10 Θαυματουργές Ασκήσεις που θα σας Βοηθήσουν να Απαλλαγείτε από τους Πόνους της Μέσης και της Πλάτης.
Www.true.gr

10 Θαυματουργές Ασκήσεις που θα σας Βοηθήσουν να Απαλλαγείτε από τους Πόνους της Μέσης και της Πλάτης.

Ο ερεθισμός του ισχιακού νεύρου προκαλεί πόνο στο ισχίο και χαμηλά στην πλάτη, ο οποίος απλώνεται προς τα κάτω άκρα και τα πόδια. Εκτιμάται ότι 4 στους 10 ανθρώπους θα αναπτύξουν ισχιαλγία ή ερεθισμό αυτού του νεύρου σε κάποιο σημείο της ζωής. Αυτό το νεύρο βρίσκεται βαθιά στον γλουτό, κάτω από τον μυϊκό πόρο, οπότε η συστολή και το οίδημα του μπορεί επίσης να προκαλέσει ισχιακό πόνο και ερεθισμούς.

Ο μυϊκός πόρος συνδέει την κορυφή του μηριαίου οστού με τη σπονδυλική στήλη και αυτός που υποστηρίζει την προς τα έξω κίνηση του ισχίου, του άνω ποδιού και του κάτω ποδιού.

Ωστόσο, το ισχιακό νεύρο μπορεί μερικές φορές να περάσει από αυτόν τον μυ και συνεπώς να προκαλέσει συμπτώματα ισχιαλγίας ή γνωστό ως σύνδρομο piriformis, που χαρακτηρίζεται από πόνο στο κάτω μέρος της πλάτης και τους γοφούς, κακή κίνηση και ισορροπία. Ως εκ τούτου, η κύρια αιτία της ισχιαλγίας είναι η διόγκωση ή συστολή του μυϊκού μυός, αλλά μπορεί επίσης να είναι αποτέλεσμα και άλλων παραγόντων.

Στις περισσότερες περιπτώσεις, αντιμετωπίζεται με φάρμακα, όπως η ασπιρίνη, η ακεταμινοφαίνη, με φυσική θεραπεία και με χειρουργική επέμβαση. Ο έντονος πόνος συχνά αντιμετωπίζεται με αντικαταθλιπτικά, μυοχαλαρωτικά και παυσίπονα.

Ωστόσο, εάν απλώς ενοχλείστε από τα συμπτώματα και δεν κάνετε τίποτα για να ανακουφίσετε τον ερεθισμό του νεύρου, απλά θα περάσετε τη ζωή σας με φάρμακα. Αντίθετα, οι ακόλουθες ασκήσεις – τεντώματα προσφέρουν απίστευτες επιδράσεις στη θεραπεία του ισχιακού πόνου.

Σημειώστε ότι πρέπει να κάνετε προθέρμανση πριν από τις εκτάσεις για λίγα λεπτά και να παραμείνετε εντός των ορίων άνεσης. Στη συνέχεια, μπορείτε να ξεκινήσετε με αυτά τα 10 τεντώματα για ανακούφιση της ισχιαλγίας και θα εκπλαγείτε από τα θετικά αποτελέσματα!

1. Όρθιο τέντωμα

2. Πλάγιο τέντωμα

https://www.youtube.com/watch?v=eKp2f5-jRbI



3. Τέντωμα πλάτης

4. Τέντωμα του κάτω και πίσω μυ

5. Ανοίγματα

6. Άσκηση για τους γλουτούς

https://www.youtube.com/watch?v=gLI1VHIosUY



7. Πλάγια άσκηση

8. Καθιστό τέντωμα

9. Εσωτερικό τέντωμα

10 Piriformis Stretches To Help You Get Rid Of Sciatica, Hip And Lower Back Pain

10. Τέντωμα για τον ισχιακό πόνο

Credit: healthy-life-box.com

Διαβάστε περισσότερα
Αφήστε το σχόλιο σας:
True.gr