14 Σημάδια – Καμπανάκια της Δυσλειτουργίας του Θυρεοειδούς και Πως Μπορείτε να τα Διορθώσετε

Το άγχος και το στρες επηρεάζουν τα επινεφρίδια και αυτό με την σειρά του επηρεάζει τον θυρεοειδή καθώς και ολόκληρο το ανοσοποιητικό σύστημα. Όλα συνδέονται στο σώμα και συνεργάζονται για ένα καλό αποτέλεσμα.

Οπότε, όταν κάτι βγει εκτός ισορροπίας, αναπόφευκτα θα υπάρχουν και άλλες συνέπειες.

Η κόπωση των επινεφριδίων επηρεάζει περίπου το 80% των ανθρώπων στον κόσμο. Οπότε, είναι πιθανώς να το έχετε πάθει και εσείς σε κάποια στιγμή της ζωής σας χωρίς καν να το γνωρίζετε. Αλλά τι είναι ακριβώς;

Τα επινεφρίδια είναι δύο μικροί αδένες που βρίσκονται ακριβώς πάνω από τα νεφρά και παράγουν 50 διαφορετικές ορμόνες που επηρεάζουν διάφορες σωματικές λειτουργίες.

Αυτές οι ορμόνες παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στην ρύθμιση της αντίδρασης του σώματος όταν πιέζεται.

Η κόπωση των επινεφριδίων συμβαίνει όταν τα επινεφρίδια δεν μπορούν να διαχειριστούν όλο το στρες που δεχόμαστε καθημερινά. Αυτό περιλαμβάνει: το στρες από την δουλειά, τις ανθρώπινες σχέσεις, την κακή διατροφή ή χαμηλό ανοσοποιητικό, ένα τραυματικό γεγονός, έλλειψη ύπνου κλπ.

Συμπτώματα της κόπωσης των επινεφριδίων:

Ο θυρεοειδή είναι άλλος ένας αδένας που ρυθμίζει τις ορμόνες να δουλεύουν σωστά στο σώμα. Τα επινεφρίδια και ο θυρεοειδής συνεργάζονται για να παράγουν και να παρέχουν τις απαραίτητες ορμόνες.

Όταν τα επινεφρίδια είναι πολύ πιεσμένα, ο θυρεοειδής αρχίζει να εμφανίζει προβλήματα. Οι φλεγμονές από τα επινεφρίδια μπορούν να κάνουν τους υποδοχείς στα κύτταρα για τις ορμόνες του θυρεοειδή να γίνονται λιγότερο ευαίσθητοι.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τον υποθυρεοειδισμό. Είναι όπως όταν το σώμα χάνει την ευαισθησία στην ινσουλίνη όταν έχεις διαβήτη.

Τα περισσότερα από τα συμπτώματα της κόπωσης των επινεφριδίων είναι και συμπτώματα του υποθυρεοειδισμού. Όσο πιο έντονα είναι τα συμπτώματα, τόσο πιο πιθανό είναι να πάσχετε και από τα δύο.

Τι σημαίνει αυτό για σας

Οπότε ποια είναι η λύση; Εάν θυμάστε, στην αρχή είπαμε πως ο κύριος ένοχος είναι το άγχος και το στρες. Οπότε είναι σημαντικό να μειωθεί η ορμόνη του άγχους στο σώμα ώστε να μπορέσει το ενδοκρινικό σύστημα να πάρει μία ανάσα!

#1 Συνταγή χυμού για να μειωθεί η πίεση στα επινεφρίδια και τον θυρεοειδή

Αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος να δώσετε στο σώμα σας όσα χρειάζεται.

Συστατικά:

Οδηγίες:

Κάντε χυμό τις γλυκοπατάτες, το καρότο, το jicama και το σέλινο. Προσθέστε μετά και την σκόνη ashwagandha και την κανέλα.

#2 Χαλαρώστε

Η υγεία σας θα πρέπει να είναι η πρώτη σας προταιρεότητα. Εάν η ζωή σας είναι πολύ πιεστική και νιώθετε πως πνίγεστε, είναι καιρός να χαλαρώσετε. Πάρτε μια βαθιά ανάσα και αφήστε για λίγο στην άκρη της υποχρεώσεις.

Πάρτε χρόνο για να διαλογιστείτε. Πάρτε χρόνο να αναπνεύσετε. Πάρτε χρόνο να καθίσετε έξω και να απολαύστε το ηλιοβασίλεμα με τους ανθρώπους που αγαπάτε.

Η κουλτούρα μας έχει κάνει την εργασία να φαίνεται αρετή, αλλά αυτό μας κοστίζει την υγεία μας. Μην νιώθετε αποτυχημένοι εάν αναγκαστείτε να βγάλετε μερικά πράγματα από την λίστα σας.

Να κοιμάστε 8-10 ώρες κάθε βράδυ αν είναι δυνατό. Να ξεκουράζεστε όταν νιώθετε κουρασμένοι κατά την διάρκεια της μέρας. Μην κάθεστε στον υπολογιστή ή το κινητό πριν τον ύπνο γιατί είναι πιθανό να σας προκαλέσουν αϋπνία.

Μάθετε να απολαμβάνετε την στιγμή, η υγεία σας θα σας ευγνωμονεί. Όσο κάνετε αυτές τις αλλαγές, θα δείτε την ζωή σας να βελτιώνεται!

Πηγή