11 Ευεργετικές Τροφές που θα σας Κάνουν να Δείχνετε Μέχρι και 10 χρόνια Νεότεροι
Www.true.gr

11 Ευεργετικές Τροφές που θα σας Κάνουν να Δείχνετε Μέχρι και 10 χρόνια Νεότεροι

Όλοι θέλουμε να δείχνουμε νεότεροι και να ζήσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο. Παρόλο που η κληρονομικότητα μας δίνει μια ιδέα, η διατροφή μας διαδραματίζει επίσης ζωτικό ρόλο στη συμβολή μας στην αύξηση της διάρκειας ζωής μας και στην διατήρηση του όμορφου νεανικού δέρματος για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

1. Αβοκάντο

Έχετε ακούσει πιθανώς ότι το αβοκάντο σας κάνει να κερδίσετε το βάρος λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς του σε λιπαρά. Αλλά ίσως δεν γνωρίζατε ότι τα λίπη του είναι πολύ υγιή. Η κατανάλωση ενός αβοκάντο την ημέρα μειώνει τα επίπεδα χοληστερόλης και υποστηρίζει τη διαδικασία αναγέννησης του δέρματος. Παρέχει στο σώμα σας βιταμίνη C, κάλιο και αντιοξειδωτικά και είναι πλούσιο σε φολικό οξύ.

Συμβουλή: Έχετε δοκιμάσει χυμό αβοκάντο; Δεν είναι ποτέ αργά για να δοκιμάσετε νέα πράγματα. Είναι πολύ κρεμώδηες και εύκολο να γίνει. Απλώς βάλτε τον πολτό αβοκάντο, γάλα, θρυμματισμένο πάγο και μια κουταλιά καφέ ζάχαρης στο μπλέντερ και ανακατέψτε μέχρι να ομογενοποιηθεί.

2. Μούρα

Φράουλες, μαύρα μούρα, βατόμουρα, σταφύλια … Αυτά τα μικρά φρούτα περιέχουν αντιοξειδωτικές ιδιότητες που εμποδίζουν ή καθυστερούν ορισμένους τύπους βλάβης των κυττάρων και μπορούν να μειώσουν το πρήξιμο των αρθρώσεων και τον πόνο. Συστήνουμε ιδιαίτερα να καταναλώνετε βατόμουρα, καθώς βελτιώνουν τις γνωστικές ικανότητες και βοηθούν στην πρόληψη των ουροποιητικών παθήσεων, της νόσου Alzheimer και της άνοιας.

3. Καρότα

Αυτό το λαχανικό είναι γνωστό ότι προστατεύει τα μάτια χάρη στη β-καροτένη, μια ουσία που το σώμα μετατρέπει σε βιταμίνη Α. Βοηθά τον αμφιβληστροειδή και άλλα μέρη του ματιού να λειτουργούν ομαλά. Προστατεύει επίσης το δέρμα από φωτογήρανση – πρόωρη συρρίκνωση του δέρματος που προκαλείται από έκθεση σε ακτίνες UV. Θυμηθείτε να μην παραμαγειρέψετε τα καρότα, καθώς αυτό θα μειώσει σημαντικά την ποσότητα των απαραίτητων θρεπτικών ουσιών και βιταμινών.

4. Εσπεριδοειδή

Τα εσπεριδοειδή είναι μια κύρια πηγή βιταμίνης C και φολικού οξέος. Βοηθούν στη μείωση των επιπέδων χοληστερόλης και ουρικού οξέος στο αίμα. Εάν τα καταναλώνετε τακτικά, θα σας βοηθήσουν να αποτρέψετε προβλήματα του κυκλοφοριακού συστήματος, καρδιακές παθήσεις και ασθένειες όπως η ουρική αρθρίτιδα που προκαλούν τρομερό πόνο στις αρθρώσεις.

Η κατανάλωση χυμού λεμονιού με άδειο στομάχι καθαρίζει το παχύ έντερο και αποτοξινώνει το σώμα. Επιπλέον, το σώμα σας θα απορροφήσει πρώτα τα θρεπτικά συστατικά του και θα νιώσετε υγιείς και λαμπεροί.



5. Σκόρδο

Όχι μόνο το σκόρδο είναι ένα ισχυρό όπλο ενάντια στα βαμπίρ, αλλά σκοτώνει επίσης τις περισσότερες μολύνσεις εάν χρησιμοποιηθεί σωστά. Γνωρίζουμε ότι η μυρωδιά σκόρδου μπορεί να είναι πολύ δυνατή και δύσκολα μπορούμε να απαλλαγούμε από αυτή, αλλά τα απίστευτα οφέλη που προσφέρει το σκόρδο το κάνουν να αξίζει τον κόπο.

Οι μυκητοκτόνες και βακτηριοκτόνες ιδιότητες του κάνουν αυτή τη αντιγηραντική υπερτροφή ένα από τα καλύτερα φυσικά αντιβιοτικά.

Επίσης, εξισορροπεί τη χοληστερόλη, βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος και την υπέρταση και συμβάλλει στη μείωση του κινδύνου ορισμένων μορφών καρκίνου.

6. Μαύρη σοκολάτα

Επιτέλους, μια γλυκιά θεραπεία! Η μαύρη σοκολάτα έχει πολλά οφέλη για την υγεία. Περιέχει αντιοξειδωτικά όπως φλαβονοειδή που βοηθούν το δέρμα σας να προστατεύεται από βλάβες από την υπεριώδη ακτινοβολία, να καταπολεμά τις ελεύθερες ρίζες και να βελτιώνει την ενυδάτωση και το πάχος του.

Αλλά μην χαίρεστε πρόωρα: μόνο η σοκολάτα με τουλάχιστον 75% κακάο θα σας δώσει όλα τα αντιοξειδωτικά οφέλη.

7. Ελαιόλαδο

Το ελαιόλαδο δεν είναι μόνο ουσιαστικό μέρος μιας υγιεινής διατροφής αλλά και μια άξια προσθήκη στην ρουτίνα περιποίησης της επιδερμίδας σας. Είναι μια από τις σημαντικότερες πηγές άλφα-λινολενικού οξέος που κρατά το δέρμα σας ενυδατωμένο και τονωμένο, αποτρέποντας τη γήρανση του. Συμβουλή: Χρησιμοποιήστε απαλά μερικές σταγόνες ελαιόλαδο γύρω από τα μάτια σας τη νύχτα λίγο πριν πάτε για ύπνο. Αυτό θα κάνει το δέρμα σας λείο και ενυδατωμένο και θα μειώσει την εμφάνιση λεπτών γραμμών. Δεν απαιτείται ξέπλυμα.



8. Ντομάτες

Οι ντομάτες δεν είναι μόνο ζουμερές και νόστιμες αλλά και εξαιρετικές για την υγεία σας. Είναι γεμάτες με θρεπτικά συστατικά και περιέχουν μεγάλη ποσότητα βιταμίνης Α, βιταμίνης C και φολικού οξέος.

Το λυκοπένιο, το οποίο είναι υπεύθυνο για το κόκκινο χρώμα των ώριμων ντοματών, είναι ένα αντιοξειδωτικό 14 φορές μεγαλύτερο από την ρεσβερατρόλη που βρίσκεται στο κόκκινο κρασί. Προστατεύει το δέρμα από την υπεριώδη ακτινοβολία και έχει επίσης μεγάλη επίδραση στην πρόληψη καρδιαγγειακών, εκφυλιστικών και μολυσματικών ασθενειών. Με την ευκαιρία, το λυκοπένιο απορροφάται ευκολότερα όταν μαγειρεύονται οι ντομάτες και συνδυάζονται με λίγο ελαιόλαδο.

9. Λιπαρά ψάρια

Τα λιπαρά ψάρια, όπως ο σολομός, ο τόνος, οι αντσούγιες και το καλκάνι, είναι μια μεγάλη πηγή λιπαρών οξέων ωμέγα 3 που βοηθούν στην αναγέννηση των κυττάρων και διατηρούν τη χοληστερόλη χαμηλή. Είναι επίσης πολύ καλά για την περιποίηση του δέρματος καθώς αντιστρέφουν και αποτρέπουν την οξειδωτική βλάβη που έρχεται με την ηλικία.

Επιπλέον, ο σολομός ψημένος στο φούρνο είναι πολύ εύκολο να γίνει. Απλά τον πασπαλίζουμε με αλάτι και πιπέρι, καλύπτετε με κλαδάκια δεντρολίβανου και φέτες λεμονιού, βάζουμε ελαιόλαδο και ψήνουμε τουλάχιστον μισή ώρα.

10. Κουρκουμάς

Αυτό το φυτό, το οποίο συνήθως βρίσκεται σε μορφή σκόνης, γίνεται όλο και πιο δημοφιλές και υπάρχει λόγος για αυτό. Οι αντικαρκινικές, πεπτικές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες του καθιστούν μια εξαιρετική επιλογή όταν πρόκειται για καρυκεύματα. Επίσης, επιβραδύνει τη διαδικασία γήρανσης, σας δίνει ενέργεια και ανεβάζει τη διάθεσή σας σε περιόδους πίεσης.

11. Αλλαντικό προσούτο Jamon iberico

Θαυμάσια νέα! Το ιβηρικό προσούτο βοηθά στην πρόληψη της απώλειας μυϊκής μάζας που συνδέεται με τη γήρανση και περιέχει μια μεγάλη ποσότητα υγιών λιπαρών οξέων που ενισχύουν το καρδιαγγειακό σύστημα. Επιπλέον, είναι μια πηγή μετάλλων (σίδηρος, ψευδάργυρος, κάλιο) και βιταμίνες της ομάδας Β. Αλλά θυμηθείτε να μην τρώτε υπερβολικά πολύ προσούτο, καθώς περιέχει πολύ νάτριο.

Διαβάστε περισσότερα
Αφήστε το σχόλιο σας:
True.gr