5 φρούτα που περιέχουν τόσο ζάχαρη όσο μια σοκολάτα. Αν θέλετε να χάσετε βάρος καλύτερα να τα αποφεύγεται

 Όταν προσέχουμε τη φιγούρα μας, τείνουμε να σκεφτόμαστε τα φρούτα ως χαμηλής περιεκτικότητας σε θερμίδες και υγιεινά τρόφιμα, τρώγοντάς τα για σνακ και ακόμη και για δείπνο. Αυτό, ωστόσο, δεν ισχύει για κάθε είδος φρούτου. Πολλά από αυτά περιέχουν πολλή ζάχαρη – σχεδόν όσο και η σοκολάτα.

Αποφασίσαμε να ανακαλύψουμε ποιοι καρποί πρέπει να αποφεύγονται για να είστε πάντα σε φόρμα.

5η θέση: Βερίκοκα και φράουλες

Οι φράουλες είναι ένα από τα καλύτερα φρούτα για υγιεινή διατροφή. Αυτό το μούρο περιέχει ίνες, βιταμίνη C, πολύ νερό, και πολύ λίγη ζάχαρη, η οποία βοηθά στην καταπολέμηση της κυτταρίτιδας.

Τα βερίκοκα είναι αρκετά βαριά. Πάρα πολλά βερίκοκα μπορεί να οδηγήσουν σε δυσπεψία, αλλά ο βασικός κίνδυνος είναι στο κουκούτσι. Αν σας αρέσει να τρώτε το εσωτερικό των κουκουτσιών από τα βερίκοκα, πρέπει να ξέρετε ότι περιέχουν αμυγδαλίνη, η οποία σχηματίζει κυανιούχο υδρογόνο στο στομάχι. Είναι ένα ισχυρό δηλητήριο που μπορεί να προκαλέσει ναυτία, ζάλη και λιποθυμία εάν καταναλωθεί σε μεγάλες ποσότητες.

4η θέση: Αχλάδια και καρπούζι και πεπόνι

Τα πεπόνια και τα καρπούζια περιέχουν πολλές ίνες και νερό, προκαλώντας γρήγορα κορεσμό και ένα διουρητικό αποτέλεσμα. Αυτά τα μούρα (και όμως θεωρούνται μούρα!) βοηθούν στην απομάκρυνση των τοξινών και καταπολεμούν καταστάσεις όπως η κυτταρίτιδα και η ακμή. Είναι μεγάλη βοήθεια όταν έχει ζέστη, αποκαθιστώντας την ισορροπία του νερού, η οποία είναι επίσης ζωτικής σημασίας για μια καλή φιγούρα και το δέρμα.


Τα αχλάδια έχουν ένα σημαντικό μειονέκτημα: μπορούν να διαταράξουν τη λειτουργία του εντέρου σας, προκαλώντας δυσκοιλιότητα.

3η θέση: Αβοκάντο και φρούτα του δάσους

Χάρη στη χαμηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη, βιταμίνη C και αντιοξειδωτικά, τα φρούτα του δάσους δεν θα βλάψουν την φιγούρα σας. Αντιθέτως, βοηθούν στην παραγωγή κολλαγόνου και την καύση του πλεονάζοντος λίπους.

Το αβοκάντο, από την άλλη πλευρά, δεν είναι προϊόν που θα τρώγατε σε μια δίαιτα. Μερικές φορές αποκαλείται «φρούτο βουτύρου», για έναν καλό λόγο: η ενεργειακή του αξία είναι 227 kcal. Τα αβοκάντο χρησιμοποιούνται καλύτερα ως γέμιση ή για να το αλείψετε σε ψωμί σε μικρές ποσότητες.

2η θέση: Σταφύλια και μήλα


Τα μήλα είναι από τα καλύτερα φρούτα για fitness. Δεν έχουν καθόλου λιπαρά και η ενεργειακή τους αξία είναι περίπου 60-100 kcal. Τα μήλα περιέχουν πολλές φυτικές ίνες και προκαλούν κορεσμό, καταπολεμώντας την κυτταρίτιδα χάρη στα αντιοξειδωτικά και τις πηκτίνες.

Τα σταφύλια, αντιθέτως, είναι μεταξύ των χειρότερων καρπών τόσο για την φιγούρα σας όσο και για τη συνολική υγεία σας. Τα σταφύλια περιέχουν πολλή ζάχαρη, η φλούδα τους είναι δύσκολο να χωνευτεί, οι σπόροι μπορούν να φράξουν το έντερο και τα οξέα σε αυτά βλάπτουν το σμάλτο των δοντιών.

1η θέση: Μπανάνες και γκρέιπφρουτ

Το γκρέιπφρουτ είναι το νούμερο 1 στην καταπολέμηση του υπερβολικού βάρους εξαιτίας των ισχυρών ιδιοτήτων καύσης του λίπους. Τα ένζυμα του γκρέιπφρουτ βοηθούν ενεργά στην επεξεργασία θερμίδων. Κανένα θερμιδικό γεύμα (όχι περισσότερο από 800 kcal) δε θα βλάψει τη φιγούρα σας εάν τρώτε μισό γκρέιπφρουτ μαζί.

Οι μπανάνες, όμως, είναι οι πιο «ενεργητικοί» καρποί. Χωνεύονται αργά και οι επιστήμονες ανακάλυψαν πρόσφατα ορισμένες ουσίες σε αυτές που εμποδίζουν τη δραστηριότητα των κυττάρων που ευθύνονται για τη διάσπαση του λίπους.