5 Ιαπωνικά Μυστικά που θα σας Κάνουν να Νιώσετε Νεότεροι και Πιο Δυνατοί. Το 3ο Έχει Άμεσα Αποτελέσματα.

O Ιάπωνας μηχανικός και δάσκαλος του Aikido, Katsuzo Nishi, ήταν ένα πολύ αδύναμο αγόρι και οι γιατροί είχαν πει στους γονείς του πως θα πέθαινε πριν φτάσει τα 20.

Για να βελτιώσει την υγεία του, οι γονείς του τον έστειλαν σε ένα Βουδιστικό μοναστήρι. Πέρασε 3 χρόνια εκεί μαθαίνοντας διάφορες τεχνικές διαλογισμού και ξιφομαχίας.

Ο Katsuzo ακόμα ψάχνει τρόπους να βελτιώσει την υγεία του και διαβάζει βιβλία σύγχρονων γιατρών όπως και αρχαίες πρακτικές για την ανατολική και δυτική ιατρική.

Τελικά, κατέληξε να γράψει το δικό του βιβλίο με τρόπους να δυναμώσει κανείς το σώμα του. Το βιβλίο εκδόθηκε το 1927, όταν ο συγγραφέας ήταν 44 ετών.

Σήμερα, σας προσκαλούμε να δείτε το σύστημα που ανέπτυξε, που έχει προσελκύσει πολλούς ακόλουθους από όλο τον κόσμο.

Κανόνας #5. Δυνατή πλάτη

Όπως όλοι ξέρουμε, η καμπυλότητα της σπονδυλικής μπορεί να προκαλέσει διάφορα προβλήματα στα εσωτερικά μας όργανα. Γι’αυτό είναι σημαντικό να έχουμε καλή στάση τη μέρα αλλά και την νύχτα.

Κανόνας #4. Ένα στερεό κύλινδρο αντί για μαξιλάρι.

Οι Ιάπωνες πιστεύουν πως η σκολίωση στην λαιμό είναι μία από τις πρώτες ενδείξεις πως η ζωή ενός ατόμου θα είναι σύντομη. Γι’αυτό και συμβουλεύει να έχουμε σκληρό μαξιλάρι και να το τοποθετούμε ανάμεσα στον 3ο και 4ο σπόνδυλο.


Αρχικά, μπορεί να νιώθουμε δυσφορία αλλά με τον καιρό θα δούμε μεγάλη διαφορά.

Κανόνας #3. Η άσκηση του χρυσόψαρου.

Ξαπλώστε σε μία σκληρή επιφάνεια. Τεντώστε τα χέρια σας. Βάλτε τις πατούσες σας κάθετα προς το πάτωμα. Τεντώστε την αριστερή πατούσα και το αριστερό σας χέρι χωρίς να τα πάρετε από το πάτωμα.

Επαναλάβετε για την δεξιά πατούσα και το δεξί χέρι. Επαναλάβετε την άσκηση για 2 λεπτά.

Βάλτε τα χέρια σας κάτω από τον λαιμό και σταυρώστε τα στον 3ο και 4ο σπόνδυλο. Ενώστε τα πόδια σας και ελαφρώς απλώστε τα προς τα πλάγια. Κουνήστε τα πόδια σας αριστερά και δεξιά. Επαναλάβετε για 2 λεπτά.

Κανόνας #2. Βελτιώστε την κυκλοφορία του αίματος

Ξαπλώστε σε σκληρή και επίπεδη επιφάνεια. Βάλτε ένα στερεό κύλινδρο στον 3ο και 4ο σπόνδυλο του λαιμού. Σηκώστε τα χέρια και τα πόδια και λυγίστε ελαφρώς τους αγκώνες και τα γόνατα. Κουνήστε τα χέρια και τα πόδια σας. Επαναλάβετε για 1-3 λεπτά.


Κανόνας #1. Ενώστε τις παλάμες και τις πατούσες.  

Ξαπλώστε σε μία σκληρή και επίπεδη επιφάνεια και βάλτε έναν στερεό κύλινδρο κάτω από τον 3ο και 4ο σπόνδυλο του λαιμού. Λυγίστε τα γόνατα χωρίς να τα σηκώσετε από το πάτωμα και ενώστε τις πατούσες σας. Επαναλάβετε 10 φορές.

Ενώστε τις παλάμες σας κάθετα προς το σώμα και πιέστε τις άκρες των δαχτύλων. Επαναλάβετε τις ίδιες κινήσεις αλλά αυτή τη φορά πιέστε όλη την παλάμη.  Κρατώντας τις παλάμες ενωμένες, σηκώστε τα χέρια σας και μετά βάλτε τα πίσω στο ηλιακό σας πλέγμα.

Βάλτε τα χέρια σας πίσω από το κεφάλι, χωρίς να αλλάζετε την θέση τους. Μετά βάλτε πίσω στο ηλιακό πλέγμα.

Τώρα, πηγαίντε τα προς τα πόδια. Μετακινήστε τα μπρος και πίσω από το στήθος προς τα πόδια 10 φορές. Μετά τοποθετήστε τα πίσω από το κεφάλι.

Βάλτε τα πίσω στο ηλιακό πλέγμα, σηκώστε τις παλάμες και αρχίστε να κουνάτε τα πόδια μπρος και πίσω, κρατώντας τις πατούσες ενωμένες. Συνδυάστε τις κινήσεις των χεριών και των ποδιών.

Εάν νιώσετε πόνο, μειώστε τις επαναλήψεις. Επανέλθετε στην αρχική θέση και ξεκουραστείτε με τα μάτια κλειστά για 10 λεπτά.

Εσείς θα τις δοκιμάσετε αυτές τις μεθόδους;

Credit: brightside.me