10 Εύκολες Ασκήσεις Διατάσεων για να Αποκτήσεις Ευλυγισία Γάτας

Η ευλυγισία παίζει σημαντικότερο ρόλο στην ευημερία μας απ ‘ό, τι φανταζόμαστε. Οι ειδικοί πιστεύουν ότι η καλή ευλυγισία σας βοηθά να επιτύχετε καλύτερα αποτελέσματα στην προπόνησή σας, αυξάνετε την κινητικότητα και τον συντονισμό των μυών, μειώνετε τον πόνο των μυών και αποτρέπει τους τραυματισμούς. Η καλή ευλυγισία βελτιώνει επίσης την κυκλοφορία του αίματος και μπορεί να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην πρόληψη κάποιων σοβαρών ασθενειών, όπως η αρθρίτιδα, ο διαβήτης και τα νεφρικά προβλήματα.

Σας προτείνουμε κάποιες ασκήσεις για να σας βοηθήσουμε να αυξήσετε την ευλυγισία σας. Κάντε τις μετά από την τακτική προπόνηση ή μερικές φορές την εβδομάδα για 4 εβδομάδες και τα αποτελέσματα θα σας εκπλήξουν νωρίτερα από ό, τι νομίζετε.

1. Τέντωμα γάτας

Το τέντωμα γάτας είναι σπουδαίο για να ξεκινήσετε να ζεσταίνετε τη σπονδυλική στήλη, αλλά και για την ευλυγισία της πλάτης, του αυχένα και των ώμων.

2. Διάταση πλάτης

Η διάταση πλάτης είναι φανταστική για το τέντωμα της πλάτης σας, απλά βεβαιωθείτε ότι δεν την υπερτεντώνετε. Εάν αισθάνεστε κάποιο πόνο ή δυσφορία στον αυχένα σας, ίσως το παρακάνατε.

3. Διάταση γέφυρας

Η διάταση της γέφυρας δεν είναι μόνο μια αποτελεσματική άσκηση κορμού, είναι επίσης καλή για το τέντωμα του αυχένα, της σπονδυλικής στήλης, των μηρών και των γοφών.

4. Διάταση σε πλάγια γωνία

Η διάταση σε πλάγια γωνία δουλεύει πολλαπλούς μυς, τη σπονδυλική στήλη, τη βουβωνική χώρα, και τους κοιλιακούς.

5. Εκτεταμένο διάταση

Η εκτεταμένη διάταση είναι σπουδαία άσκηση για όλο το σώμα, συμπεριλαμβανομένης της πλάτης, των ώμων και των χεριών.

6. Διάταση πλάγιων καθισμάτων

Ας ασχοληθούμε με τα πόδια, ξεκινώντας με αυτό τη διάταση ποδιών. Γυμνάζει τα πόδια και τους γοφούς.

Σημείωση: Αποφύγετε να κλίνετε προς τα εμπρός ή να λυγίζετε το γόνατο πάνω από τα δάκτυλα των ποδιών σας.

7. Διάταση σε καθιστή στάση

Ας συνεχίσουμε να δουλεύουμε τα πόδια με αυτή την απλή διάταση.

8. Διάταση της γάμπας

Αυτή η διάταση δουλεύει την ευλυγισία στους τένοντες και της γάμπας.

9. Διάταση σε καθιστή στάση

Αυτή η στάση βελτιώνει την αύξηση της ευλυγισίας στην εσωτερική και την εξωτερική πλευρά των ποδιών.

10. Καθιστή συστροφή σπονδυλικής στήλης

Αυτή η στάση είναι καλή για την αύξηση της ευλυγισίας στους ώμους, το στήθος και τη σπονδυλική σας στήλη.