15 Μυστικά και Κόλπα που θα σας βοηθήσουν να Αδυνατίσετε εύκολα ΧΩΡΙΣ να κάνετε Δίαιτα ή Γυμναστική!
Www.true.gr

15 Μυστικά και Κόλπα που θα σας βοηθήσουν να Αδυνατίσετε εύκολα ΧΩΡΙΣ να κάνετε Δίαιτα ή Γυμναστική!

Όλοι ξέρουμε πως η απώλεια βάρους χρειάζεται πολύ σκληρή δουλειά. Ωστόσο, αρκετές έρευνες έχουν δείξει πως εάν αλλάξουμε μερικές από τις συνήθειές μας μπορούμε να χάσουμε βάρος χωρίς πολύ προσπάθεια. Σήμερα, σας προσκαλούμε να δείτε αυτά τα 15 πολύτιμα κόλπα για να χάσετε βάρος φυσικά.

1. Αναπνέετε βαθιά

Αυτό μειώνει τα επίπεδα κορτιζόλης, μίας ορμόνης που ρυθμίζει την αύξηση βάρους και το στρες. Εκτός από αυτό, αυξάνεται και ο μεταβολισμός. Εάν εκπνέετε πιο γρήγορα από το συνηθισμένο, βγάζετε περισσότερο διοξείδιο του άνθρακα και έτσι τα κύτταρα χρησιμοποιούν περισσότερη ενέργεια.

2. Να τρώτε περισσότερα λαχανικά για πρωινό

Το πρωινό δίνει το 25% της ενέργειας που χρειαζόμαστε κάθε μέρα. Είναι το πιο σημαντικό γεύμα της μέρας και εγγυάται καλή νοητική και φυσική κατάσταση.

3. Να κάθεστε σωστά

Είναι ένα πολύ απλό κόλπο που μειώνει τα επίπεδα κορτιζόλης και δεν χρειάζεται πολύ κόπο.

4. Να τρώτε πικάντικα φαγητά

Αυτά περιέχουν καψαϊκίνη, η οποία επιταχύνει την καύση του λίπους. Εκτός από αυτό, μειώνει το σωματικό λίπος και αυξάνει τον μεταβολισμό κατά 20% για τουλάχιστον 30 λεπτά.

5. Απομακρύνετε το περιττό λίπος με λίγο χαρτί

Εάν δεν θέλετε να αφήσετε τα λιπαρά φαγητά, τουλάχιστον μειώστε τις θερμίδες που περιέχουν με λίγο χαρτί. Θα απορροφήσει το περιττό λίπος και μειωθούν πολύ περισσότερο οι θερμίδες από ότι νομίζετε.



6. Φάτε μπροστά από έναν καθρέφτη

Είναι αποδεδειγμένο πως όταν βλέπουμε τον εαυτό μας να τρώει, τρώμε λιγότερο. Την επόμενη φορά που θα φάτε, βάλτε μπροστά έναν καθρέφτη έτσι ώστε να βλέπετε ακριβώς πόσο τρώτε.

7. Πηγαίνετε από τις σκάλες

Χρησιμοποιήστε τις σκάλες αντί για το ασανσέρ. Σύμφωνα με το πανεπιστήμιο του Νέο Μεξικό, αν ανεβαίνετε δύο ορόφους τη μέρα, αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να χάνετε 2,7 κιλά το χρόνο. Φανταστείτε να ανεβαίνετε 6 ορόφους τη μέρα!

8. Ενδυναμώστε τους μυς σας

Έρευνες δείχνουν πως αυτό είναι πιο αποδοτικό στην απώλεια βάρους από παραδοσιακές ασκήσεις. Ωστόσο, μην πιέζετε πολύ τις αρθρώσεις και τους μυς για να αποφύγετε τραυματισμούς.

9. Να πίνετε δύο ποτήρια νερό πριν από κάθε γεύμα

Αυτό μας κάνει να νιώθουμε πιο γεμάτοι και έτσι τρώμε λιγότερο. Επίσης, το νερό αυξάνει τον μεταβολισμό και το σώμα καίει περισσότερες θερμίδες.

10. Περπάτημα

Είναι αποδεδειγμένο πως το περπάτημα είναι πολύ καλό στην απώλεια βάρους. Μπορείτε να κάψετε μέχρι και 255 θερμίδες την ώρα εάν πηγαίνετε αργά και μέχρι 391 εάν κάνετε γρήγορο περπάτημα. Οπότε, καλό θα ήταν να αποφεύγετε το λεωφορείο.



11. Κάντε διατάσεις

Η ευλυγισία μειώνει τους τραυματισμούς ενώ γυμνάζεστε. Η Yoga είναι μία πολύ καλή επιλογή και μπορείτε να την κάνετε πριν κάνετε άλλες ασκήσεις. Εκτός από καλό για την υγεία, θα σας βοηθήσει να κάψετε αρκετές θερμίδες.

12. Χρησιμοποιήστε μικρότερο πιάτο

Ένα μικρότερο πιάτο γεμίζει πιο εύκολα και μπερδεύει τον εγκέφαλό μας. Έτσι, νομίζει ότι υπάρχει αρκετό φαγητό και στέλνει σήμα πως έχει χορτάσει αρκετά νωρίτερα.

13. Να τρώτε αργά

Όταν μασάτε αργά, ο εγκέφαλος έχει αρκετό χρόνο για να καταλάβει πως έχει χορτάσει. Έτσι, δεν θα τρώτε παραπάνω από ότι χρειάζεστε.

14. Να περιμένετε όρθιοι

Το σώμα καίει 50 θερμίδες παραπάνω την ώρα όταν είμαστε όρθιοι από όταν είμαστε καθισμένοι.

15. Κάντε ένα ζεστό μπάνιο

Ένα ζεστό μπάνιο μας βοηθάει να κάψουμε όσες θερμίδες καίμε σε 30 λεπτά περπάτημα. Οπότε τι περιμένετε; Κάντε ένα ωραίο καυτό μπάνιο!

Credit: brightside.me

Διαβάστε περισσότερα
Αφήστε το σχόλιο σας:
True.gr