Θέλεις να Αδυνατίσεις; 5 Απλά Πράγματα που Μπορείς να Κάνεις το Βράδυ για να Χάσεις Βάρος
Www.true.gr

Θέλεις να Αδυνατίσεις; 5 Απλά Πράγματα που Μπορείς να Κάνεις το Βράδυ για να Χάσεις Βάρος

Όταν φτάνει η νύχτα συνήθως νιώθουμε το στομάχι μας άδειο και την ανάγκη να φάμε κάτι. Όμως, δεν πρέπει να αφήσουμε το σώμα μας να πάρει την κάτω βόλτα.

Αν λοιπόν, είστε από εκείνους που λατρεύουν το φαγητό και θεωρούν τουλάχιστον δυσβάσταχτο να κόψουν τα λιπαρά και τα γλυκά, ακολουθήστε τις παρακάτω συμβουλές για να μη πάρετε κιλά.

# 1 Κοιμηθείτε αρκετά

Δεν είναι εύκολο για όλους να το κάνουν πράξη. Αλλά αν συνηθίσετε να κοιμάστε 8,5 ώρες την ημέρα, μπορείτε να επιταχύνετε τη διαδικασία απώλειας βάρους στο μισό.

# 2 Πίνετε γάλα



Ένα ποτήρι γάλα πριν πάτε για ύπνο δεν βοηθά μόνο να κοιμηθείτε, αλλά βοηθά επίσης στην ανάπτυξη του μυϊκού ιστού ενώ κοιμάστε. Και αυτό γιατί το γάλα και το γιαούρτι είναι πλούσια σε καζεΐνη, η οποία είναι μια πρωτεΐνη που «τροφοδοτεί» τους μυς με αμινοξέα.

# 3 Απενεργοποιήστε το θερμαντήρα

Η ζεστή κουβέρτα, είναι κακή για τον ύπνο και την απώλεια βάρους. Οι επιστήμονες έχουν διαπιστώσει ότι σε ένα δροσερό δωμάτιο, ένα άτομο ξοδεύει μέρος των θερμίδων από το αποθηκευμένο λευκό λίπος για καύση καφέ λίπους, το οποίο δεν είναι καλό.

# 4 Μείνετε μακριά από τα gadgets



Οι επιστήμονες συνεχίζουν να επιμένουν: τουλάχιστον μία ώρα πριν τον ύπνο, πρέπει να απομακρύνεστε από τους υπολογιστές και τις τηλεοράσεις. Το μπλε φως των οθονών μειώνει την παραγωγή της ορμόνης του ύπνου, μελατονίνης.

# 5 Κλείνετε τις κουρτίνες

Το 2014, οι ερευνητές από το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης μελέτησαν την υγεία των γυναικών που τους αρέσει να κοιμούνται σε σκοτεινά δωμάτια. Το 21%, είχαν μικρότερη τάση να παχύνουν, από εκείνες που προτιμούσαν να κοιμούνται με ανοιχτά παράθυρα.

Credit: betterme.guru

Διαβάστε περισσότερα
Αφήστε το σχόλιο σας:
True.gr