυναμώσει τις γάμπες και τα δάχτυλα. Να περπατάτε έτσι για 5 με 15 λεπτά ή μέχρι να κουραστείτε.

Κύκλους με τους αστραγάλους

Εκγύμναση με αντίσταση

Θα χρειαστείτε μία ζώνη αντίστασης.

Παιχνίδια με τα δάχτυλα

Περπατώντας σε μπάλες

Για να χαλαρώσετε και να γυμνάσετε τις καμάρες των ποδιών σας:

Μπόνους

Η πιεσοθεραπεία και το μασάζ ποδιών χρησιμοποιούνται ευρέως σε όλο τον κόσμο.

Εάν μετά από μια κουραστική μέρα έχετε πόνους στα πόδια, τοποθετήστε τους δύο αντίχειρές σας στα σημεία της εικόνας (μεταξύ των δακτύλων 1 και 2, 4 και 5, περίπου 1 cm) και απαλά κάντε μασάζ μέχρι 15 λεπτά για εύκολη και γρήγορη χαλάρωση.