Κοιλιακό Λίπος: 5 τύποι κοιλιάς που δεν προκαλούνται από το περιττό λίπος

Το καλοκαίρι θα φτάσει σύντομα και πολλοί άνθρωποι επιθυμούν να αποκτήσουν ένα όμορφο σώμα. Μερικές φορές όμως, η κοιλιά δεν φαίνεται να μειώνεται, παρά τις προσπάθειες που κάνει κάποιος.

Ο εξαιρετικός γυμναστής Τζέιμς Ντούιγκαν που προπόνησε τα μοντέλα Ελ Μακφέρσον και Ρόζι Χάντινγκτον Γουάιτλι, δίνει μερικές καλές συμβουλές, ώστε να αντιμετωπίσετε αυτό το πρόβλημα. Επίσης, θα μάθετε τα αίτια της ανεπιθύμητης ανάπτυξης λίπους γύρω από τη μέση.

«Λαβές του έρωτα»

Διακριτικό χαρακτηριστικό: Μαξιλαράκια στις πλευρές

Αιτίες:

-Καθιστική ζωή

-Κατανάλωση γλυκών

-Υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ

-Πολλή ζάχαρη και εξευγενισμένοι υδατάνθρακες (μπισκότα, κέικ και λευκό ψωμί) ή αμυλούχοι υδατάνθρακες (ζυμαρικά και ρύζι) στη διατροφή σας.

Πώς να απαλλαγείτε:

#1 Πιείτε λιγότερο αλκοόλ. Μερικά ποτήρια κρασιού 3-4 φορές την εβδομάδα, οδηγούν στην ανάπτυξη αυτής της κοιλιάς με γεμάτες και λιπαρές πλευρές. Σταματήστε να πίνετε αλκοόλ για 2 εβδομάδες και στη συνέχεια μετριάστε την ποσότητα.

#2 Ξανασκεφτείτε τη διατροφή σας. Αποφύγετε τα ειδικά διαιτητικά προϊόντα και τα τρόφιμα χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά. Επιλέξτε αβγά, άπαχο κρέας και λαχανικά, καθώς και καλά λίπη, όπως το αβοκάντο, τα καρύδια και τα ψάρια με υψηλής περιεκτικότητας λιπαρά.

#3 Βρείτε χρόνο για άσκηση. Δεν χρειάζεται να πάτε στο γυμναστήριο. Οι μακριές βόλτες, οι ασκήσεις, τα σκουώτς και οι αντίστροφοι κοιλιακοί, μπορούν να σας βοηθήσουν.

Ειδικές οδηγίες:

Η σωματική άσκηση και η σωστή διατροφή είναι αρκετές. Θα σας επιτρέψουν να δείτε την κοιλιά σας να μειώνεται σε μέγεθος και αυτό θα σας δώσει δύναμη για να συνεχίσετε.

«Κοιλιά άγχους»

Διακριτικό χαρακτηριστικό: Το λίπος είναι συγκεντρωμένο γύρω από τον αφαλό και η κοιλιά είναι παχιά και όχι χαλαρή.

Αιτίες:

-Χρόνια καταπόνηση (υψηλά επίπεδα κορτιζόλης)

-Χάνετε συχνά τα γεύματα

-Πίνετε πολύ καφέ

-Έχετε το σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου

-Καταναλώνετε ανθυγιεινά τρόφιμα (αλατισμένοι ξηροί καρποί, πατατάκια και άλλα).

Πώς να απαλλαγείτε:

#1 Πάτε νωρίς για ύπνο. Όταν κοιμάστε λίγο και όχι ικανοποιητικά λόγω άγχους, διαταράσσεται η παραγωγή λεπτίνης, η ορμόνη που βοηθά στη ρύθμιση της όρεξης και του μεταβολισμού.

#2 Χαλαρώστε πριν κοιμηθείτε. Οι ασκήσεις αναπνοής, ένα ζεστό μπάνιο ή ο διαλογισμός, μπορούν να σας βοηθήσουν. Αυτές οι χρήσιμες συνήθειες, θα σας βοηθήσουν να κοιμηθείτε καλά. Περιορίστε την νυχτερινή κατανάλωση καφέ (μην πίνετε περισσότερο από 2 φλιτζάνια την ημέρα).

#3 Μηνεξαντλείτε υπερβολικά το σώμα σας με ασκήσεις. Οι υπερβολές με αεροβικές ασκήσεις, θα αυξήσουν τα επίπεδα κορτιζόλης. Κάντε γιόγκα, μεγάλους περιπάτους και γυμναστική, αλλά μην το παρακάνετε.

#4 Συμπεριλάβετε το μαγνήσιο στη διατροφή σας. Το μαγνήσιο είναι ένα χαλαρωτικό στοιχείο που περιέχεται στα σκούρα πράσινα λαχανικά, τους ξηρούς καρπούς και στα πίτουρα σιταριού.

Ειδικές οδηγίες:

Κάντε γιόγκα, διατάσεις και πιείτε χαμομήλι πριν πάτε για ύπνο. Αυτό θα μειώσει την κορτιζόλη και θα βοηθήσει το σώμα σας να ηρεμήσει.

«Χαμηλή κοιλιά»

Διακριτικό χαρακτηριστικό: Είστε αδύνατοι, αλλά το κατώτερο μέρος της κοιλιάς προεξέχει λίγο.

Αιτίες:

-Πρόσφατη μητρότητα

-Μονοτονική και υπερβολικά εξαντλητική άσκηση στο γυμναστήριο (κάνετε πολλά λάθη και χρησιμοποιείτε ρόδα κοιλιακών).

-Διατροφή χωρίς συχνές αλλαγές

-Καμπυλότητα της σπονδυλικής στήλης

Πώς να απαλλαγείτε:

#1 Υγιεινή διατροφή και πολλές ίνες: Τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, το ψωμί ολικής αλέσεως και οι άλλες πηγές ινών, είναι καλές για εσάς.

#2 Σταματήστε να κάνετε σκουώτς: Πιθανότατα τα κάνετε λάθος, προκαλώντας πίεση στο κάτω μέρος της πλάτης και επιδεινώνετε την καμπυλότητα της σπονδυλικής στήλης, κάνοντας την κοιλιά σας πιο εμφανή. Αντικαταστήστε τα σκουώτς με την άσκηση σανίδα.

#3 Ίση κατανομή άσκησης. Μην γυμνάζετε υπερβολικά μόνο συγκεκριμένα μέρη του σώματός σας. Δοκιμάστε μια γυμναστική που να τα περιλαμβάνει όλα. Έτσι, θα γυμναστούν όλες οι ομάδες μυών.

Ειδικές οδηγίες:

Πιείτε περισσότερο νερό και επιλέξτε τρόφιμα που είναι εύκολα αφομοιώσιμα (πράσινα λαχανικά) και ελαφρές πρωτεΐνες (ψάρι και κοτόπουλο).

«Η κοιλιά της μαμάς»

Διακριτικό χαρακτηριστικό: Μετά τη γέννα, η κοιλιά δείχνει σαν να είστε έγκυος.

Αιτίες:

-Έχετε λίγο χρόνο για τον εαυτό σας. Η μήτρα χαμηλώνει μετά τη γέννηση και η επίτευξη των αποτελεσμάτων γίνεται πιο δύσκολη απ’ ό,τι πριν την εγκυμοσύνη. Θα χρειαστούν τουλάχιστον 6 εβδομάδες για να επιστρέψετε στο κανονικό σας μέγεθος.

-Ξεκινάτε τη γυμναστική πολύ νωρίς. Είναι καλύτερα να ξεκουραστείτε 2-3 μήνες μετά τον τοκετό, πριν ξεκινήσετε τη γυμναστική.

-Αδύναμοι μύες της λεκάνης

Πώς να απαλλαγείτε:

#1 Συμπεριλάβετε το ιχθυέλαιο στη διατροφή σας.

#2Δοκιμάστε να καταναλώνετε υγιεινά λίπη καθημερινά: ξηρούς καρπούς, φυτικά έλαια και ελιές. Σας βοηθούν να καταπολεμήσετε την κούραση, η οποία είναι ένα εμπόδιο για τις μητέρες.

#3 Κάντε ασκήσεις Κέγκελ: Δρουν σαν φυσικός κορσές για το σώμα. Τονώστε και χαλαρώστε τους μυς πυελικού εδάφους 15-20 φορές και επαναλάβετε την άσκηση 5 φορές την ημέρα.

#4 Ρουφήξτε την κοιλιά σας. Είναι μια καλή συνήθεια, που θα τονώσει τους μυς χωρίς να τους κουράσει υπερβολικά.

#5 Σταματήστε τα σκουώτς και τους κοιλιακούς. Είναι από τα χειρότερα που μπορείτε να κάνετε μετά τη γέννα. Αφήστε το σώμα να ανακάμψει πρώτα.

Ειδικές Οδηγίες:

Απογευματινός ύπνος και τέντωμα πριν από αυτόν. Καλύψτε τα παράθυρα και αφήστε τον εαυτό σας να κοιμηθεί κατά τη διάρκεια της ημέρας. Οι ορμόνες του ύπνου θα εντείνουν την καύση του λίπους.

«Πρησμένη κοιλιά»

Διακριτικό χαρακτηριστικό: Το στομάχι σας είναι επίπεδο το πρωί, αλλά αυξάνεται κατά τη διάρκεια της ημέρας, ανεξάρτητα από το αν έχετε υπερβολικό βάρος.

Αιτίες:

-Τροφική αλλεργία

-Υποτονικό εντερικό σύστημα

-Ανισορροπία της εντερικής χλωρίδας

Πώς να απαλλαγείτε:

#1 Εξαιρέστε τα τρόφιμα που δεν λειτουργούν καλά με το σώμα σας. Οι πιο κοινές μη ανεκτές ουσίες, είναι η γλουτένη (ψωμί, ζυμαρικά, είδη ζαχαροπλαστικής), το αλκοόλ, η ζύμη (κέικ, μπύρα) και τα μεταποιημένα γαλακτοκομικά προϊόντα (τυρί, γάλα, βούτυρο).

#2 Επιλέξτε μια διατροφή πλούσια σε φρέσκα λαχανικά, κρέας, κοτόπουλο και ψάρι. Προσπαθήστε να αποφύγετε το ψωμί και τα γλυκά για 2 εβδομάδες και δείτε αν η κοιλιά σας σταμάτησε να είναι πρησμένη.

#3 Μην παραλείπετε το πρωινό. Πρέπει να είναι το μεγαλύτερο από όλα τα άλλα γεύματα, μιας και η πέψη είναι στην καλύτερη λειτουργία της το πρωί. Μην τρώτε τη νύχτα. Να μασάτε καλά το φαγητό και να πίνετε πολύ νερό.

#4 Το πρήξιμο μπορεί να αποτελεί σημάδι μη ισορροπημένης εντερικής χλωρίδας. Τα πρεβιοτικά και τα προβιοτικά, είναι η ευκολότερη λύση. Βρίσκονται στην ξινή κρέμα και σε ορισμένα φρούτα και λαχανικά, όπως το λάχανο, το σκόρδο και το κρεμμύδι. Ένα υγιές στομάχι, είναι ένα επίπεδο στομάχι.

Ειδικές Οδηγίες:

Αναπνεύστε. Κάντε την εξής άσκηση κάθε πρωί: ξαπλώστε στην πλάτη, χαλαρώστε εντελώς και εισπνεύστε/εκπνεύστε βαθιά για 10 φορές. Κάντε μια βόλτα μετά το γεύμα σας.

diaforetiko